|
תוך כמה זמן מגיעים טראקים למועדונים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
תקשיבו
לדעתי עידן גוטמן ירד כבר ברמה שלו פעם לפני שנה שנתיים הוא היה כ"כ טובבבב שבתוכניות שהוא היה נותן ברדיו הוא לא היה שם כל שבוע אותו דבר הוא היה מגוון!! חבל על הזמן כל שבוע הוא היה שם טראקים אחרים ותיודעים מה הוא היה גם שם דברים שהוא שם שבוע לפני אבל לא ממש היה איכפת לך כל פעם היית מתרגש מחדש לשמוע איזה קטע עצבני חדש הוא הביא שלא שמעת בחיים שלך אבל לדעתי התקליטן שתמיד מגוון זה רוברט גיטלמן!! ושתדעו לכם שאם הוא לא מנגן פורגרסיב הוא מנגן אפ ליפטינג ותמידדד לא ממוסחר נגיד פה ושם תשמעו איזה קטע שאתם מכירים אבל עדיין לא כמו אצל גוטמן עכשיו שאתם מכירים את זה ומזהים ובלה בלה בלה
ובקשר לפינלר שתדעו לכם שהוא ניגן בבי יו לפני כמה זמן ואני ממש ממש התלהבתי יש לו חומר ממש ממש בן זונה!!! כאילו ממש טוב רק כמו שמורן אמר כל מועדון והדרישות שלו אני זוכר שהוא שם את
Cosmic Gate - The Wave
ולא לפני שכולםםם שמעו את זזה כאילו אני אישית היתרגשתי לשמוע את זה ברדיו כאילו פאק זה כ"כ הקפיץ אותי למרות שהיה לי אתזה עדיין זה ריגש אותי לשמוע משו פעם ראשונה ברדיו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
תקשיבו
לדעתי עידן גוטמן ירד כבר ברמה שלו פעם לפני שנה שנתיים הוא היה כ"כ
|
נכון פעם הוא היה תותח ...
ועוד משהוא שמוזר - לדעתי וזו רק דעתי
הוא גם ירד ברמה של המיקסוס - פעם הוא
השקיע יותר והיום המעברים שלו סתם פשוטים וקצרים ...
בכל אופן - אני לא מסכים איתך בקשר לגיטלמן - ברדיו הוא תותח
בדרך כלל , אבל במועדונים פעם הוא היה ברמה אחושמורטה
והיום הוא קצת ירד - לא במיקסוס אלא בטראקים
שם יותר מסחרי ודברים לקהל ...
הוא לא שם כמעט טראקים שהוא עשה שזה מראה על הכי הרבה צביעות אצל
דיג'יי לדעתי ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אבל טראקים כמו
Beat Is Pumping
דברים של
Flutlicht or S.H.O.K.K
בחיים לא שמעתי בדיסקוטק
|
אני שמעתי פלוטליכט בדיסקוטק
בעיקר את אקספנדר... אבל עוד טראקים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכל אופן - אני לא מסכים איתך בקשר לגיטלמן - ברדיו הוא תותח
בדרך כלל , אבל במועדונים פעם הוא היה ברמה אחושמורטה
והיום הוא קצת ירד - לא במיקסוס אלא בטראקים
שם יותר מסחרי ודברים לקהל ...
הוא לא שם כמעט טראקים שהוא עשה שזה מראה על הכי הרבה צביעות אצל
דיג'יי לדעתי ... |
אני שמעתי אותו פעם אחת במסיבה לא מיזמן רק שאני לא זוכר מתי והוא היה ממש ממש טוב תאמת שלא שמעתי אותו שם טראקים שלו
בכל אופן יש לי תסט שלו מיזמן מבי יו
וזה פרוגרסיב זה אחד הסטים היותר ליגה ששמעתי
שעתיים של פרוגרסיב מטורף |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני שמעתי פלוטליכט בדיסקוטק
בעיקר את אקספנדר... אבל עוד טראקים |
שמעת את אקספנדר בדיסקוטק?!?!?!?!?
