|
Welke TA'er vermeid je op de feesten? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Op TIC ga ik Snuggle vermeiden :o |
vermijden, ijkel!
:haha: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
Over een halfjaar is hardstyle zo dood als het zou moeten zijn
:D |
:p ik had dit beter niet kunnen zeggen :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
vermijden, ijkel!
|
| quote: | | Welke TA'er vermeid je op de feesten? |
Ik volg alleen de topicstarter :o |
|
|
| robin |
| tja das niet zo slim hé |
|
|
| robin |
| nou? waar wacht je op? |
|
|
| jp |
| Waarom zie ik jou nooit op feesten Robin |
|
|
| basvh |
ik vermijd magrec omdat ie dezelfde shirtjes aantrekt!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
;) :D |
|
|
| robin |
ik vermeid jou :o
:p misschien kom ik dit jaar wel eens ergens om de hoek kijken joh :) geen zorgen |
|
|
| jp |
| Je komt er heus wel in hoor, we regelen wel wat :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by robin
:p misschien kom ik dit jaar wel eens ergens om de hoek kijken joh :) geen zorgen |
Doe dat eens jongen! ;) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Je komt er heus wel in hoor, we regelen wel wat :D |
:clown: daar maak ik me geen zorgen om hor :D |
|
|
|
|