return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02
View this Thread in Original format
Sniper
טוב חברה לא יודע מה לעשותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
יש לי בערך מה שאני רוצה לשים רק לא יודע איזה סדר אם זזה טוב או לא

תזרקו מבט ותנו לי עצה מי שרוצה שיסדר לי אותה
זה בעורך של שעה וחצי ככה:P


Solar factor - urban shakedown (orginal)
kansai - rococco
sonorous - protonic (ronki speed mix)
avb - yet another day (armins dub)
system f - out of the blue 2002
re worx - strange world
Dreaming about paprice (2players)
The Fall (2players)
H.evolution - p.magneta (one small)
y.deruyter - YDOT
Shane 54 - Equinoxe4 (martin eyerer remix)


HELP!!!
אני מקווה שאני באמת יתקלט שם בסוף:P
luckystrike
אאאאאאאההההה !!!!!!!!!!!
אחי אתה רציני יא תותח ???????



אתה הולך לתקלט בחממה ?!?!???

זיין !!! דווקא השבוע אמרנו אולי נגוון אבל נראה שבסופו
של דבר נלך בכל זאת !
קיצר אני יראה אותך שם :)

אחי אם אני בא אתה מקדיש לי טראק ???
אני מתכוון אני יבקש כבר מעכשיו ואתה שם ?


:)
Hell_Copter
וואלה אח שלי שיהיה בהצלחה
ומורן... בסילבסטר החממה זה לגיל שלי
אם אתה רוצה צ'יקיטיטאס אתה מוזמן
djGoosh
אלעד , אתה בטוח מתקלט שם?
באיזה שעה בדיוק אתה תעלה?

לדעתי אל תכין סט מראש.. תנגן לפי הקהל
DjChook
רק מלהסתכל קצת אחי טוב שלא שמת סינגלים ששוחררו היום
כאילו תנסה לשים קצת דברים יותר מוכרים שאנשים יזרמו איתך

ואודי ,אני חושב שהוא דיי מתחיל, לפחות לפי מה שאני זוכר
אז כדי להיות עם חומר מוכן ולא להלחץ במסיבה...

אבל עדיין צריך להיות גמיש ולזרום

ויוווווווווו היום ראיתי סרטונים בביהס שלי של המורדים

משהו לא מהעולם הזה

אני חייב להראות לך את זה מורן

זה מאיזה אתר
THE REVELS WAY
משהו כזה

מישהו מכיר ?!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אח שלי שיהיה בהצלחה
ומורן... בסילבסטר החממה זה לגיל שלי
אם אתה רוצה צ'יקיטיטאס אתה מוזמן

כוס אמק לא ראיתי את התאריך :(

איזה יום יוצא הסילבסטר בכל מקרה ?

בסילבסטר דיסקוטקים זה חרא תמיד ...
djGoosh
חן אני מבקש זה
Rebelde Way
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כוס אמק לא ראיתי את התאריך :(

איזה יום יוצא הסילבסטר בכל מקרה ?

בסילבסטר דיסקוטקים זה חרא תמיד ...


יום שלישי

בכל מקרה זה או החממה או תל יצחק
תלוי בכמה גורמים חשובים פה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יום שלישי

בכל מקרה זה או החממה או תל יצחק
תלוי בכמה גורמים חשובים פה


אלק שלישי ...
כוס אמק
יש לי חובש ביום ראשון וביום חמישי ותקעו את זה בשלישי ???

אינעל ראבקום ...
טוב אאני יחתוך מהבסיס - נראה כבר תלוי בדייט
:)
Sniper
כלום עדיין לא בטוח זה רק 70 אחוז בינתיים
אני יתקשר לחבר שלי היום
ואני לא יודע כלום עדיין הוא אמר לי שיש מצב שאני יתקלט ושהוא ידבר איתי ואני יכין בינתיים חומר

בקיצרר ניראה מה לעשות תשמע חן בעיקרון אני לא רוצה לשים דברים שאנשים מכירים מבין
?

אני מחזיק אצבעות
ומורן בכיףף תבוא אחי

djGoosh
quote:
Originally posted by Sniper
כלום עדיין לא בטוח זה רק 70 אחוז בינתיים
אני יתקשר לחבר שלי היום
ואני לא יודע כלום עדיין הוא אמר לי שיש מצב שאני יתקלט ושהוא ידבר איתי ואני יכין בינתיים חומר

בקיצרר ניראה מה לעשות תשמע חן בעיקרון אני לא רוצה לשים דברים שאנשים מכירים מבין
?

אני מחזיק אצבעות
ומורן בכיףף תבוא אחי


חבל שאתה פותח סתם פה לשטן :)
:disbelief
Sniper
גוש אחי מה שיהיה יהיה
אני לא בונה על זה ביכלל
אני קצת מתרגש וזהו
אני גם בטוח שיהיה פאשלות אני כולה חובבן
מממ בכל אופן כמו שאמרתי
מקסימום לא עליתי לתקלט
חפיף דליל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement