return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
תוך כמה זמן מגיעים טראקים למועדונים (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sniper
שתי שחקנים זה רוברט גיטלמן וירון מרטינז:P
בלי האח של ירון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כן אני לא יודע על מה תומר מדבר
בדוק - 2 פליירס זה רוברט גיטלמן ועוד שניים
האחים
מרטינז
בכל אופן אני חושב שאחד מהם קוראים לו ירון מרטינז


חיובי
וזאת אפשר ללמוד מהאליאס שלהם
Robert And Jaron
MasterP
quote:
Originally posted by YuVaL
לשכנע?!?!
זה מגעיל כבר
כל הדיי גיים טוחנים ת'טראק הזה
וגם את
Yoji Baklawa
וכל השאר של סקוט
זה כבר מגעיל לשמוע את זה


אולי במרכז זה ככה אבל אני לא שמעתי במועדון את הטראקים האלו אף פעם
הלוואי הייתי שומע את דינג א-לינג

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חיובי
וזאת אפשר ללמוד מהאליאס שלהם
Robert And Jaron


כנ"ל גם
G&M Project
וגם
Signum
אני חושב
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by MasterP
וגם
Signum
אני חושב



אם תחשוב ככה עוד פעם אני יוריד לך כאפה!

:whip:
אל תקלל אותם
הם גדולים
וזה ממש לא גילטלמן


חחחחחחחחחחח
רק לחשוב על ההומו הזה חלק בסיגנם........חחחחחחח
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אם תחשוב ככה עוד פעם אני יוריד לך כאפה!

:whip:
אל תקלל אותם
הם גדולים
וזה ממש לא גילטלמן


חחחחחחחחחחח
רק לחשוב על ההומו הזה חלק בסיגנם........חחחחחחח


איך בדיוק תוריד לי כאפה אם אני גבוה ממך בלפחות 10 ס"מ
Flotser
סליחה על הברורות...אבל....

גיטלמן חלק בסיגנום??!?!
ripcurl
quote:
Originally posted by Flotser
סליחה על הברורות...אבל....

גיטלמן חלק בסיגנום??!?!


סליחה על התגובה העצבנת
אבל לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

וזה עלבון לסיגנום:whip:
warpedd_
לדעתי האחים מרטינז הם 2 פליירז
ולא גיטלמן וירון

איפה המלקק של רוברט בכלל?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אולי במרכז זה ככה אבל אני לא שמעתי במועדון את הטראקים האלו אף פעם
הלוואי הייתי שומע את דינג א-לינג



וגם
Signum
אני חושב


אחי סיגנום הם ממש לא קשורים לרוברט גיטלמן
אבל נראה לי הם קשורים לקטאנה... לא עקרוני עכשיו :)

ושמעתי את דינג א לינג פול פעמים בדיסקוטק... לא מבין אותך
אתה כנראה לא הולך למספיק מסיבות :D
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי סיגנום הם ממש לא קשורים לרוברט גיטלמן
אבל נראה לי הם קשורים לקטאנה... לא עקרוני עכשיו :)

ושמעתי את דינג א לינג פול פעמים בדיסקוטק... לא מבין אותך
אתה כנראה לא הולך למספיק מסיבות :D


אחי אמרתי שהסצינה בצפון לא כמו במרכז
ואני לפחות פעמיים בשבוע במועדון אז זה לא קשור

מצטער על ה
signum
טעות שלי לא צריך לקפוץ כמו אידיוטים בכל אופן

Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי סיגנום הם ממש לא קשורים לרוברט גיטלמן
אבל נראה לי הם קשורים לקטאנה...


זה שני אנשים שונים אבל הם עובדים ביחד הרבה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
זה שני אנשים שונים אבל הם עובדים ביחד הרבה...


זה שהם עובדים ביחד הרבה זה ידוע ברבים
כמו יאן ואן דאהל ודי די :)
אבל טוב לדעת שהם שני אנשים שונים.. למי יש זין לבדוק את האליאסס ליסט ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement