return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
שכחתי לציין שטעיתי בקשר לכמה שהיה לו
כתוב 160


אז עדיין אתה פחות מהזה שפחות מהממוצע
עדיין אני לא רואה ביסוס לדברים שלך!!!!!
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז עדיין אתה פחות מהזה שפחות מהממוצע
עדיין אני לא רואה ביסוס לדברים שלך!!!!!


אמרתי לך בדיווווווק מה שאני קורא מאיזה ספר לפסיכולוגיה שאמא שלי קנתה
ולא אמרתי שאני מעל לממוצע ולא אמרתי שאני גאון! אמרתי שהאייקיו שלי 150 וזה מוכח מחקרית
אתה רוצה גם לזה הוכחה? פעם באה שאני אסע לנצרת עלית לסבתא שלי אני אקח את הדף הזה משם ואני אצלם אותו ואני אעלה אותו שכולם יראו
טוב?
NaOren
אחי מה אתה מתעצבן מהשמאלנים??
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren
אחי מה אתה מתעצבן מהשמאלנים??


חחח
ראסמי
תראה מי מדבר איתי על אינטילגנציה
:D
Hell_Copter
אוקיי גם אני עכשיו עשיתי כמה בירורים...
איי קיו ממוצע זה בערך 100... משהו כזה
עכשיו אבא שלי אמר לי על איזה בן של חבר של ההורים שלי.... שיש לו משהו כמו 150
עכשיו הבנאדם הזה הכי גאון שיש!!!

הוא אף פעם לא למד בצורה מסודרת...
רק לבד... יענו באיזה בית ספר פתוח כזה
את הבגרות בלשון הוא עשה אחרי שהוא לא למד בכלל כל השנים לשון...
רק 6 ימים לפני הבגרות הוא התחיל ללמוד לזה... הוציא או 99 או 100
שבוע לימודים מרוכז באיזשהו מקום...
הוא לומד מכיתה י בערך בקורסים של האוניברסיטה... והכל לבד
עכשיו לומד מהאנטרנט סינית ויפנית ועוד דברים כאלה...
זה גאון אמיתי!!!!!!!!!
ויש לו כולה 150 או משהו כזה

עכשיו אח שלו גם לא חסר לו
לומד באותה שיטה פחות או יותר כמו שלו...
הוא בערך בגיל שלי וכבר עובד בחברות היי טק גדולות ומביא משכורות של איזה כמה אלפים בחודש... תכנות עושה
הם תותחים לגמרי!!!!!!

עם כל הכבוד לך אחי... אין לך 150!!
DjChook
עוד פעם רועי, גם אני אגיד לך למרות שאני כבר לא יודע, אולי המחקרים מיושנים, והגנים כבר מצליחים להוציא אנשים גאונים עם יותר מ 150

אבל לפי מה שהבנתי זה שיאאאאא הנדיר,
ו
NYKON
אם היה לך 150 היית יודע את זה, והיית מנצל את זה

למשל רועי מנצל את המחוננות שלו, עושה פיסיקה וכימיה, ומצליח בלימודים בלי ללמוד הרבה (לא נתווכח עכשיו על אם הוא באמת לומד הרבה או לא)
אבל בוא נגיד שאני תופס ממנו

בגלל זה אמרתי שאני מאמין שיש לו 140
לא סתם הוא קבא 56, מועמד לתלפיות וכו

יש אנשים ויש אנשים

קיצר איינשטיין שבר את הסקלה, תאמין לי, הוא הבן אדם עם האייקיו המוכח הכי גבוה שהיה איי פעם בעולם המודרני...
MoSH_MaN
רועי אל תתנשא

הוא אומר שיש אז מה אתה משחק אותה?
זה הגיוני ביותר


יש לי חבר עם 152......
DjChook
טוב תגידו מה שתגידו

אני לא מאמין לזה
NyKoN
אל תאמין
בטח יש אמות מידה לכאלה דברים..
מאיפה לך לדעת אם אני חכם או לא? אתה ישבת איתי פעם בכיתה? אתה מכיר אותי בכלל?

לצערי אני עדיין לא יכול להוכיח שום דבר כי לא בחרתי מורחבים אבל אתה יותר ממוזמן להסתכל על הציונים שלי עד עכשיו ולדבר עם המורות שלי ולשאול אותם על תפקוד וחוכמה
DjChook
אחי אתה יכול להיות גאון מבחינתי

אייקיו 150 אני לא מאמין שיש לך
ות'אמת אני לא חושב שאני יאמין למישהו שיגיד לי את זה

כי תכלס שישבתי עם הלא יודע איך לקרוא לה שעשתה לי את המבדק
ודיברה איתי על האייקיואים אמרה לי שמעל 140-145 זה כבר מאד נדיר

אתם זוכרים את הדבר הזה שדודו טופז עשה, כדי למצוא את האדם הכי חכם בארץ

מישהו יודע מי זכה, אמרו לי שהוא לא מצא מישהו עם מעל 145

NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
אחי אתה יכול להיות גאון מבחינתי

אייקיו 150 אני לא מאמין שיש לך
ות'אמת אני לא חושב שאני יאמין למישהו שיגיד לי את זה

כי תכלס שישבתי עם הלא יודע איך לקרוא לה שעשתה לי את המבדק
ודיברה איתי על האייקיואים אמרה לי שמעל 140-145 זה כבר מאד נדיר

אתם זוכרים את הדבר הזה שדודו טופז עשה, כדי למצוא את האדם הכי חכם בארץ

מישהו יודע מי זכה, אמרו לי שהוא לא מצא מישהו עם מעל 145



אמרתי לך שיכול להיות שיש אמות מידה שונות!
DjChook
אז פסדר
אבל בוא נגיד שאני מדבר על האייקיו ה"אמיתי" אם אפשר בכלל לעשות כזאת הגדרה

זה כמו שיש אתרים שמתיימרים לתת לך את האייקיו שלך, על פי שאלות כאלה

זה לא אייקיו אמיתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement