return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
לא אמרתי שלא עשית את זה ספציפי
אבל בוא נגיד את זה ככה

אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל :)
(הערה קטנה)

אין סיכוי שבכוחות עצמך היית עושה 11 מ 11
למרות שאני לא מאמין שזה מבחני אינטיליגנציה... עדיין
אני לא מאמין שבאמת זה ההכרות הראשונה שלך עם לפחות חלק מהשאלות
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
לא אמרתי שלא עשית את זה ספציפי
אבל בוא נגיד את זה ככה

אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל :)
(הערה קטנה)

אין סיכוי שבכוחות עצמך היית עושה 11 מ 11
למרות שאני לא מאמין שזה מבחני אינטיליגנציה... עדיין
אני לא מאמין שבאמת זה ההכרות הראשונה שלך עם לפחות חלק מהשאלות


דבר ראשון
אין לי אייקיו 145 יש לי אייקיו 150... מוכח מחקרית


דבר שני
אני מסכים במאה אחוז שזה סתם מבחן מטומטם ולא באמת מבחן אינטילגנציה

והעובדה שאני ימני עושה אותי עוד יותר נאור


רק רציתי להוסיף שזאת כן הכרות ראשונה שלי אם השאלות פשוט הזהירו אותי לקרוא כמה פעמים את השאלות והשאלה עם הניצולים הכרתי בסגנון אחר והשאלה של הרעפים ניחשתי
DjChook
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מה אתה דפוק ? 150 ?!

אתה חיי בסרטים אחי
לאיינשטיין היה 150
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מה אתה דפוק ? 150 ?!

אתה חיי בסרטים אחי
לאיינשטיין היה 150


לאיינשטיין היה הרבה יותר
יותר קרוב ל200
DjChook
תגיד לי על מה אתה מדבר ? כאילו, אתה מנחש דברים או מה

אני מדבר על
IQ
לא השטויות שיש באינטרנט וכאלה

אלה מבחן של המדינה שעושים לך מהמכון הפסיכולוגי או משהו כזה

מבחנים של כמה שעות, אפשר לעושת אותם בכיתה ב / כיתה ח
בשביל להתקבל למחוננים
או סתם בשביל לראות ליקויי למידה וכאלה

רוב הסיכויים שלא עשית בכלל כזה בחיים

עכשיו
IQ
ממוצע נע מ 80-110
מתחת זה דיסלקציה
מעל זה מין הסתם מעל הממוצע
130 זה מחוננים
140 זה שיא המחוננים
ומעל 140 זה כבר ממש מעט אנשים שהם ממש ממש גאונים

לאיינשטיין היה או 150 או 160 אני לא בטוח
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook


אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל :)
(הערה קטנה)



וווווווואווווו
תרגע!!!


ובואנה יא גמורים
אני עניתי על 9 מתוך 11

טוב עשיתי את המבחן הזה ליפני איזה חודש הוא כבר היה פה...

איך שוב טעיתי ב- 2 ה' יודע

:-)
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
והעובדה שאני ימני עושה אותי עוד יותר נאור



הללויה!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
רק רציתי להוסיף שזאת כן הכרות ראשונה שלי אם השאלות פשוט הזהירו אותי לקרוא כמה פעמים את השאלות והשאלה עם הניצולים הכרתי בסגנון אחר והשאלה של הרעפים ניחשתי


בוא רק נתחיל מזה שנחוץ לך ללכת לפה לפני שאתה ממשיך בתאוריה שלך

תלחץ כאן

אחרי שתקרא שם ותבין שאתה טועה ושזאת לא הכרות ראשונה שלך עם השאלות...
תבין שזה סתם זיון שכל

ואיך בדיוק הוכח מחקרית שיש לך איי קיו 150 ? זה די מעניין אותי


אני אישית יותר סומך על חן בקטע הזה של המתחת ל 80 דיסלקציה וכו...
ולפי זה יש לי בליינד מעל 130 כי אני מחונן :)
כן כן גם אני עשיתי את המבחנים בכיתה ב והתקבלתי לפרוייקט של המחוננים :D
תודה תודה
עוד יותר כיף לשמוע מחן שכנראה יש לי 140 :)

quote:
You have received a message!
אני מהמר שיש לך בסביבות ה 140 :)


אני מרוצה מעצמי קצת :D

בוא תוכיח את עצמך פה נייקון... נסה לשכנע אותי
NyKoN
כשהייתי בכיתה ו' או ז' אז סבא שלי ז"ל לקח אותי לבחון את האייקיו באיזה מכון בנצרת עלית אני חושב וקיבלתי 150
יש לי את התוצאה בבית של סבתא שלי

הרגע בדקתי ורק רציתי שתדע שהאייקיו של איינשטיין היה מתחת לממוצע כי הוא לא הצליח לעשות דברים פשוטים מאוד אבל לפעמים היו לו יציאות כאלה של גאוניות זה מה שכתוב
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא רק נתחיל מזה שנחוץ לך ללכת לפה לפני שאתה ממשיך בתאוריה שלך

תלחץ כאן

אחרי שתקרא שם ותבין שאתה טועה ושזאת לא הכרות ראשונה שלך עם השאלות...
תבין שזה סתם זיון שכל

ואיך בדיוק הוכח מחקרית שיש לך איי קיו 150 ? זה די מעניין אותי


אני אישית יותר סומך על חן בקטע הזה של המתחת ל 80 דיסלקציה וכו...
ולפי זה יש לי בליינד מעל 130 כי אני מחונן :)
כן כן גם אני עשיתי את המבחנים בכיתה ב והתקבלתי לפרוייקט של המחוננים :D
תודה תודה
עוד יותר כיף לשמוע מחן שכנראה יש לי 140 :)



אני מרוצה מעצמי קצת :D

בוא תוכיח את עצמך פה נייקון... נסה לשכנע אותי



טוב
מסתבר שעשיתי אבל אני מממש לא זכרתי את זה..

Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
כשהייתי בכיתה ו' או ז' אז סבא שלי ז"ל לקח אותי לבחון את האייקיו באיזה מכון בנצרת עלית אני חושב וקיבלתי 150
יש לי את התוצאה בבית של סבתא שלי

הרגע בדקתי ורק רציתי שתדע שהאייקיו של איינשטיין היה מתחת לממוצע כי הוא לא הצליח לעשות דברים פשוטים מאוד אבל לפעמים היו לו יציאות כאלה של גאוניות זה מה שכתוב


אז אם משווים את מה שאמרת קודם אז אתה דיסלקט גמור
כי אתה אומר שלאיינשטיין היה קרוב ל 200... והוא היה מתחת לממוצע
ולך יש רק 150
בסס אחי... בסס!!
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז אם משווים את מה שאמרת קודם אז אתה דיסלקט גמור
כי אתה אומר שלאיינשטיין היה קרוב ל 200... והוא היה מתחת לממוצע
ולך יש רק 150
בסס אחי... בסס!!


שכחתי לציין שטעיתי בקשר לכמה שהיה לו
כתוב 160
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement