| luckystrike |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הוא מנגן פשוט אפליפטינג נטו
והוא דווקא כן שם הרבה דברים שלו
ולדעתי הוא הדיג'יי הכי מוצלח שהיה בארץ
דברים שלו מנוגנים בחול לדוגמא בסט האחרון של קוסמיק
וגם אצל אומנים אחרים
|
אחי לא אמרתי שאני לא מעריך אותו - הוא עושה טראקים טובים ודרך
אגב אל תשכחו את "איך קוראים לו" מרטינז שעושה עם רוברט
את הטראקים - הבנתי שיש לו חלק ענקק בהם - תנו כבוד ...
אני לא אומר שהוא לא עושה טראקים טובים לאחרונה להיפך
ובגלל זה גם בחו"ל משמיעים אותו
אבל מה הקשר בין זה למה שהוא מתקלט ?
אחי - סטים שלו לאחרונה ברוב המקומות פשוט הוא
עושה יותר התאמה לקהל מאשר לסגנון שהוא אוהב
והוא לא שם טראקים שלו ...
ודרך אגב כמו שנאמר - הוא עושה גם פרוגרסיב לפעמים...
לא רק אפליפטינג |
|
|