|
... ועוד קצת פוליטיקה ...
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| מה אתם אומרים על אריק'לה ? חמקן משהו אה ? אני לא הספקתי לשמוע יותר מדי... אז אני אשמח אם מיששהו יכתוב מה שהוא אמר מתחילת הפגישה ועד הצנזור |
|
|
| DjChook |
הוא אמר שמצנע מושחט
ושברק היה מושחט
ושכולם מושחטים
ולכולם יש עמותות לא חוקיות
אבל שהוא החזיר את כל הכסף מהתרומות
והוא לא ידע מאיפה גלעד הבן הגאון שלו הביא את הכסף
או סליחה, הוא אמר "לא ידעתי בדיוק מאיפה גלעד הביא את הכסף"
נשבע לך אחרי שראיתי את הסבא הזה היום, אני פשוט מתבייש בזה שהוא הראש ממשלה שלי, אני נשבע לך שהייתי מצביע לעבודה רק בשביל שיעקפו אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא אמר שמצנע מושחט
ושברק היה מושחט
ושכולם מושחטים
ולכולם יש עמותות לא חוקיות
|
מי שחט אותם!? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא אמר שמצנע מושחט
ושברק היה מושחט
ושכולם מושחטים
ולכולם יש עמותות לא חוקיות
אבל שהוא החזיר את כל הכסף מהתרומות
והוא לא ידע מאיפה גלעד הבן הגאון שלו הביא את הכסף
או סליחה, הוא אמר "לא ידעתי בדיוק מאיפה גלעד הביא את הכסף"
נשבע לך אחרי שראיתי את הסבא הזה היום, אני פשוט מתבייש בזה שהוא הראש ממשלה שלי, אני נשבע לך שהייתי מצביע לעבודה רק בשביל שיעקפו אותו |
לפי הסקרים לשינוי יש כמעט אותו סיכוי לעבור אותו
הלוואי
פן ירבו
:D |
|
|
| DjChook |
אני יגיד לך את האמת
אני עכשיו הייתי שם פתק של העבודה ולא של טומי
כי שינוי ימניים ורוצים את שרון בראשות הממשלה ואני חושב ששרון הזה שיתפגר כבר הראש ממשלה הכי גרוע שהיה לנו פה
אני חושב שמצנע מסוגל להביא תועלת ועל כן הייתי מצביע
לא שאני אוהב את העבודה
פשוט שונא את הליכוד |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יגיד לך את האמת
אני עכשיו הייתי שם פתק של העבודה ולא של טומי
כי שינוי ימניים ורוצים את שרון בראשות הממשלה ואני חושב ששרון הזה שיתפגר כבר הראש ממשלה הכי גרוע שהיה לנו פה
אני חושב שמצנע מסוגל להביא תועלת ועל כן הייתי מצביע
לא שאני אוהב את העבודה
פשוט שונא את הליכוד |
יווווואוווווווו
משגע אותי לשמוע ת'חרא הזההה........
מה גרוע בשרון?????
מה מנצע אההההההה אפס מאופס הזה שווה???????
הזבל הזה רק צרות יעשה תאמין לי
חנון מניאק!!!!
סעמק איך מישו בכלל יכול לחשוב על להצביע לאפסס הזה |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יגיד לך את האמת
אני עכשיו הייתי שם פתק של העבודה ולא של טומי
כי שינוי ימניים ורוצים את שרון בראשות הממשלה ואני חושב ששרון הזה שיתפגר כבר הראש ממשלה הכי גרוע שהיה לנו פה
אני חושב שמצנע מסוגל להביא תועלת ועל כן הייתי מצביע
לא שאני אוהב את העבודה
פשוט שונא את הליכוד |
אחי
ממשלת אחדות
מה ימניים , הם מרכז
תראה תמצע שלהם
הם אולי לא יעשו משא ומתן תחת אש
אבל הם לפחות רוצים מדינה פלשטינאית
קיצר, אמרתי לך כבר לא פעם אחת , המצב הבטחוני לא ישתנה בעתיד הקרוב
לא עם מצנע וכמובן שלא עם שרון
אז חייבים לדאוג למצב הכלכלי ובעיית הפאקינג טפילים האלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה מנצע אההההההה אפס מאופס הזה שווה???????
הזבל הזה רק צרות יעשה תאמין לי
חנון מניאק!!!!
|
אולי הוא רק צרות לפי דעתך...
אבל הוא דומה לסטיבן ספילברג!!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי הוא רק צרות לפי דעתך...
אבל הוא דומה לסטיבן ספילברג!!! |
חחחחחח
אז עכשיו הוא יכול למצוץ לי ולעשות על זה סרט... |
|
|
| NyKoN |
אויש איזה שטויות
כל ראש ממשלה של ישראל וכמעט כל ח"כ משמעותי הוא מושחט
מאז ומתמיד זה היה ככה
וחן די להתפלצן להגיד
"אני הייתי מצביע עבודה רק בשביל שיעקפו אותו"
כי הייתי מצביע עבודה בכל מקרה וזה שתצביע עבודה לא יעזור לך
כי תנחש מה? גם מצנע מושחט וגם כל העבודה מושחטים
כל המדינה הזאת רצה על קומבינות וכסף
תכלס תצביעו בשביל למי שישנה יותר לטעמכם כי כולם מושחטים היו ויהיו |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אויש איזה שטויות
כל ראש ממשלה של ישראל וכמעט כל ח"כ משמעותי הוא מושחט
מאז ומתמיד זה היה ככה
וחן די להתפלצן להגיד
"אני הייתי מצביע עבודה רק בשביל שיעקפו אותו"
כי הייתי מצביע עבודה בכל מקרה וזה שתצביע עבודה לא יעזור לך
כי תנחש מה? גם מצנע מושחט וגם כל העבודה מושחטים
כל המדינה הזאת רצה על קומבינות וכסף
תכלס תצביעו בשביל למי שישנה יותר לטעמכם כי כולם מושחטים היו ויהיו |
אה נכון
שכחתי
זה שרון שישנה הכל
הוא ישנה את פני החברה הישראלית
את פני הכלכלה
אז תגיד לי גאון , למה הוא לא שינה כלום בשנתיים האחרונות?
אה?
למה זה?
לא רק שהוא לא שינה כלום אלה גם התדרדרו למצב הכי חמור שהיה אי פעם מאז תקופת הצנע
חתיכת מבין אתה נכון
יאללה אספסוף, אני כבר מדמיין אותך בכנס של הליכוד
היידה ביבי, יאללה שרון, אריק מלך ישראל
אפס |
|
|
| Hell_Copter |
מורן אל תתעצבן אבל אני כבר משתגע פה...
קיבינימאט למה אתם כאלה אנלפביתים?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!??!
המילה היא מושחת!!!!! |
|
|
|
|