| MasterP |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לשכנע?!?!
זה מגעיל כבר
כל הדיי גיים טוחנים ת'טראק הזה
וגם את
Yoji Baklawa
וכל השאר של סקוט
זה כבר מגעיל לשמוע את זה |
אולי במרכז זה ככה אבל אני לא שמעתי במועדון את הטראקים האלו אף פעם
הלוואי הייתי שומע את דינג א-לינג
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חיובי
וזאת אפשר ללמוד מהאליאס שלהם
Robert And Jaron |
כנ"ל גם
G&M Project
וגם
Signum
אני חושב |
|
|