return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 2)
View this Thread in Original format
elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מנחש שדי הרבה...
בכל זאת בניין של 10 קומות והכל...

או שבעצם אתה מצפה לתשובה של היא לא עלתה כי לא הזמינו אותה או לחילופין היא עלתה 10 קומות

או שבכלל אתה מצפה לתשובה מתחכמת שלא אמרו שיש שם מעלית

תבחר לבד ותודיע לי


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה תשובה של נתן זהבי........

חחחחחחחח

----
גם יש איזה משו על תרנגול מעפן שמטיל ביצה על גבעה
ושואלים לאן תיפול הביצה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by elad11
גם יש איזה משו על תרנגול מעפן שמטיל ביצה על גבעה
ושואלים לאן תיפול הביצה....


זה ברור שלצד ימין כי הביצה נוטה לימין!!
מה נראה לך אני מטומטם ?! ממתי תרנגול מטיל ביצים??
elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה ברור שלצד ימין כי הביצה נוטה לימין!!
מה נראה לך אני מטומטם ?! ממתי תרנגול מטיל ביצים??


לא חשבתי שמישהו יפול בזה.......

:tongue3
Hell_Copter
quote:
Originally posted by elad11
לא חשבתי שמישהו יפול בזה.......

:tongue3


רק הביצה תפול פה מותק :D
elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק הביצה תפול פה מותק :D


אז זהו........שלא

...כי זה תרנגול

חחחחחחח
טוב די........אינאף ספאמינג...
:toothless
Hell_Copter
הנה עוד אחד שעדיף לעשות מול הפרצוף...

אילם נכנס לחנות לכלי כתיבה
הוא רוצה מחדד אז הוא מרים יד אחת ושם ליד האוזן ועם היד השניה עושה תנועות סיבוביות ליד האוזן השניה...
המוכר מבין הוא רוצה מחדד ומביא לו
אחר כך נכנס עיוור לחנות
איך הוא אומר למוכר שהוא רוצה מספריים??
elad11
בתנועה.......עם שתי אצבעות שנפתחות ונסגרות??

??
:conf:
oDrori
quote:
Originally posted by elad11
בתנועה.......עם שתי אצבעות שנפתחות ונסגרות??

??
:conf:


לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה"
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטים!! ממ יש חידה שאני לא כ"כ זוכר איך מספרים אבל אני ינסה


בית ורוד בנוי על גיבעה שיש עליה הרבה דשא
בבית יש 10 קומות בכל קומה 4 דירות
כמה עלתה המעלית??


הייתי מעריך....



2,000 - 2,500
ש"ח
Dj Black
עוד משהו מטומטם:
מטוס יתרסק בין הולנד לגרמניה
איפה יקברו הניצולים?
:eyespop:

elad11
quote:
Originally posted by oDrori
לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה"


בעעעעעעעעעעעעע
אסור לקרוא חידות כאלה מהר מדי.....
:D
DjChook
חחח ראסמי אלעד
למרות שידעתי את זה :)
בכל מקרה לדעתי בפעם הראשונה בחיים שלך שאתה שומע על התרנגול אתה טועה

פשוט כבר כולם מכירים את זה

ובקשר לזה

אולי פשוט תנו לינק לאתר של רוטר עם כל ה 11 שאלות במקום להביא פה כל שניה משהו אחר

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement