return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
תוך כמה זמן מגיעים טראקים למועדונים (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
לדעתי זה הפוך
בייחוד במרכז זה תלוי במועדון ולא בדיג'יי ...

וזה בדוק

תשמע את רועי פלינר מתקלט לך בזברה או בתל יצחק או בשאר החברה
האלה ותשמע אותו מנגן בטיאלוי ...

שתי סטים שונים לגמרי

אני מכיר בעלי מועדונים ותאכלס הם נותנים את ההוראות
הרבה דיג'יים יש להם חומר אבל בעל המועדון אומר
להם שימו מסחרי מה ששומעים היום ברדיו ב99
ומה שבנות אוהבות וכל מיני כאלה ...



אתה צודק

פלינר ב TLV
כזה הומו

הוא היה אתמול 3 שעות!!!!!!!1
ורק דברים מסריחים
זה היה פשוט לא יאמן.......

ואתם אמרתם שהוא שם דברים טובים...בעעעעעעע


אז אכן בדר"כ שאתה לא אסטריד ורק אחד ששייך למועדון בערך אז הם קובעים
אבל אם קובעים נגיד שתנגן את הסגנון של דייוינג אז סביר להניח שזה יהיה תלוי בו....
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


אז בסה"כ אני מתחיל לשמוע טראקים שאני אוהב בסטים בארץ
ומתחילים להכניס קצת דברים טובים מעבר לכל החרא שנכנס בשנה האחרונה


אחי כל מה שאמרת נכון בערבון מוגבל ...

השיפור כל כך מינימלי שלא הייתי קורא לזה שיפור
עדיין ברוב המועדונים ובייחוד מחוץ לת"א שומעים את אותו
חרא ויש תמיד איזה שעה של אלקטרוני וגם היא ממוסחרת בטרוף...

נכון יש את הדיג'יים שלא מתפשרים כמו גוטמן , גורדון , גיטלמן
אבל מצד שני בקושי רואים אותם במועדונים קבועים מחוץ לת"א
ואם כן אז לא להרבה זמן וגם אז זה נחשב למשהוא מיוחד ...

המצב בארץ עדיין זוועות לדעתי
לא יעזור כלום - יש עוד זמן לשיפור ...
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה צודק

פלינר ב TLV
כזה הומו

הוא היה אתמול 3 שעות!!!!!!!1
ורק דברים מסריחים
זה היה פשוט לא יאמן.......



נו בדיוק אחי אתה רואה
הוא היה באותו מועדון שאני ראיתי אותו שם דברים חדשים חדשים
ונתן סט פצצות אבל הביא אתמול ממוסחר וחרא
כי זה מה שהוא היה אמור להביא
הם לא מחליטים בדיוק על הטראקים
אבל יענו אם אסטריד היה הגימיק לאותו ערב אז הוא היה צריך
לתת את החרא המסחרי שלפני (או שאחרי) יענו
ככה זה - יש לו חומר ברמה טובה מאוד יחסית
פשוט אין להרבה מהדיג'יים האלה חופש פעולה ...

שונא מנהלי מועדונים אבל מצד שני איכשהוא אני מבין אותם בערך
אבל לא יודע - מצד שני בנות גם נהנות לרקוד
טראנסים וכאלה ...
עובדה שת"א הטיאלוי והדום ואלה הם מצליחים אחושרמוטה
:(

איזה ביעוס זה
ripcurl
כל הקטע של מוזיקה מגיעה למועדונים בארץ זה קטע מאד עצוב

תקליטנים בארץ (לפחות בסוג המוזיקה שלי) לא מתעדכנים בכלל!

עידן גוטמן לדומא
הוא די ג'י גדול
אבל הוא אחד מרוצחי הטראקים היותר עצבניים שיש
הוא אוכל אותם עד שממש ממש נמאס
ואז הוא מוצא עוד איזה טראק חצי ישן שאף אחד לא מכיר

אבל טראקים כמו
Beat Is Pumping
דברים של
Flutlicht or S.H.O.K.K
בחיים לא שמעתי בדיסקוטק

זה פשוט עצוב
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי כל מה שאמרת נכון בערבון מוגבל ...

השיפור כל כך מינימלי שלא הייתי קורא לזה שיפור
עדיין ברוב המועדונים ובייחוד מחוץ לת"א שומעים את אותו
חרא ויש תמיד איזה שעה של אלקטרוני וגם היא ממוסחרת בטרוף...

נכון יש את הדיג'יים שלא מתפשרים כמו גוטמן , גורדון , גיטלמן
אבל מצד שני בקושי רואים אותם במועדונים קבועים מחוץ לת"א
ואם כן אז לא להרבה זמן וגם אז זה נחשב למשהוא מיוחד ...

המצב בארץ עדיין זוועות לדעתי
לא יעזור כלום - יש עוד זמן לשיפור ...


צודק

תראה
יש את ה
FFF
שהם מנגנים פרוגרסיב האוס , דיפ

הם לפחות לא ממוסחרים אבל לא כולם אוהבים את זה

כאן יש בעיה
שמים יותר מידי ממוסחר וראפ וכל אלה

וחסר תקליטנים כמו אסטריד
ששמה שירים פשוט גדולים כמו
drax and scott mac - angel (katana remix)

בארך יש את הגוטמן וכל האלה שתמיד נותנים את הסטים הטובים שלהם
אבל זה כבר מתחיל להמאס

זה לא טכנו בוי שיכל להביא כאן הארדסטייל ממש ברמה
ויש בח"ל מלא תקליטנים של קלאב טרנאס ואפליפטינג
כמו AVB PVD FC
TIESTO ששם גם פרוגרסיב ועולה והוא מספר אחת
עם לונלינס!

אין גם דברים כמו למון 8 וסשה

בארץ יש
מיסחור
FFF
וBU שלכולם נמאס.....
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike



נו בדיוק אחי אתה רואה
הוא היה באותו מועדון שאני ראיתי אותו שם דברים חדשים חדשים
ונתן סט פצצות אבל הביא אתמול ממוסחר וחרא
כי זה מה שהוא היה אמור להביא
הם לא מחליטים בדיוק על הטראקים
אבל יענו אם אסטריד היה הגימיק לאותו ערב אז הוא היה צריך
לתת את החרא המסחרי שלפני (או שאחרי) יענו
ככה זה - יש לו חומר ברמה טובה מאוד יחסית
פשוט אין להרבה מהדיג'יים האלה חופש פעולה ...

שונא מנהלי מועדונים אבל מצד שני איכשהוא אני מבין אותם בערך
אבל לא יודע - מצד שני בנות גם נהנות לרקוד
טראנסים וכאלה ...
עובדה שת"א הטיאלוי והדום ואלה הם מצליחים אחושרמוטה


איזה ביעוס זה


כן אתה שוב צודק.......
תראה גם בנים נהנים לרקוד את כל הראפ והחרא הזה
אבל הרוב הקטן לא


למרות שאנשים באים בגלל אסטריד רוצים את כל החרא הזה
ותשמע אי אפשר לעצור את זה.....

תראה אני וכמה חברים חשבנו על לשכור מקום ולעשות מסיבה
שמע אפשר לחשוב על זה שנקים משהו.....


אבל עדיין
ימשיכו ללכת ולרקוד את כל הזבל הזה... ואין הרבה מה לעשות
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וחסר תקליטנים כמו אסטריד
ששמה שירים פשוט גדולים כמו
drax and scott mac - angel (katana remix)

בארך יש את הגוטמן וכל האלה שתמיד נותנים את הסטים הטובים שלהם
אבל זה כבר מתחיל להמאס

זה לא טכנו בוי שיכל להביא כאן הארדסטייל ממש ברמה
ויש בח"ל מלא תקליטנים של קלאב טרנאס ואפליפטינג
כמו AVB PVD FC
TIESTO ששם גם פרוגרסיב ועולה והוא מספר אחת
עם לונלינס!

אין גם דברים כמו למון 8 וסשה


בדיוק ...
איזה עצבים - באמא שלי הדבר הראשון שהייתי עושה אם הייתי
זוכה בלוטו זה להשקיע באחוש מועדון ...
לבנות ככה משהוא פצצתי כמו ה
CASTLE
באיה נאפאה - מועדון שש קומות עננננק בתוך טירה כזאת והוא מארח
את מיניסטרי אוף סאונד - אחי בחיים לא ראית כזה דבר מטורף ...
מושקע בטרוף ...
גם הדיג'יים הטובים בארץ הם לא יותר מדי וגם הם בדרך
כלל הולכים אולי עם האלקטרוני אבל יחסית ממוסחר
ומה שהולך עם רוב הקהל - בחיים לא יהיה פה
TIESTO OR AVB OR PVD ...

ואסף צודק ראסמי יש טראקים שפשוט בחיים לא תשמע פה
MoSH_MaN
מה דעתך שכמה חברה מהפורום נשכיר איזה מקום נעשה מסיבה
נשים את המוזיקה הטובה שלנו
ונכתוב שטיאסטו בא או משהו חח סתם
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה דעתך שכמה חברה מהפורום נשכיר איזה מקום נעשה מסיבה
נשים את המוזיקה הטובה שלנו
ונכתוב שטיאסטו בא או משהו חח סתם



רסמי הבסיס של הרעיון שלך הוא לא כל כך רע

צריך לארגן איזו מסיבה,
שאנשים מהפורום יתקלטו
ורק את המוזיקה שלנו!

כל אחד והסגנון שלו
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
רסמי הבסיס של הרעיון שלך הוא לא כל כך רע

צריך לארגן איזו מסיבה,
שאנשים מהפורום יתקלטו
ורק את המוזיקה שלנו!

כל אחד והסגנון שלו

הרבה בעיות ואחת הגדולות היא הגילאים שלנו ...
כל אחד פה בגיל שונה ...

שמע צריך לחשוב על זה - ראסמי יש בסיס
השאלה איך נפתור חלק מהבעיות
אני מאמין שמיקום זה לא בעיה למשל

ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
הרבה בעיות ואחת הגדולות היא הגילאים שלנו ...
כל אחד פה בגיל שונה ...

שמע צריך לחשוב על זה - ראסמי יש בסיס
השאלה איך נפתור חלק מהבעיות
אני מאמין שמיקום זה לא בעיה למשל


בעיית גיל זו בעיה רצינית
בכל מקרה,
אפשר לבחור גיל שהמיסבה תהיה פתוחה אליו
שלכולם לא איכפת להסתובב איתו
ובכל מקרה כולנו וחברינו הקרובים יהיו מוזמנים
MoSH_MaN
זה צריך להיות לדעתי

יא -יב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement