|
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מנחש שדי הרבה...
בכל זאת בניין של 10 קומות והכל...
או שבעצם אתה מצפה לתשובה של היא לא עלתה כי לא הזמינו אותה או לחילופין היא עלתה 10 קומות
או שבכלל אתה מצפה לתשובה מתחכמת שלא אמרו שיש שם מעלית
תבחר לבד ותודיע לי |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה תשובה של נתן זהבי........
חחחחחחחח
----
גם יש איזה משו על תרנגול מעפן שמטיל ביצה על גבעה
ושואלים לאן תיפול הביצה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
גם יש איזה משו על תרנגול מעפן שמטיל ביצה על גבעה
ושואלים לאן תיפול הביצה.... |
זה ברור שלצד ימין כי הביצה נוטה לימין!!
מה נראה לך אני מטומטם ?! ממתי תרנגול מטיל ביצים?? |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה ברור שלצד ימין כי הביצה נוטה לימין!!
מה נראה לך אני מטומטם ?! ממתי תרנגול מטיל ביצים?? |
לא חשבתי שמישהו יפול בזה.......
:tongue3 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
לא חשבתי שמישהו יפול בזה.......
:tongue3 |
רק הביצה תפול פה מותק :D |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק הביצה תפול פה מותק :D |
אז זהו........שלא
...כי זה תרנגול
חחחחחחח
טוב די........אינאף ספאמינג...
:toothless |
|
|
| Hell_Copter |
הנה עוד אחד שעדיף לעשות מול הפרצוף...
אילם נכנס לחנות לכלי כתיבה
הוא רוצה מחדד אז הוא מרים יד אחת ושם ליד האוזן ועם היד השניה עושה תנועות סיבוביות ליד האוזן השניה...
המוכר מבין הוא רוצה מחדד ומביא לו
אחר כך נכנס עיוור לחנות
איך הוא אומר למוכר שהוא רוצה מספריים?? |
|
|
| elad11 |
בתנועה.......עם שתי אצבעות שנפתחות ונסגרות??
??
:conf: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by elad11
בתנועה.......עם שתי אצבעות שנפתחות ונסגרות??
??
:conf: |
לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה" |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטים!! ממ יש חידה שאני לא כ"כ זוכר איך מספרים אבל אני ינסה
בית ורוד בנוי על גיבעה שיש עליה הרבה דשא
בבית יש 10 קומות בכל קומה 4 דירות
כמה עלתה המעלית?? |
הייתי מעריך....
2,000 - 2,500
ש"ח |
|
|
| Dj Black |
עוד משהו מטומטם:
מטוס יתרסק בין הולנד לגרמניה
איפה יקברו הניצולים?
:eyespop: |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by oDrori
לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה" |
בעעעעעעעעעעעעע
אסור לקרוא חידות כאלה מהר מדי.....
:D |
|
|
| DjChook |
חחח ראסמי אלעד
למרות שידעתי את זה :)
בכל מקרה לדעתי בפעם הראשונה בחיים שלך שאתה שומע על התרנגול אתה טועה
פשוט כבר כולם מכירים את זה
ובקשר לזה
אולי פשוט תנו לינק לאתר של רוטר עם כל ה 11 שאלות במקום להביא פה כל שניה משהו אחר
:) |
|
|
|
|