|
Welke TA'er vermeid je op de feesten? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Hmm..weet niet wie ik zou mijden. Zijn wel mensen waar ik eerder mee zou praten dan anderen, beetje vaste 'gang' denk ik.
Ik zou echt zo niemand weten eigenlijk....vond het eigenlijk wel leuk om de meeste mensen te meeten. Had alleen weinig te zeggen tegen Kolkie / Kuipers, maar dat zal wel aan mij liggen i think.
Maar in dat verhaal van jou Petrus kan ik wel inkomen overigens :)
Vind het altijd gewoon lachen met de mensen die naar Nexus komen , en daar gemeet heb en/of op andere plaatsen: Optimus, NewWave, Alpha, Magrec, Theseus, Lex, Partyhardy, Lex, Chicane, Aphexx, Petrus, Basvh, Iris, Donna, RV, THC, Franzelare, Jappio, m5, Yarnie, Glanis, BasD, Eieregooie en de clan van hem, .....wie vergeet ik nog? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
k vermijd iedereen, daarom ga ik niet naar feesten :D |
Nee, iedereen vermijd jou, dat is het ;) |
|
|
| TimeportE |
vond vooral addiction en capital zo leuk omdat je dan veel ta's tegen kwam..
bram, we hebben volgens mij nog lopen zingen op de weg van ede naar ede/wageningen omdat daar een snoepautomaat was.. :D:crazy: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, iedereen vermijd jou, dat is het ;) |
anders doe je ff grappig hey;)
RIGHT |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
anders doe je ff grappig hey;)
RIGHT |
Ik ben echt grappig ;)
Nou idd NewWave, het geflame opwekken lukt niet. Goedzo! Hebben Blik , Petrus en ik er toch wat van gemaakt :)
Sorry Siesta, nothing personal, was een test :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
NewWave, het geflame opwekken lukt niet. |
:( |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry Siesta, nothing personal, was een test :) |
nog meer testen?:D |
|
|
| kolkiewolkie |
ik mijdt alle TA's ZOVEEL MOGELIJK, want ik heb een vriendengroep (m/v) en dat zijn me toch een party feestbeesten!!! willen naar elk feest toe op het noordelijk halfrond, gaat me soms bijna te hard dat ik dat nie meer bij kan houden enzo, dus die TA's heb ik helemaal niet nodig om een leuk feestje te hebben. plus dat het allemaal nerds zijn die mekaar in de kont neuken en het alleen maar over trance kunnen hebben.. nix voor mij dus
:rolleyes: :p :stongue: :haha: :tongue2
hehehe, maarre, ik vermijd eigenlijk niemand echt op de feesten, en die opmerking van snuggle, tsja, ik heb zelf ook niet altijd evenveel te melden (plus dat ik de helft, wat zeg ik driekwart van wat jullie zeggen niet versta, dus dan lijkt het al gauw of een gesprek wat stroef verloopt). Feit is overigens wel dat ik het met de ene TA wat beter kan vinden dan met de ander, hoe dat komt, geen idee eigenlijk.
oja, rubdubje: no offence hoor :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hehehe, maarre, ik vermijd eigenlijk niemand echt op de feesten, en die opmerking van snuggle, tsja, ik heb zelf ook niet altijd evenveel te melden (plus dat ik de helft, wat zeg ik driekwart van wat jullie zeggen niet versta, dus dan lijkt het al gauw of een gesprek wat stroef verloopt). |
Dat heb ik ook heel vaak...ik ben een beetje doof aan beide kanten, en ik versta als de muziek hard staat echt geen ZAK! Ik zeg dan maar gewoon "Ja ja, ja ja!" Had ik ook op IC met iemand van TA die ik daar tegen kwam. Sorry, happens.
Dus :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
oja, rubdubje: no offence hoor :) |
dacht al: begint die jongen meteen in 2003 al te flamen! :D
Het feesten staat bij mij op dit moment een beetje op een laag pitje...i know. Maar aangezien jij je ook uitstekend vermaakt met TA-ers (als ik je post zo lees :D ) voel ik me nog niet geroepen om hier rigoreuze veranderingen in te brengen.
GreetZ RubDub |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
dacht al: begint die jongen meteen in 2003 al te flamen! :D
Het feesten staat bij mij op dit moment een beetje op een laag pitje...i know. Maar aangezien jij je ook uitstekend vermaakt met TA-ers (als ik je post zo lees :D ) voel ik me nog niet geroepen om hier rigoreuze veranderingen in te brengen.
GreetZ RubDub |
[Edit] :) |
|
|
|
|