|
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by NaOren
בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!! |
בואנה יטמבל טמבל
ינושך נושך
מזה הקללה הזאת?
פחחח, אתה יודע שזה היה בצחוק אחשלי
מה אתה תופס ברצינות |
|
|
| Hell_Copter |
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם
אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו |
|
|
| DjChook |
אוקיי כמה דברים לרענון
מוש אתה הדביל פה
יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים
אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי
והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות
ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה
בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר
קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם
אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו |
כנראה שלא קראת נכון ת'פוסט שלי.......
לא הבעתי דעה בכלל על חבר שלך.....
אבל סתם בשביל הקטע......
??מה לעזאזל יש לו לעשות עם סינית ויפנית
אם היה לי את הכישרון שלו ישר הייתי לומד הולנדית גרמנית ושבדית...
:D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם
אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו |
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן |
נו מה הקשר אבל??
אתה למדת את זה מחצית ככה שהיה לך מושג
לחבר של.....לא זוכר מי זה היה
זאת היתה הכרות ראשונה
לא שלשון זה קשה.....אבל בלי קשר
לך היה ידע מוקדם...
EDIT:
אה והוא גם הוציא 100
חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן |
דבר ראשון המחצית שלך עוד לא נגמרה
דבר שני זה לא שלא היית בכיתה בכלל!!
דבר שלישי 90 זה לא 100
דבר רביעי זה אפילו לא חצי מהחומר שהוא למד לזה
אחי אתה לא ברמה שלו כי אפילו החבר'ה שראיתי בתלפיות... שכל אחד שם אמור להיות תותח רציני לא כאלה
הוא עכשיו בצבא עושה פיתוח אמצעי לחימה... אולי מורן יודע משהו על זה... לא יודע
אבל זה משהו אחי שחייבים אחושילינג שכל |
|
|
| elad11 |
סאומוק לא עברתי תלפיות
:(
טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה
:toothless
מבחנים קשייייייייים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
סאומוק לא עברתי תלפיות
:(
טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה
:toothless
מבחנים קשייייייייים |
זה בסדר אחי סביר להניח שגם אני לא... :)
אבל אלה שלא מרחיבים פיזיקה ועושים שם טוטו... מתחשבים בהם מאוד |
|
|
| DjChook |
| אהה..... תגובות על מה שרשמתי... במיוחד ממך רועי |
|
|
| elad11 |
אההההה
טוב מה זה משנה תפליות מאחוריי
רק שכבר יורידו לי פרופיל ובטוח יהיה לי ג'וב בנזונה בצבא... |
|
|
|
|