איפה?!?!?
מתי??!?!?
בחיים שלי לא שמעתי אף טרק שלהם |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ripcurl
שמעת את אקספנדר בדיסקוטק?!?!?!?!?
איפה?!?!?
מתי??!?!?
בחיים שלי לא שמעתי אף טרק שלהם |
אתמול
TLV
אסטריד
. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
שמעת את אקספנדר בדיסקוטק?!?!?!?!?
איפה?!?!?
מתי??!?!?
בחיים שלי לא שמעתי אף טרק שלהם |
שמעתי הרבה פעמים את אקספנדר בדיסקוטק
אפילו בתל יצחק שמעתי את זה!!!
אבל הפעם הכי פצצתית הייתה בטי אל וי ... זוכר את זה עודד??
היה מדהים!! |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכל אופן - אני לא מסכים איתך בקשר לגיטלמן - ברדיו הוא תותח
בדרך כלל , אבל במועדונים פעם הוא היה ברמה אחושמורטה
והיום הוא קצת ירד - לא במיקסוס אלא בטראקים
שם יותר מסחרי ודברים לקהל ...
הוא לא שם כמעט טראקים שהוא עשה שזה מראה על הכי הרבה צביעות אצל
דיג'יי לדעתי ... |
הוא מנגן פשוט אפליפטינג נטו
והוא דווקא כן שם הרבה דברים שלו
ולדעתי הוא הדיג'יי הכי מוצלח שהיה בארץ
דברים שלו מנוגנים בחול לדוגמא בסט האחרון של קוסמיק
וגם אצל אומנים אחרים
אני שמעתי אותו שהיתי באננס בחופש
אמנם המיקסוס היה די גרוע הטראקים היו מעולים
לא דברים ששומעים בד"כ
בקשר לדיג'יי מחו"ל דווקא מבקרים די הרבה
אני כל הזמן רואה בעכבר העיר שכתוב כל מיני כאלה שמגיעים
אבל אלה בעיקר כאלה שמנגנים דיפ והאוס
כמו סופרצ'ומבו קאס (קאס וסלייד) וסטפן קיי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בקשר לדיג'יי מחו"ל דווקא מבקרים די הרבה
אני כל הזמן רואה בעכבר העיר שכתוב כל מיני כאלה שמגיעים
אבל אלה בעיקר כאלה שמנגנים דיפ והאוס
כמו סופרצ'ומבו קאס (קאס וסלייד) וסטפן קיי |
אמת...
כמו גם דני טנגילה
דייב סימן
וחבר'ה כאלה |
|
|
| MasterP |
לא שמעתי שום חומר של פלוטליכט במועדון אף פעם ואני מאמין שבזמן הקרוב אין סיכוי שאני ישמע...
מה שכן הייתה פעם מסיבה כזה והלכתי לדבר עם הדיי.ג'יי שיכנעתי אותו לשים את האנדס אפ סקוט פרוג'קט
זה היה מפציץ לאללה...
אין שום מצב שבעולם שבארץ נשמע דיי.ג'יי אייזק? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בקשר לדיג'יי מחו"ל דווקא מבקרים די הרבה
אני כל הזמן רואה בעכבר העיר שכתוב כל מיני כאלה שמגיעים
אבל אלה בעיקר כאלה שמנגנים דיפ והאוס
כמו סופרצ'ומבו קאס (קאס וסלייד) וסטפן קיי |
אבאאא לללהלהלהלהלהלההה סופרצ'מבו היו בארץ
1?@
#!@!@#_)$R@_)$R_@!)#%_$)!_@)$(@_#$%*_!@_$)!
איפה לעזעזלל אני הייתתיי????????????????????????
אבאאא תומר תגיד שאתה מסתבלט או טועה בקשר לזה
1!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח תרגע אלעד
יש מלא שבאים מחו"ל
אבל הם באים למסיבות 25 פלוס
לפחות
ולא ממש מועדונים |
|
|
|
|