|
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי כמה דברים לרענון
מוש אתה הדביל פה
יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים
אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי
והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות
ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה
בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר
קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו |
לפי דעתי הבדיקות האלה טיפה מפוקפקות אם אתה שואל אותי אם כל אחד מוציא לך כזה ציון
אני לא סגור שלגאון שאני מכיר... והוא באמת תופעה נדירה... יש 150.. אבל יש לו ממש קרוב וכמו שנאמר פה כל עשירית זה הפרש ענקי!!
תודה רבה אחי שאתה תופס ממני... :) אני שמח שיש אנשים לא קנאים מסריחים כמו כמה שאני מכיר שיכולים לפרגן ולהגיד מילה טובה
אני יגיד לך ראסמי מההכרות שיש לי מפה עם אנשים אני תופס ממך ומאלונה אנשים ממש חכמים
אולי לא תמיד תוציאו את הציונים הכי גבוהים מבלי ללמוד... אבל עדיין מבחינתי יש לכם חוכמה גדולה
וסתם משהו לא קשור כל כך לנושא אבל למה שאמרת קודם על חבר שלך שהוציא 750
דיברתי עם כמה אנשים ואמרו לי שאני יכול באמת להוציא משהו כמו 760 או משהו כזה... לא יודע אם אני באמת יכול אבל זה מה שאמרו לי
ת'כלס אני לא מכיר את השאלות והכל כי לא עשיתי אבל עדיין...
נקווה שאני יוציא משהו כזה אם וכאשר אני יעשה :)
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו :D |
|
|
| DjChook |
תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות
זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן
וכמובן ידע באנגלית
זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות
זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן
וכמובן ידע באנגלית
זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים
:( |
שמע אחי זה שאנשים אמרו לא אומר שזה מה שאני יוציא
אבל עדיין...
פסיכוטכני על אותו עקרון כמו זה?
יענו מתמטי ולחץ זמן?
ואין יותר לחץ מתלפיות... סמוך עליי
ההוא אומר לך יש לך עוד דקה להתחיל לנחש |
|
|
| MoSH_MaN |
תראה חבר שלי
152 איי קיו
ואם הוא משקיע במשהו הוא מנצל את כל הפונטציאל....
הוא הפך במשהו להיות הכי מפורסם.....ותאמין לי הוא לא מזיין את השכל |
|
|
| DjChook |
פסדר עזוב אבל זה דברים שונים
אהה פסיכוטכני היה לי דיי קל
הוצאתי ממש ממש ממש גבוה בתפיסת צורות / מתמטיקה / כל החרא הראלי
(יעני בין 8.5 ל 9 ש 9 זה הכי גבוה)
ובכושר יד 2.5
חחח כאילו שאני יודע לגזור |
|
|
| elad11 |
אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה.. |
|
|
| NyKoN |
ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90
ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה.. |
בדוק שאתה לא יכול לגמור!!!
בצורות זה 34 שאלות ב 6 דקות...
זה פאקינג 10 שניות בערך לשאלה!!!
אי אפשר לחשוב ב 10 שניות על כאלה שאלות מסובכות
חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן
אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות
חפיף... העיקר עבר!!
אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה :)
סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90
ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר? |
לא מחלקים את זה לחומר של מחצית א' ומחצית ב'...!!!! אבל לא משנה
בן דוד שלך עכשיו מתגייס לתלפיות או למבחנים?
למרות שגם למבחנים להגיע זה מעיד על רמה גבוהה מאוד
רק 1500 מכל הארץ מגיעים לשם
רק 50 מתקבלים בסופו של דבר
זה להכי גאונים שיש תלפיות... כמעט הכי גאונים :) |
|
|
| NyKoN |
בן דוד שלי כלי עולם
יש לו מאיות בהכלללללל
אני לא בטוח ממש
אני אברר מחר עם אבא שלי ואני אגיד לך..
הוא בי"א עכשיו אם זה משנה
והמורה שלנו ללשון חילקה את החומר לחומר שהיא תלמד במחצית א' וחומר שהיא תלמד במחצית ב' גם הספר שאנחנו לומדים ממנו זה הוצאה שלה ולומדים לפי הסדר של הספר |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן
אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות
חפיף... העיקר עבר!!
אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה :)
סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97 |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אפס קיבלתי נקודה מעליו
חחחחחח סתם.....אני גם עשיתי את זה ב-יב... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו :D |
on the contrary
..
להיפך אחי
תאמין לי הייתי רוצה להיות במקומך בקטע הספציפי הזה :p |
|
|
|
|