|
Welke TA'er vermeid je op de feesten? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by magrec
Is goed hoef ik geen moeite te doen om jouw te mijden :)
Ik denk dat we de boel ook maar moeten omdraaien en dan zul je als je ooit ééns volwassen wordt begrijpen hoe hardstyle in elkaar ziet. Maar dat zal voor jouw nog wel een tijdje duren aangezien je net begint met puberen. |
Ben altijd nog half jaar ouder dan jou...
Dus denk eerder dat jij net de pubertijd in gaat...
Over een half jaar ben je dus net zoals mij :p |
|
|
| Donna |
/me luvs Rizzie:stongue:
Samen de vogeltjesdans doen?:tongue3 |
|
|
| Eye-Riz |
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die TOM TOM TOM TOM;
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaala
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaaaaaaaaa
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaala
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaalaaaaaaa! |
|
|
| Eye-Riz |
| wow, ik ken ook eens een tekst ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| mmm, vaag lullen de laatste tijd hiero... |
|
|
| Donna |
Waddan,ik snap de text prima hoor...
Gewoon zo:tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die TOM TOM TOM TOM;
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaala
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaaaaaaaaa
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaala
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaalaaaaaaa!
Shake that ass Peetjuh :thepirate |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Ben altijd nog half jaar ouder dan jou...
Dus denk eerder dat jij net de pubertijd in gaat...
Over een half jaar ben je dus net zoals mij :p |
Nu heb je het over de feitelijke leeftijd.
Ik heb het over geestelijke leeftijd, ik denk dat ik je zelfs te hoog heb ingeschat je komt net uit de peuterpubertijd. Mijn neefje van 4 die vindt dana ook geweldig maar ja dat kan je hem niet kwalijk nemen he. Ik denk dat ik het jouw ook niet kan kwalijk nemen. Mmensen zijn ook zo makkelijk te beïnvloeden. Zeker als ze niet echt intelligent zijn. Zwaksociaal ach ja ooit zul je het begrijpen.
Over een halfjaar is hardstyle zo dood als het zou moeten zijn
:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Waddan,ik snap de text prima hoor...
Gewoon zo:tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die tom-tom-tom-tom;
tadadiediedadadom, tadadiediedadadom, ta-die-tie-die TOM TOM TOM TOM;
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaala
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaaaaaaaaa
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaala
traaaaaaalaaaaaalieieieilieieieieieilalaaaaaaalalaaaalaaaaaaa!
Shake that ass Peetjuh :thepirate |
Al poste ze dit nou gewoon, dit snap ik tenminste.... |
|
|
| DJ_Massive |
| degene die mij durft te vermijden als ik voor t eerst op een ta meeting kom is nog niet jarig :) ;) |
|
|
| Eye-Riz |
nee, jij wel zeker :p
en Donna: de vlgnde keer laten we Peter wel een poepie (shake that ass!) ruiken :p |
|
|
| jp |
| Op TIC ga ik Snuggle vermeiden :o |
|
|
|
|