return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Welke TA'er vermeid je op de feesten? (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Het mooie waar ik in deze thread achter ben gekomen is dat niemand meer flamed eigenlijk, en dat er ook bijna niemand probeert te flamen. MOOIZO! Steeds meer mensen kennen elkaar van feesten en spreken elkaar op IRC of in het dagelijks leven.
Geh, van een flamend zootje is er nu toch iets van een hechte groep ontstaan. Ik ga bijna huilen van vreugde ;)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het mooie waar ik in deze thread achter ben gekomen is dat niemand meer flamed eigenlijk, en dat er ook bijna niemand probeert te flamen. MOOIZO! Steeds meer mensen kennen elkaar van feesten en spreken elkaar op IRC of in het dagelijks leven.
Geh, van een flamend zootje is er nu toch iets van een hechte groep ontstaan. Ik ga bijna huilen van vreugde ;)


Daar heb je wel gelijk in, ik zat gister nog even die ouwe threads door te lezen (pagina 79, 80) en daar kon het hard tekeer gaan. Vooral tussen Donna en Miss P, Lex en Raoel als ik me herinner. Wel leuk om te lezen trouwens:D
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het mooie waar ik in deze thread achter ben gekomen is dat niemand meer flamed eigenlijk, en dat er ook bijna niemand probeert te flamen. MOOIZO! Steeds meer mensen kennen elkaar van feesten en spreken elkaar op IRC of in het dagelijks leven.
Geh, van een flamend zootje is er nu toch iets van een hechte groep ontstaan. Ik ga bijna huilen van vreugde ;)


Is dat wel zo positief dan :) af en toe een relletje moet toch wel kunnen?

quote:
Originally posted by SnuggLe & Kolkie
Dat heb ik ook heel vaak...ik ben een beetje doof aan beide kanten, en ik versta als de muziek hard staat echt geen ZAK! Ik zeg dan maar gewoon "Ja ja, ja ja!" Had ik ook op IC met iemand van TA die ik daar tegen kwam. Sorry, happens.

Dus


ja en dat ja ja gaat dan ook nog in dat achtelijke accent van jullie dus dan verstaan wij er ook nix meer van

:D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Jappio
Is dat wel zo positief dan :) af en toe een relletje moet toch wel kunnen?



ja en dat ja ja gaat dan ook nog in dat achtelijke accent van jullie dus dan verstaan wij er ook nix meer van

:D



*ramt jappio VOL op z'n muil*

:whip: ga niet zitten f*cken met mijn accent ja!! :mad:


























:D ;) :p
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Jappio
Is dat wel zo positief dan :) af en toe een relletje moet toch wel kunnen?


Mee eens, om de boel eff wakker te schudden ofzo:D
Eye-Riz
okay...

quote:
Jij mag helemaal nix meer....

zeikerd.


quote:
Mensen die 5 a 6 jaar jonger zijn valt niet mee te communiceren op feesten
wat denk je wat ouderen over jouw leeftijd denken?


quote:
ik ontwijk niemand want ik wil juist iedereen ontmoeten
zeker een allemansvriendje he??


quote:
uitsmijters vermijt ik liever als je het niet erg vind
mietje.


quote:
Ik vermeid alle ta'ers die van hardstyle houden.
Ik ga graag met wat intelligentere mensen om.
Dit is wel zo ongeveer de domste opmerking die komend jaar plaats zal vinden


quote:
k vermijd iedereen, daarom ga ik niet naar feesten
goedzo! vooral niet mee ophouden!


quote:
Had alleen weinig te zeggen tegen Kolkie / Kuipers, maar dat zal wel aan mij liggen i think
Ik denk het ook....


quote:
Sorry Siesta, nothing personal, was een test
Bang dat iemand dadelijk nog gaat denken dat het echt is?














Zo. Pak maar aan.
Chicane
/me propt een zak spekkies in Eye-Riz d'r mond...
TimeportE
eye-riz is nu bestempeld als de ta-hooligan van het jaar! :D
ScuL
goed, dat neemt dat dillema ook meer weg. :D
ik was nog van plan te flamen op magrec maar concludeerde dat dat tóch te kinderachtig was :rolleyes:
kolkiewolkie
Iris, laat Johan je anders even masseren ofzo, je komt nogal gespannen over :p


//knipt opmerking weg, was net iets TE touchy :D ;)

franzelare
he kolkie HOER durf je niet voor je eigen mening uit te komen?
dat je het zelf al gaat editen?

als dat nodig is is er vast wel een evil admin in de buurt die dat doed hoor :p

ik heb overgens wel wat mensen die ik op feesten meid maar gelukkig zijn die hier nog niet op Pf verschenen en ik hoop dat dat zo blijft! als ze wel komen hoop ik dat ze hier rap gebanned worden!

ik noem een ploerd als BOB de Beuker :whip:
ScuL
ik moet altijd vet lachen om die gast.
die verhalen die hij vertelt zijn bijzonder komisch... :D

over hoe hij de Free Record Shop uit werd gekicked omdat ze de CD van Dana op hadden staan en hij bij de vetste plaat zich niet kon bedwingen om de volumeknop open te draaien :D (en vervolgens niet meer wist hoe hij hem zachter kreeg :p)

en dan dat andere verhaal dat hij helemaal in de muziek op ging omdat er net een vet stukje was en hij prompt tegen zijn voorganger aanbeukte met z'n auto :D hehe

ik heb hem overigens maar 1x gezien; hij gaat ieder weekend naar feesten maar ik zie hem echt nauwelijks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement