return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Welke TA'er vermeid je op de feesten? (pg. 7)
View this Thread in Original format
nwopper
Ik vermijd niemand, ik ken niemand hier van gezicht.
Ben vast wel eens een NLTA-er tegengekomen ergens....
robin
hadden we niet ergens een foto thread? :o

jp jij kan goed diggen.. ga eens zoeken :D
Esrem
Ik heb NOG geen reden om mensen te vermijden, misschien wordt dat na TiC anders...
jp
Vooruit dan maar
MaGiK54
Ja Robin kom eens naar een feessie, dan kunnen we je daaro meiden :D
jp
Kunnen we gelijk een leuke mijd voor hem zoeken. Blond of zo :wtf:
robin
quote:
Originally posted by jp
Kunnen we gelijk een leuke mijd voor hem zoeken. Blond of zo :wtf:


brunette's hebben de voorkeur :o ;)
jp
Wat jei wil :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Op TIC ga ik Snuggle vermeiden :o


Ik ben er gelukkig niet eens :p

quote:
Originally posted by eXos
Mensen die 5 a 6 jaar jonger zijn valt niet mee te communiceren op feesten. Ze staan je al raar aan te kijken als je een pilletje neemt. Is die shock na een kwartier over staan ze je gewoon 4 uur lang te bekijken alsof je 1 of andere retard bent die wel weet hoe die uit z'n plaat moet gaan :crazy:. En dan rond 6 uur beginnen ze zich zorgen te maken over t OV wanneer en hoelaat die gaan enzo.


LOL! :D
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben er gelukkig niet eens :p


I know :D

jp
Ik ga Ei vermeiden op Innercity, des te groter de kans dat je 'm tegen komt :happy2:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ik ga Ei vermeiden op Innercity, des te groter de kans dat je 'm tegen komt :happy2:



Zorg jij er nou maar voor dat Ei jouw niet tegen komt. Je moet Aurelie beschermen tegen heet kwaad! Ik heb haar aan jouw toevertrouwd he!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement