return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
חידה ! יש פרס למי שפותר! (pg. 7)
View this Thread in Original format
nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נייקון עם 150 איקיווווו
חחחחחחחחחחחחח
סליחה על הפליים אחי
אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45
:D :D :D :D :D
elad11
טוב טוב טוב......
רציתי לעשות פה מיליון ציטוטים......אז אני אגיב בכלליות
---
דבר ראשון,
היה בדודו טופז לפני איזה שבועיים תכנית שהביאו את הכי תותחים בארץ
ועשו להם מבחני אייקיו
קיצור כולם ממש כולם ישבו בין
142-146
והם יענו נחשבים הכי תותחים....
ושתבינו כל עשירית נקודה במבחן הזה זה הפרש לא קטן....
ככה שאם מישהו פה אמר שיש לו 150 .......אז כל הכבוד
(אבל בלב שלי: פחחחחחחחחחחחחח...... חרטטטטן)
---
דבר שני
דיברו פה על בגרויות וזה...
בגרויות לא קובעות בגרוש עד כמה אתה חכם...
בגרויות, הרוב זה חרשנות נטו....
יש מלא בנות סתומות עם ממוצע בגרויות בשחקים, אבל הן סתימות
הן כולה חרשו כל הזמן...
לפי דעתי הפסיכומטרי יותר משקף השכלה מאשר הבגרויות, אבל עדיין לא הכי משקף...

קיצור......מה זה משנה עד כמה אתם חכמים..
יותר משנה כמה אתם מזיינים
חחחחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם.....
:crazy: :crazy:
DjChook
הממממ כמה דברים

א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.

ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות

אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה

בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר

אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל

יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750

אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי :)
elad11
quote:
Originally posted by DjChook
הממממ כמה דברים

א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.

ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות

אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה

בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר

אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל

יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750

אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי :)


אתה בעצם מוכיח בערך את מה שאני אומר

לדוגמא החבר שלך שהוא חרשן הוציא בגרות מצויינת ופסיכומטרי סביר
זה מראה שהבגרויות לא משקף בגרוש שכל, אלא משקף חרשנות

והנה החבר שלך המחונן בלי קורס הוציא מעל 750 - שזה באמת מראה שהוא תותח
תביא לעשרים אנשים (ממוצעים) לחרוש כמו מטורפים לפסיכומטרי
אני בספק אם אחד מהם יגיע ל750 או אפילו פחות....
DjChook
ברור שלא
אבל אני מוכיח שהכל בערבון מוגבל אחי

יעני בשני המקרים יש יוצאים מין הכלל

שגיא למשל
KOODOO
לא שם זין על הקורס, קיבל 580 בערך

שם זיין בכלל על המבחן אבל לא משנה, ואני בטוח שהוא מהאחוז שמיועד ל 700

(אחד האנשים היותר חכמים שאני מכיר)
וגם בבגרות לא הולך לו, כי הוא לא שם זין

קיצור, אתה צודק, אבל בוא נגיד שאפשר לחרוש לפסיכומטרי אם אתה באמת רוצה

אולי הוא עשה טעות כי אני גם ציפיתי שהוא יקבל יותר אולי היה פיקשוש

בסוף יהיה בסדר, לפחות סוף סוף מישהו מסכים איתי שאייקיו 150 לא קיים :)
elad11
כן כן......
סה"כ אנחנו באותן דעות

;)
MoSH_MaN
אין קשר בין חוכמה ללימודים! חן אתה דביל!! :p


באמת בכלל כל הגאונים הגדולים בכלל לא למדו
NyKoN
בואנה יא זבלני שכל
מי אתם בכלל שתטיפו לי על החוכמה שלי בגלל הדעות הפוליטיות שלי?!
זה רק מראה לכם על הצרות מוח וצרות הדעה שלכם

אל תדברו איתי על חוכמה בכלל
Rising
שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.
NyKoN
quote:
Originally posted by Rising
שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.



ראסמי
הכי צודק

אפשר לסכם את הדיון הזה פה?

elad11
אפשר ומומלץ

ו -
Rising,

well said! :D
NaOren
quote:
Originally posted by nesher

אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45


בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement