return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
תוך כמה זמן מגיעים טראקים למועדונים (pg. 6)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה שהם עובדים ביחד הרבה זה ידוע ברבים
כמו יאן ואן דאהל ודי די :)
אבל טוב לדעת שהם שני אנשים שונים.. למי יש זין לבדוק את האליאסס ליסט ;)


בעעעעע כבר אמרתי לך שיאן ואן דאהל זה פרוייקט

אני כבר לא זוכר את כל מי ששם

אבל פיטר לטס שם
ripcurl
לפי מה שאני יודע
ian van dahl
זה
peter lutz + mark van dahl

אבל זה ממש לא בטוח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בעעעעע כבר אמרתי לך שיאן ואן דאהל זה פרוייקט

אני כבר לא זוכר את כל מי ששם

אבל פיטר לטס שם


מה אכפת לי מה אמרת לי עליהם
אני מדבר על זה ששני אומנים\קבוצות עובדים ביחד כל הזמן
למה אתה נתפס לקטנות
אני מדבר בכלליות פה!
Rising
תנו לי לעשות סדר בדברים..

ian van dahl
זה פרויקט..

מורכב מ-
chirstopher chantis
erik...

והזמרת, הם החליפו מישהי מ-
castels in the sky
ועד ל-
try.

פיטר לטס לא שייך להרכב למרות שהם עובדים ביחד..
פיטר לטס משתייך ללאסגו..

וכן
ian van dahl
ן-
dee dee
עובדים הרבה ביחד...
IVD שחרר ל- dee-dee
את הדיסק האחרון שיצא בקרוב.
MoSH_MaN
ואללה צודק התבלבלתי

לטס בלאסגו
oDrori
IvD - > מפיק משותף - > Dee Dee
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
IvD - > מפיק משותף - > Dee Dee


וואי זה נראה כאילו מוש קיבל זין כזה גדול ועבה לתוך הפה...
וואי מוש זה בטח מזה לא נעים ... אבל מה שלא הורג מחשל :D
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי זה נראה כאילו מוש קיבל זין כזה גדול ועבה לתוך הפה...
וואי מוש זה בטח מזה לא נעים ... אבל מה שלא הורג מחשל :D



חחחחחח

וד"א לסגו
זה פיטר לוטס הזמרת ו
kidjemet משהו
(זה השם משפחה שלו*
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
חחחחחח

וד"א לסגו
זה פיטר לוטס הזמרת ו
kidjemet משהו
(זה השם משפחה שלו*


מהצוות
Kidjemet & Kovac
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי זה נראה כאילו מוש קיבל זין כזה גדול ועבה לתוך הפה...
וואי מוש זה בטח מזה לא נעים ... אבל מה שלא הורג מחשל :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


בכל אופן - מה זה משנה ...
וואללה לא ידעתי על קטנה וגיטלמן ...

מוזר .

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
IvD - > מפיק משותף - > Dee Dee



למה אתה מתכוון?


מה שאני אמרתי ש
IVD
ולכן זה לא שתי אנשים שעובדים ביחד
שזה מה שרועי אמר

זה שתי הרכבים שעובדים ביחד אם כבר....
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
למה אתה מתכוון?


מה שאני אמרתי ש
IVD
ולכן זה לא שתי אנשים שעובדים ביחד
שזה מה שרועי אמר

זה שתי הרכבים שעובדים ביחד אם כבר....


לא הגבתי לך אחי... פשוט ראיתי שלא ציינו את זה אז אמרתי יאללה נצרף.
מה שאמרתי זה שאחד מהחבר'ה באיין ואן דאל הוא גם המפיק הראשי מאחורי דידי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement