return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
תוך כמה זמן מגיעים טראקים למועדונים (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
הוא מנגן פשוט אפליפטינג נטו
והוא דווקא כן שם הרבה דברים שלו
ולדעתי הוא הדיג'יי הכי מוצלח שהיה בארץ
דברים שלו מנוגנים בחול לדוגמא בסט האחרון של קוסמיק
וגם אצל אומנים אחרים


אחי לא אמרתי שאני לא מעריך אותו - הוא עושה טראקים טובים ודרך
אגב אל תשכחו את "איך קוראים לו" מרטינז שעושה עם רוברט
את הטראקים - הבנתי שיש לו חלק ענקק בהם - תנו כבוד ...

אני לא אומר שהוא לא עושה טראקים טובים לאחרונה להיפך
ובגלל זה גם בחו"ל משמיעים אותו

אבל מה הקשר בין זה למה שהוא מתקלט ?
אחי - סטים שלו לאחרונה ברוב המקומות פשוט הוא
עושה יותר התאמה לקהל מאשר לסגנון שהוא אוהב
והוא לא שם טראקים שלו ...

ודרך אגב כמו שנאמר - הוא עושה גם פרוגרסיב לפעמים...
לא רק אפליפטינג
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אבאאא לללהלהלהלהלהלההה סופרצ'מבו היו בארץ
1?@
#!@!@#_)$R@_)$R_@!)#%_$)!_@)$(@_#$%*_!@_$)!
איפה לעזעזלל אני הייתתיי????????????????????????
אבאאא תומר תגיד שאתה מסתבלט או טועה בקשר לזה
1!!


תרגע אחי.... הרבה מגיעים לארץ
הרבה כאלה מגיעים לנירוונה ביץ'
אבל זה לא לגילאים שלנו
גם בנמל יש מסיבות איתם... אבל עוד פעם... 20 ומשהו פלוס
Sniper
מורן ורועי שמדברים על סופרצ'מבוו אין מה להירגעע
זה אחד ההרכבים שאני הכי אוהב
ודווקא דיברתי עם חבר שלי על זה שהם לא באו לארץ! והינה קיבלתי את שוק חיי הם היו בארץ ולא ידעתיי ואללה הייתי משלם גם 200 שקל בשביל הופעה שלהם
!
fishfish
ואני חשבתי שסופרצ'אמבו הוא אדם אחד... ולא הרכב
YuVaL
quote:
Originally posted by MasterP
לא שמעתי שום חומר של פלוטליכט במועדון אף פעם ואני מאמין שבזמן הקרוב אין סיכוי שאני ישמע...

מה שכן הייתה פעם מסיבה כזה והלכתי לדבר עם הדיי.ג'יי שיכנעתי אותו לשים את האנדס אפ סקוט פרוג'קט

זה היה מפציץ לאללה...

אין שום מצב שבעולם שבארץ נשמע דיי.ג'יי אייזק?


לשכנע?!?!
זה מגעיל כבר
כל הדיי גיים טוחנים ת'טראק הזה
וגם את
Yoji Baklawa
וכל השאר של סקוט
זה כבר מגעיל לשמוע את זה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by MasterP


אין שום מצב שבעולם שבארץ נשמע דיי.ג'יי אייזק?



אמיר חממי
ראש השנה
ילדים בכיתה א

ALL OVER THE WORLD (ISAAC REMIX) I DIE!!!!!!!!!

THE SUN GOESSSSSSSSSSSSSSSSS ALL OVER THE WORLD......... TA TA!!!!!!!!!
TA TA TAAAAAAAA %$$%#$^#
warpedd_
להבהיר
סופרצ'ומבו זה אחד אנגלי מסריח
יש עליו כתבות כמו שאמרתי בעיתון מדי פעם

ומרטינז זה שתי אחים תותחים מירושלים
שגם קוראים להם
2 players
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
להבהיר
סופרצ'ומבו זה אחד אנגלי מסריח
יש עליו כתבות כמו שאמרתי בעיתון מדי פעם

ומרטינז זה שתי אחים תותחים מירושלים
שגם קוראים להם
2 players


2 פליירס
הם לא גיטלמן ואחד המרטינז!?
Rising
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אני יגיד לכם מה עידן גוטמן ניגן בגני התערוכה הביום שישי (וגם בביצפר שלי :))
Cosmic Gate - The Wave (New Club Mix)
Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Energy Remix)
Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Remix)
זה מה שאני זוכר
אני בטוח שיש לו גם חומר יותר חדש
אבל זה הטראקים שתופסים עכשיו ואפשר להגיד שהוא אחד מאלה שהכניס אותם למועדונים
עכשיו אני חייב להגיד שאני ממש שמח לשמוע שדי ג'יים חוץ מעידן גוטמן שמים
club trance


אתה יודע למה יש לו דברים חדשים?
כי מישהו מ-
heb
(הקבוצת שחרור)
צורב לו קטעים כל שני וחמישי.
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
2 פליירס
הם לא גיטלמן ואחד המרטינז!?


כן..

Sniper
quote:
Originally posted by fishfish
ואני חשבתי שסופרצ'אמבו הוא אדם אחד... ולא הרכב

quote:
Originally posted by warpedd_
להבהיר
סופרצ'ומבו זה אחד אנגלי מסריח
יש עליו כתבות כמו שאמרתי בעיתון מדי פעם



כן סופרצ'מבו זה בן אדם 1 מצטער פשוט אני רגיל כבר לירשום הרכב סורי בכל אופן אני ממש אוהב תהפקות שלו!! חולה עליו
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
2 פליירס
הם לא גיטלמן ואחד המרטינז!?


כן אני לא יודע על מה תומר מדבר
בדוק - 2 פליירס זה רוברט גיטלמן ועוד שניים
האחים
מרטינז
בכל אופן אני חושב שאחד מהם קוראים לו ירון מרטינז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement