|
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
טוב חברה לא יודע מה לעשותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
יש לי בערך מה שאני רוצה לשים רק לא יודע איזה סדר אם זזה טוב או לא
תזרקו מבט ותנו לי עצה מי שרוצה שיסדר לי אותה
זה בעורך של שעה וחצי ככה:P
Solar factor - urban shakedown (orginal)
kansai - rococco
sonorous - protonic (ronki speed mix)
avb - yet another day (armins dub)
system f - out of the blue 2002
re worx - strange world
Dreaming about paprice (2players)
The Fall (2players)
H.evolution - p.magneta (one small)
y.deruyter - YDOT
Shane 54 - Equinoxe4 (martin eyerer remix)
HELP!!!
אני מקווה שאני באמת יתקלט שם בסוף:P |
|
|
| luckystrike |
אאאאאאאההההה !!!!!!!!!!!
אחי אתה רציני יא תותח ???????
אתה הולך לתקלט בחממה ?!?!???
זיין !!! דווקא השבוע אמרנו אולי נגוון אבל נראה שבסופו
של דבר נלך בכל זאת !
קיצר אני יראה אותך שם :)
אחי אם אני בא אתה מקדיש לי טראק ???
אני מתכוון אני יבקש כבר מעכשיו ואתה שם ?
:) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אח שלי שיהיה בהצלחה
ומורן... בסילבסטר החממה זה לגיל שלי
אם אתה רוצה צ'יקיטיטאס אתה מוזמן |
|
|
| djGoosh |
אלעד , אתה בטוח מתקלט שם?
באיזה שעה בדיוק אתה תעלה?
לדעתי אל תכין סט מראש.. תנגן לפי הקהל |
|
|
| DjChook |
רק מלהסתכל קצת אחי טוב שלא שמת סינגלים ששוחררו היום
כאילו תנסה לשים קצת דברים יותר מוכרים שאנשים יזרמו איתך
ואודי ,אני חושב שהוא דיי מתחיל, לפחות לפי מה שאני זוכר
אז כדי להיות עם חומר מוכן ולא להלחץ במסיבה...
אבל עדיין צריך להיות גמיש ולזרום
ויוווווווווו היום ראיתי סרטונים בביהס שלי של המורדים
משהו לא מהעולם הזה
אני חייב להראות לך את זה מורן
זה מאיזה אתר
THE REVELS WAY
משהו כזה
מישהו מכיר ?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אח שלי שיהיה בהצלחה
ומורן... בסילבסטר החממה זה לגיל שלי
אם אתה רוצה צ'יקיטיטאס אתה מוזמן |
כוס אמק לא ראיתי את התאריך :(
איזה יום יוצא הסילבסטר בכל מקרה ?
בסילבסטר דיסקוטקים זה חרא תמיד ... |
|
|
| djGoosh |
חן אני מבקש זה
Rebelde Way
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כוס אמק לא ראיתי את התאריך :(
איזה יום יוצא הסילבסטר בכל מקרה ?
בסילבסטר דיסקוטקים זה חרא תמיד ... |
יום שלישי
בכל מקרה זה או החממה או תל יצחק
תלוי בכמה גורמים חשובים פה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יום שלישי
בכל מקרה זה או החממה או תל יצחק
תלוי בכמה גורמים חשובים פה |
אלק שלישי ...
כוס אמק
יש לי חובש ביום ראשון וביום חמישי ותקעו את זה בשלישי ???
אינעל ראבקום ...
טוב אאני יחתוך מהבסיס - נראה כבר תלוי בדייט
:) |
|
|
| Sniper |
כלום עדיין לא בטוח זה רק 70 אחוז בינתיים
אני יתקשר לחבר שלי היום
ואני לא יודע כלום עדיין הוא אמר לי שיש מצב שאני יתקלט ושהוא ידבר איתי ואני יכין בינתיים חומר
בקיצרר ניראה מה לעשות תשמע חן בעיקרון אני לא רוצה לשים דברים שאנשים מכירים מבין
?
אני מחזיק אצבעות
ומורן בכיףף תבוא אחי |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by Sniper
כלום עדיין לא בטוח זה רק 70 אחוז בינתיים
אני יתקשר לחבר שלי היום
ואני לא יודע כלום עדיין הוא אמר לי שיש מצב שאני יתקלט ושהוא ידבר איתי ואני יכין בינתיים חומר
בקיצרר ניראה מה לעשות תשמע חן בעיקרון אני לא רוצה לשים דברים שאנשים מכירים מבין
?
אני מחזיק אצבעות
ומורן בכיףף תבוא אחי |
חבל שאתה פותח סתם פה לשטן :)
:disbelief |
|
|
| Sniper |
גוש אחי מה שיהיה יהיה
אני לא בונה על זה ביכלל
אני קצת מתרגש וזהו
אני גם בטוח שיהיה פאשלות אני כולה חובבן
מממ בכל אופן כמו שאמרתי
מקסימום לא עליתי לתקלט
חפיף דליל |
|
|
|
|