return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
תוך כמה זמן מגיעים טראקים למועדונים
View this Thread in Original format
MasterP
אם מגיעים זה השאלה
נגיד יש טראק כמו
cosmic gate - raging (new club mix)

מתי אפשר לצפות שדבר כזה יגיע למועדונים

וכנ"ל לכל הטראקים הענקיים שיש לאחרונה
שלנו הם טבעיים להופיע בטראק ליסט אבל פשוט לא מגיעים למועדונים

למשל
ian van dahl - Try (Kidjemet & Kovac Remix)

וכאלו

למרות שיצא לי לשמוע איזה דיי.ג'יי שם את הרימיקס של קוסמיק
לדייווינג

האמת נראה לי תלוי איפה בצפון נראה לי התעשייה קצת מפגרת
YuVaL
quote:
Originally posted by MasterP
אם מגיעים זה השאלה
נגיד יש טראק כמו
cosmic gate - raging (new club mix)

מתי אפשר לצפות שדבר כזה יגיע למועדונים

וכנ"ל לכל הטראקים הענקיים שיש לאחרונה
שלנו הם טבעיים להופיע בטראק ליסט אבל פשוט לא מגיעים למועדונים

למשל
ian van dahl - Try (Kidjemet & Kovac Remix)

וכאלו

למרות שיצא לי לשמוע איזה דיי.ג'יי שם את הרימיקס של קוסמיק
לדייווינג

האמת נראה לי תלוי איפה בצפון נראה לי התעשייה קצת מפגרת


שמע אחי
זה לא ממש תלוי במועדון
זה תלוי באיזה דיי גיי מתקלט שם (לפי דעתי) אם לדיי גיי יש חומר חדש והוא מעדכן את עצמו אז סביר להניח שתוך זמן קצר הוא יגיע לשם
אבל בגלל שהדיי גיים אצלינו בארץ לא ממש מתקלטים טראקים בסגנון
Raging
חוץ מגיטלמן וגם לא נראה לי שגיטלמן ישים טראק כזה במועדון כי אין בזה שום דבר "שמקפיץ" וכמובן שלא קהל ישראלי בור ועם ארץ
:)
אז לסיכום... זה תלוי יותר בדיי גיי מאשר במועדון
:clown:
Sniper
אחי לדעתי זה לא תלוי במעודון זה תלוי בתקליטן אם הוא מקבל פרומואים ומנגן תסיגנון הזה אז רוב הסיכויים שתשמע את זה במסיבה שהוא מתקלט

מבין
?
HyPeRSoNiC
תוך 5 דקות
;)
סתם....


אממממ....... זה תלוי איזה סגנון הטראק ואם הוא ממוסחר או לא......
וגם מי מתקלט.........



אוף!!!
רק כתבתי את התגובה וכבר 2 אנשים ענו לך.........
חחחחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP


למשל
ian van dahl - Try (Kidjemet & Kovac Remix)

וכאלו

למרות שיצא לי לשמוע איזה דיי.ג'יי שם את הרימיקס של קוסמיק
לדייווינג


אל תצפה לשמוע את הרמיקס הזה לטריי בדיסקוטק למה אתה לא תשמע
שמעתי לא פעם ולאפעמיים את הטריי במסיבה..אבל ברמיקס של די די או של אלפאזון (פעם אחרונה הייתה בזכות צח)1 :)

והרמיקס לדיווינג ישן וזה למה שמים אותו כבר ממזמן בדיסקוטקים!
אבל זה באמת תלוי באיזה די ג'יי...
אם יש לך די ג'יי צעיר שמקבל כמונו את החומר שלו מהאנטרנט אז תצפה לדברים אחושילינג חדשים... אם לא אז תצפה לדברים טיפה יותר ישנים...
יום שישי נגיד בסטודיו היה שם איזה אחד... שם את דונט גו! נגנבתי לגמרי
וזה כולה יצא מלפני חודשים או משהו כזה...
אולי טיפה יותר
MasterP
הסצינה בצפון ממש לא קרובה לסצינה במרכז (בה אף פעם לא הייתי)
כי יעני פה יש סה"כ איזה 3 4 מועדונים כש-2 ממש ממש רחוקים
יעני שעה פלוס נסיעה
והשאר גם איזה 40 דקות

אז יוצא שאני יוצא ל-2 מועדונים סה"כ שככה אין הרבה גיוון אז אני שומע כל הזמן את אותם טראקים כל שבוע די נמאס.... מילא אם ישנו טיפה
אבל כל הזמן ממוסחר ממוסחר... פעם בשבועיים נחמד אבל 4 פעמים... לא תודה
וגם טראקים ישנים כל הזמן... מה אף אחד לא יודע כמה אני מת לשמוע
will I
ברימיקס של פלוטליכט או פולסדרייבר או וודו וסרינו

נערף... פה זה רק ממוסחר ומילא אם חדש אבל גם זה לא

**edit**
לפחות אני מתנחם בזה שמידי פעם הדיי.ג'יי זורק איזה
סלברייט קטן
או מלט טו דה אושן
itamarsan
אני יגיד לך משהווו אחד שאני יודע בקשר לאתמול
אתמול הייתי בטי אל ויי וחבר שלי תיקלט בגרין רום ופתאום הוא התחיל לשים טראקים חדשים כמו
we are one ועוד כמה כאלווו וזה תאמת הפתיע אותי לטובה
אז עוד הפעםם הכול תלוי בדי ג'י ומה שהוא רוצה לשיים לדעתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אני יגיד לך משהווו אחד שאני יודע בקשר לאתמול
אתמול הייתי בטי אל ויי וחבר שלי תיקלט בגרין רום ופתאום הוא התחיל לשים טראקים חדשים כמו
we are one ועוד כמה כאלווו וזה תאמת הפתיע אותי לטובה
אז עוד הפעםם הכול תלוי בדי ג'י ומה שהוא רוצה לשיים לדעתי


we are one
לא חדש בשיט
החבר'ה של בי יו כבר מנגנים אותו מבערך החופש הגדול אם לא לפני
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
we are one
לא חדש בשיט
החבר'ה של בי יו כבר מנגנים אותו מבערך החופש הגדול אם לא לפני


צודק אחי שמעתי את ווי אר 1 בחופש הגדול פעם ראשונה אצל חממי
luckystrike
לדעתי זה הפוך
בייחוד במרכז זה תלוי במועדון ולא בדיג'יי ...

וזה בדוק

תשמע את רועי פלינר מתקלט לך בזברה או בתל יצחק או בשאר החברה
האלה ותשמע אותו מנגן בטיאלוי ...

שתי סטים שונים לגמרי

אני מכיר בעלי מועדונים ותאכלס הם נותנים את ההוראות
הרבה דיג'יים יש להם חומר אבל בעל המועדון אומר
להם שימו מסחרי מה ששומעים היום ברדיו ב99
ומה שבנות אוהבות וכל מיני כאלה ...

oDrori
במסיבות פרטיות, זה תלוי בדיג'יי. בליינים - במועדון שתלוי בקהל שבד"כ מגיע...


במקרה שזה תלוי במועדון, אז כמו שאמרתי זה תלוי בקהל, ומלבד הסצינה התל-אביבית, בעיקר בעמק חפר ובאזור שבין נתניה לת"א, הקהל מסחרי אחושווארמה, מה שאומר שיש לך את אותם הלהיטים ברוטציה קבועה והחילוף איטי רצח... כמה זמן עבר בין השחרור של לאסגו השני, לדוגמא, למתי שהוא הפך ללהיט? מה שמראה לך שבמסחרי בעיקר לוקח לזה הרבה זמן להגיע, והרבה זמן גם לעוף.
Narcotic Mind
אני יגיד לכם מה עידן גוטמן ניגן בגני התערוכה הביום שישי (וגם בביצפר שלי :))
Cosmic Gate - The Wave (New Club Mix)
Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Energy Remix)
Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Remix)
זה מה שאני זוכר
אני בטוח שיש לו גם חומר יותר חדש
אבל זה הטראקים שתופסים עכשיו ואפשר להגיד שהוא אחד מאלה שהכניס אותם למועדונים
עכשיו אני חייב להגיד שאני ממש שמח לשמוע שדי ג'יים חוץ מעידן גוטמן שמים
club trance

אתמול בטי אל וי חוץ מבהתחלה ששמו דברים מוכרים של
pulsedriver
וכאלה שזה גם לא רע
היה כל הזמן
club trance
ואני לא מדבר רק על אסטריד

אז בסה"כ אני מתחיל לשמוע טראקים שאני אוהב בסטים בארץ
ומתחילים להכניס קצת דברים טובים מעבר לכל החרא שנכנס בשנה האחרונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement