|
ראש הממשלה הבא
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב מי לדעתך יהיה ראש הממשלה הבא........
:)
לדעתי שרון
ושרון יזכה
ומצנע זה ביזיון
:gsmile:
אגב ההצבעה תיערך 55 ימים...כן עד ליום הבחירות
ויום אחרי נראה מה קרה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני הצבעתי מצנע
לא יודע למה.
אני לא כזה מבין גדול בפוליטיקה, אבל יש לי תחושה שהוא יזכה...... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני הצבעתי מצנע
לא יודע למה.
אני לא כזה מבין גדול בפוליטיקה, אבל יש לי תחושה שהוא יזכה...... |
גאון :p
אולי פשוט נעשה אנד דן די נו |
|
|
| Flotser |
אני יותר אשמח לענות על הסקר בעוד 4 שנים כשמאיר שטרית יהיה מועמד!:wtf:
מאיר שטרית - ראש הממשלה שלי! |
|
|
| Rising |
שרון!!
אם מצנע יהיה חבל על הזמן מה יהיה בממשלה הזאת
יש לי את ההרגשה החרא הזאת שגם שאין לו סיכוי לזכות הוא פתאום יפתיע..
:nervous: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני יותר אשמח לענות על הסקר בעוד 4 שנים כשמאיר שטרית יהיה מועמד!:wtf:
מאיר שטרית - ראש הממשלה שלי! |
מיקי גבע לשלטון!!!!!!!!!!!!
מה זה הסקר הזה אני לא מבין
מי אתה חושב שיזכה?
ברור ששרון
מי אתה רוצה?
מצנע |
|
|
| nesher |
זה שאלה טפשית רצח
ופול עוד יותר טפשי
מזה מי אתה חושב שיהיה
ברור ששרון
אין בכלל ויכוח
השאלה היא , מי אתה רוצה שיהיה, והתשובה היא:
טומי לפיד
נהנהנהנהנהנההנהנה
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אל תתחילו להגיד את מי שאתם רוצים
ואל תתחילו להתנשאות שברור שהוא יזכה
אנערף! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אל תתחילו להגיד את מי שאתם רוצים
ואל תתחילו להתנשאות שברור שהוא יזכה
אנערף! |
מוש חתיכת אין מוח
אתה יודע בכלל ששינו את שיטת ההצבעה הישירה?
מזאת השאלה הזאת ,36 מנדטים לליכוד מול 20 לעבודה, משהו כזה בערך בסקרים
אין מצב שמצנע יזכה
די כבר לשאלות של כיתה אלף |
|
|
| MoSH_MaN |
נו אז מה
לך תדע מה יקרה בסוף........ |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב חברים אני אתכם שאלה ממש מטופשת
כאילו מה נראה לך שהולך להיות ...
השאלה היתה צריכה להיות לאיזה מפלגה אתם מצביעים ...?
אני לשינוי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב חברים אני אתכם שאלה ממש מטופשת
כאילו מה נראה לך שהולך להיות ...
השאלה היתה צריכה להיות לאיזה מפלגה אתם מצביעים ...?
אני לשינוי |
יש כזה כבר |
|
|
|
|