return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
... ועוד קצת פוליטיקה ... (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
:whip: :whip: :whip:


לך תזדיין יודע מה
אני אל רוצה להכנס לויכוחים הפוליטיים המזורגגים האלה ואתה גורר אותי פנימה
די כבר!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין יודע מה
אני אל רוצה להכנס לויכוחים הפוליטיים המזורגגים האלה ואתה גורר אותי פנימה
די כבר!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחח
זה מזכיר לי שבא לי כבש !
יא אללה !
מחר קונים כבש לעשות אצל עודד

רועי באמת עכשיו מי יביא כסף ? כל אחד 20 שקל ?
אני אלך לאיטליז ?

אולי נכין את אחת הפרות שמה ?
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
ודותן שתבין אני לא כזה שמאלן אני פשוט אנטי-ליכוד ...
תדע שאם היו אנשים נורמלים בליכוד אולי עוד הייתי שוקל
את זה ...



:p
מאיר שטרית בליכוד והואה איש הכי מתאים להנהיג את המדינה!!!!
:wtf:

ואני עדיין הייתי מצביע ליכוד אם הייתי יכול,
ומורן אני אשמח להסביר למה, רק אין יל כל כך זמן בשבוע הזה, אבל עוד מעט,
אעבור גם על מה שאריאל כתב!
:crazy:
luckystrike
quote:
Originally posted by Flotser
:p
מאיר שטרית בליכוד והואה איש הכי מתאים להנהיג את המדינה!!!!
:wtf:

ואני עדיין הייתי מצביע ליכוד אם הייתי יכול,
ומורן אני אשמח להסביר למה, רק אין יל כל כך זמן בשבוע הזה, אבל עוד מעט,
אעבור גם על מה שאריאל כתב!
:crazy:

חיכיתי ליציאת המאיר ממך ... :)

וסבבה אחי אני מחכה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחח
זה מזכיר לי שבא לי כבש !
יא אללה !
מחר קונים כבש לעשות אצל עודד

רועי באמת עכשיו מי יביא כסף ? כל אחד 20 שקל ?
אני אלך לאיטליז ?

אולי נכין את אחת הפרות שמה ?


יש מצב לעשות חאווה על הפרות שם...
אבל צריך שחיטה כשרה
אתה חושב יש רבנים בקיבוץ :)

תלוי כמה באים
כמה כבר בשר צריך...
זה לא עקרוני
אפשר אפילו מה שיש לך בבית...
דבר על זה בט'רד שלה הפגישה
DjChook
חחחחחחחחח הרגת אותי מורן

שעה מדבר על זה שתלכו לסופר

בסוף תסנג'ר את רועי להביא כסף
חחח

יא מסכן, תמכור את הזרע שלך או משהו
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook

יא מסכן, תמכור את הזרע שלך או משהו


חשבתי על זה אחי ...
צריך לבדוק את העניין אבל תאכל'ס זה
נראה לי מבאס ללכת ברחוב ופתאום לראות אנשים שדומים לך
ולחשוב - המממ אולי זה הילדים שלי ...
nesher
מישהו פה ימני נורמלי שרוצה לענות בצורה עניינית מה האידואולוגיה שלו?
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
מישהו פה ימני נורמלי שרוצה לענות בצורה עניינית מה האידואולוגיה שלו?
\


אחי בגישה שלי מהבחינה הזאת יש בי מהימין
ואני תומך בגישה ימנית מכמה סיבות

ברק נתן להם המון ובעצם חשף את הפרצוף האמיתי
של ערפאת - אחי שים לב כמה שמאלנים עברו לשינוי
פשוט ערפאת הביא לנו סטירה בפרצוף
...

הרוב היו תמימים והאמינו שיש סיכוי אבל עם כזה יו"ר ברשות אין מצב
להגיע לאנשהוא ... פשוט אין ...
הרבה שמאלנים אומרים מה אתה רוצה ראית את התנאים שלהם ?
נכון הם חיים בחרא ובתור אחד שמסתובב גם בשטחים אני באמת
רואה שהם אשכרה בתנאי מחייה של ביוב אבל זה רק בגלל דבר אחד

בגלל ערפאת - היה לו המון המון כסף לדאוג לאזרחים שלו
אבל הוא העביר את הכסף לחשבונות בנק בשוויץ ומשם חילק אותו
בשחיתות מופרזת לבכירים ברשות בזמן שהתושבים שלו חיים
בחרא ...
וזה לא תרוץ לשמאלנים שעוד נשארו בשמאל ולא עברו למרכז
למה התנאים האלה לא בגללנו - אין מה לעשות עם ערפאת אין
מה להגיד מילה ...

פשוט איכזב המון מהשמאלנים בארץ ...
הפרדה בתור פתרון זמני זה נראה לי עוד איכשהוא רעיון סביר ...
למרות שגם עם זה יש בעיות זה עדיין סביר
וזה בושה ששרון הסבא הזה לא עושה את הגדר בגלל טעמים פוליטיים
מעדיף את המשחקים האלה מאשר את החיים של התושבים
פה ... אין מה לעשות אם שרון היה גבר כמו
שאמרתי כבר מזמן הוא היה מתפטר

הכל מלוכלך כבר בשלטון - רבין התפטר על דבר הרבה יותר קטן אל תשכחו
סה"כ מצאו חשבון בנק של אישתו עם 4,000 דולר בחו"ל !
כולה ארבעת אלפים דולר וזה היה בתקופה שהיה אסור חשבונות בחו"ל
לאנשי ציבור ויש שגילו את זה רבין התפטר !

יצא גבר בגלל כזה דבר שלא היה בסדר הוא התפטר ...

אצל שרון מדובר במיליוני שקלים והחמור יותר חשוב לו
השלטון שלו מאשר שלטון החוק ...
בושה הולכת להיות לעם שהליכוד ייבחר
שהמנקי-זבל והמזכירות של נתניהו הולכים להיות
החברי-כנסת שלכם בגלל שיטה מושחתת שהליכוד ושרון נוהג
בה ... בזמן שהבנים של שרון ינהלו את המדינה ...

איך אפשר לתמוך בליכוד אחרי כל זה ? אלוהים איך ?
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
\


אחי בגישה שלי מהבחינה הזאת יש בי מהימין
ואני תומך בגישה ימנית מכמה סיבות

ברק נתן להם המון ובעצם חשף את הפרצוף האמיתי
של ערפאת - אחי שים לב כמה שמאלנים עברו לשינוי
פשוט ערפאת הביא לנו סטירה בפרצוף
...

הרוב היו תמימים והאמינו שיש סיכוי אבל עם כזה יו"ר ברשות אין מצב
להגיע לאנשהוא ... פשוט אין ...
הרבה שמאלנים אומרים מה אתה רוצה ראית את התנאים שלהם ?
נכון הם חיים בחרא ובתור אחד שמסתובב גם בשטחים אני באמת
רואה שהם אשכרה בתנאי מחייה של ביוב אבל זה רק בגלל דבר אחד

בגלל ערפאת - היה לו המון המון כסף לדאוג לאזרחים שלו
אבל הוא העביר את הכסף לחשבונות בנק בשוויץ ומשם חילק אותו
בשחיתות מופרזת לבכירים ברשות בזמן שהתושבים שלו חיים
בחרא ...
וזה לא תרוץ לשמאלנים שעוד נשארו בשמאל ולא עברו למרכז
למה התנאים האלה לא בגללנו - אין מה לעשות עם ערפאת אין
מה להגיד מילה ...

פשוט איכזב המון מהשמאלנים בארץ ...
הפרדה בתור פתרון זמני זה נראה לי עוד איכשהוא רעיון סביר ...
למרות שגם עם זה יש בעיות זה עדיין סביר
וזה בושה ששרון הסבא הזה לא עושה את הגדר בגלל טעמים פוליטיים
מעדיף את המשחקים האלה מאשר את החיים של התושבים
פה ... אין מה לעשות אם שרון היה גבר כמו
שאמרתי כבר מזמן הוא היה מתפטר

הכל מלוכלך כבר בשלטון - רבין התפטר על דבר הרבה יותר קטן אל תשכחו
סה"כ מצאו חשבון בנק של אישתו עם 4,000 דולר בחו"ל !
כולה ארבעת אלפים דולר וזה היה בתקופה שהיה אסור חשבונות בחו"ל
לאנשי ציבור ויש שגילו את זה רבין התפטר !

יצא גבר בגלל כזה דבר שלא היה בסדר הוא התפטר ...

אצל שרון מדובר במיליוני שקלים והחמור יותר חשוב לו
השלטון שלו מאשר שלטון החוק ...
בושה הולכת להיות לעם שהליכוד ייבחר
שהמנקי-זבל והמזכירות של נתניהו הולכים להיות
החברי-כנסת שלכם בגלל שיטה מושחתת שהליכוד ושרון נוהג
בה ... בזמן שהבנים של שרון ינהלו את המדינה ...

איך אפשר לתמוך בליכוד אחרי כל זה ? אלוהים איך ?


גירוש עראפת היא לא דעה ימנית
מן הסתם , גם מצנע רוצה בזה
זה הכרחי
אבל יש הבדל בין להעיף את עראפת ולנסות לסדר מחליפים טובים ודון במשא ומתן עם מנהיגים אחרים שיקומו , לבין רצון לזיין אותם , להעיף אותם , לקרוע אותם ולא לרצות שום וויתורים
מבין תכוונה?

luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
גירוש עראפת היא לא דעה ימנית
מן הסתם , גם מצנע רוצה בזה
זה הכרחי
אבל יש הבדל בין להעיף את עראפת ולנסות לסדר מחליפים טובים ודון במשא ומתן עם מנהיגים אחרים שיקומו , לבין רצון לזיין אותם , להעיף אותם , לקרוע אותם ולא לרצות שום וויתורים
מבין תכוונה?


לא אמרתי שאני ימני קיצוני
אמרתי שאני נוטה ימינה לאחרונה בגלל מה שקרה ...


וברור שאני אומר ימינה אני לא מתכוון לליכוד
...
אני עדיין לא במאפייה
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
לא אמרתי שאני ימני קיצוני
אמרתי שאני נוטה ימינה לאחרונה בגלל מה שקרה ...


וברור שאני אומר ימינה אני לא מתכוון לליכוד
...
אני עדיין לא במאפייה


אתה מרכז
אל תשכח שיש דבר כזה
והוא כנראה הכי טוב, כי תמיד הדרך האמצעית היא הכי טובה
קיצוניות היא אף פעם לא טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement