|
Welke TA'er vermeid je op de feesten? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
!
ik noem een ploerd als BOB de Beuker :whip: |
:stongue: :haha:
en twas geen mening maar meer een stevige plaagstoot (je hebt soms van die geintjes die net wel of net niet door de beugel komen :D )
HOER! |
|
|
| franzelare |
nou scul als jij bob mag dan heb ik er 1 op mijn lijst voor deze topic!!
want een vriend van bob is GEEN vriend van mij! :p
Dit was overgens de achterkant van het shirt dat de fotograaf van Pf droeg op het feest waar bob was met oud & nieuw!

kan je zien hoe geliefd hij onder de crew is! :haha: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik moet altijd vet lachen om die gast.
die verhalen die hij vertelt zijn bijzonder komisch... :D
over hoe hij de Free Record Shop uit werd gekicked omdat ze de CD van Dana op hadden staan en hij bij de vetste plaat zich niet kon bedwingen om de volumeknop open te draaien :D (en vervolgens niet meer wist hoe hij hem zachter kreeg :p)
|
mwhehehe, dat verhaal is dik verzonnen man:clown:
net als dat verhaal van de Albert heijn en die bier die hij niet had gepikt:eek: |
|
|
| Remy D |
Ik vermeid er geen 1!! Want sommige zijn zo triest dat ze een waar lachobject worden en het zou toch zonde zijn als je zo'n grappig beeld laat schieten.. :D
Lachen is gezond, ga naar een meeting van TA-Rukkers!!! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vermeid er geen 1!! Want sommige zijn zo triest dat ze een waar lachobject worden en het zou toch zonde zijn als je zo'n grappig beeld laat schieten.. :D
Lachen is gezond, ga naar een meeting van TA-Rukkers!!! |
wij hielden die meeting om JOU uit kunnen te lachen, nou moet je de zaken niet gaan omdraaien he? :D:D:p ;)
(en jij maar rennen voor die zweedse dames :p trouwens scul: was het wat? :p) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by total woot
wij hielden die meeting om JOU uit kunnen te lachen, nou moet je de zaken niet gaan omdraaien he? :D:D:p ;)
(en jij maar rennen voor die zweedse dames :p trouwens scul: was het wat? :p) |
Haha das waar ook, ik ben het lachobject. Ik ben die trieste debiel die ging renne voor wijven die er niet waren. hehe :) |
|
|
| Optimus |
Remy, ik wil MEER geile foto's zoals die in je sig!
en ik mijd niemand:D
ik hou van iedereen:clown: |
|
|
| Dr. Kuipers |
Whehehe LOL topic dit :)
Ik zal voortaan Magrec maar gaan mijden omdat ie altijd zo zielig doet over hardstyle...
Kerel wordt eens volwassen man...
Enne die verhalen van Bob de Beuker kon ik ook wel om lachen heb hem wel eens gesproken in The Bridge.
Leek me wel aardige kerel, maar blijkbaar nie geliefd bij de PF crew... :) |
|
|
| Flipper01 |
TA mensen mijd ik niet..
PFers wel, er zitten daar een paar achterlijke gasten bij die ik echt niet hoef te ontmoeten. Maar er zitten ook wel relexte lui tussen.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Ik zal voortaan Magrec maar gaan mijden omdat ie altijd zo zielig doet over hardstyle...
Kerel wordt eens volwassen man...
|
Is goed hoef ik geen moeite te doen om jouw te mijden :)
Ik denk dat we de boel ook maar moeten omdraaien en dan zul je als je ooit ééns volwassen wordt begrijpen hoe hardstyle in elkaar ziet. Maar dat zal voor jouw nog wel een tijdje duren aangezien je net begint met puberen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Flipper01
TA mensen mijd ik niet..
PFers wel, er zitten daar een paar achterlijke gasten bij die ik echt niet hoef te ontmoeten. Maar er zitten ook wel relexte lui tussen.. |
Zoals 90% van de Leeuwarder scum :D Echt lache..allemaal ghb- en Ket addicts :D Dwaze debielen :p
oh ennu..Riz....wanneer ga jij nou s beginnen een beetje wat toe proberen te voegen op dit forum! :whip:
:stongue: whah! :stongue: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by franzelare
nou scul als jij bob mag dan heb ik er 1 op mijn lijst voor deze topic!!
want een vriend van bob is GEEN vriend van mij! :p
|
ik ben geen vriend van hem ; ken hem nauwelijks maar ik kan wel om zijn lulverhalen lachen :D
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehehe, dat verhaal is dik verzonnen man:clown:
net als dat verhaal van de Albert heijn en die bier die hij niet had gepikt:eek: |
boeiend zolang ik er maar om kan lachen :p
| quote: | Originally posted by magrec
Is goed hoef ik geen moeite te doen om jouw te mijden :)
Ik denk dat we de boel ook maar moeten omdraaien en dan zul je als je ooit ééns volwassen wordt begrijpen hoe hardstyle in elkaar ziet. Maar dat zal voor jouw nog wel een tijdje duren aangezien je net begint met puberen. |
oe oe wat een mannetje :toothless |
|
|
|
|