return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
... ועוד קצת פוליטיקה ... (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
עוד פרט קטן

חיפה גם העיר היחידה בארץ שיש בה תחבורה ציבורית
מצנע שיחק אותה עם הקטע הזה שם !
יתחבר טוב עם שינוי ...

ושינוי לא קפיטליסטית
דבר ראשון אם באמת אתה מסתכל נטו על המצע שלה שזה
באמת לא עושים היום למה שימו לב שכמעט כל המצעים מאוד חופפים
ומקבילים ... ותאכל'ס מה שכתוב במצע זה משהוא אחר ממה שעושים
אח"כ ...
למשל הליכוד שהמצע שלו באופן מובהק אומר שלא תוקם שום מדינה פלסיטינית
פה בעתיד אבל שרון מאכיל אותנו חרא ואומר שהוא בעד הקמת
מדינה ושהוא יתמוך בה ובאופן מובהק יוצא נגד המצע של המפלגה שלו ...
אז מצע תאכל'ס מעניין את התחת ...

קיצר אריאל בכל זאת אם אתה הולך לפי המצע שינוי מזכירה ממש את
התאוריה הפאשיסטית - קידום מעמד אחד וזרם על חשבונו של זרמים
אחרים אם כבר אתה מסתכל על מצע נטו אז זה מזכיר יותר פאשיזם
למרות ששוב גם בזה תאוריה לחוד ומעשים לחוד ...
DjChook
לא אין לי 18

עבודה מרץ ושינוי לדעתי זה אחלה קואליציה, אבל זה לא ראלי...
או לפחות זה בגדר חלום, ואני מציאותי

מעניין אותי הסקרים של השבוע הקרוב....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עוד פרט קטן

חיפה גם העיר היחידה בארץ שיש בה תחבורה ציבורית
מצנע שיחק אותה עם הקטע הזה שם !
יתחבר טוב עם שינוי ...

ושינוי לא קפיטליסטית
דבר ראשון אם באמת אתה מסתכל נטו על המצע שלה שזה
באמת לא עושים היום למה שימו לב שכמעט כל המצעים מאוד חופפים
ומקבילים ... ותאכל'ס מה שכתוב במצע זה משהוא אחר ממה שעושים
אח"כ ...
למשל הליכוד שהמצע שלו באופן מובהק אומר שלא תוקם שום מדינה פלסיטינית
פה בעתיד אבל שרון מאכיל אותנו חרא ואומר שהוא בעד הקמת
מדינה ושהוא יתמוך בה ובאופן מובהק יוצא נגד המצע של המפלגה שלו ...
אז מצע תאכל'ס מעניין את התחת ...

קיצר אריאל בכל זאת אם אתה הולך לפי המצע שינוי מזכירה ממש את
התאוריה הפאשיסטית - קידום מעמד אחד וזרם על חשבונו של זרמים
אחרים אם כבר אתה מסתכל על מצע נטו אז זה מזכיר יותר פאשיזם
למרות ששוב גם בזה תאוריה לחוד ומעשים לחוד ...


הסיבה לתחבורה ציבורית בחיפה היא שככה היה בזמן המנדט הבריטי וככה נקבע הסכם הסטטוס קוו
לפי המצב שהיה במנדט הבריטי... שאריות מאזרחות שנה שעברה :D

עכשיו מורן אני לא מבין...
אתה תומך בשינוי לא?!
אז איך זה שפתאום אתה אומר שהם מתנהגים כמו פאשיסטים ?
NaOren
quote:
Originally posted by nesher

ומה אבא שלו אתה חושב יגיד?
הכל שטויות, היידה ביבי!


בואנההההההה יאאאאא אהבל אהבל!!!!
מאיפה את מכיר את אבא שלי יא מזדיין בתחת????

אבא שלי בכלל לא אוהב את ביבי
אני אוהב אותו
" היידההה ביבי "
טוב ת'על הזיין שלי 10000 פעם....

אבא שלי רוצה שרון ותאמין לי שאם יש מישו שמבין זה אבא שלי...
ולא אריאל שראסמייייייי לא היה לי כח לקרוא את מה שהוא כתב
( מצטער זה היה ארוך וזה על הזין שלי מה הוא חושב או אומר ...)


וחן- יש לי רק משו אחד להגיד על מה שאמרת....


בלעעעעעעעעע בלעעעעעעע בלעעעעעעעעע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
אבא שלי רוצה שרון ותאמין לי שאם יש מישו שמבין זה אבא שלי...
ולא אריאל שראסמייייייי לא היה לי כח לקרוא את מה שהוא כתב
( מצטער זה היה ארוך וזה על הזין שלי מה הוא חושב או אומר ...)


איזה בוגר אתה ... משהו באמת מיוחד
מנסה להעביר את העמדה שלך ושם זין על אחרים
אחר כך אתה תתפלא שאומרים שאתה רק אומר היידה ביבי כמו מפגר
כי אתה לא מגיב על מה שאחרים אומרים
רק אומר כל פעם היידה ביבי וזהו
DjChook
אורן צא מיזה
ביבי הוא נפילה

הוא מבחינתי יותר לוזר מפרס...

מה אתה בכלל מתייחס אליו כאישיות פוליטית אני לא מבין ?!

ובקשר לזה שלא קראת את מה שאריאל רשם ואתה אומר שהוא על הזין שלך
אתה טמבל רציני
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הסיבה לתחבורה ציבורית בחיפה היא שככה היה בזמן המנדט הבריטי וככה נקבע הסכם הסטטוס קוו
לפי המצב שהיה במנדט הבריטי... שאריות מאזרחות שנה שעברה :D

עכשיו מורן אני לא מבין...
אתה תומך בשינוי לא?!
אז איך זה שפתאום אתה אומר שהם מתנהגים כמו פאשיסטים ?

בקשר לתחבורה הציבורית סה"כ אמרתי שבתקופת מצנע
היו המוני מתנגדים לזה שהם עד עכשיו עושים לו בעיות אבל הוא
עדיין משאיר את זה וזה יפה ...


ולגבי שינוי - אחי לא הבנת אותי נכון
אני לא מדבר על הביצוע הפאשיסטי - זה משהוא אחר מהתורה עצמה
תורת הפאשיזם במקור נשמעת יפה מאוד - זה שתמיד בהיסטוריה ביצעו אותו
באופן טרוריסטי דיקטטורי זה לא אומר שככה התורה הראשונית אומרת...

אמרתי לאריאל שאם כבר מבחינת המצע נטו אז שינוי מזכירה יותר את התורה הפאשיסטית יענו לקדם מעמד אחד על חשבונו של אחרים ואין בזה משהוא פגום כל עוד אין שימוש בכוח והכל בהסכמה בניגוד לפאשיזם שבהיסטוריה שאליו אתה מתכוון
יש מבין ?
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
בקשר לתחבורה הציבורית סה"כ אמרתי שבתקופת מצנע
היו המוני מתנגדים לזה שהם עד עכשיו עושים לו בעיות אבל הוא
עדיין משאיר את זה וזה יפה ...


ולגבי שינוי - אחי לא הבנת אותי נכון
אני לא מדבר על הביצוע הפאשיסטי - זה משהוא אחר מהתורה עצמה
תורת הפאשיזם במקור נשמעת יפה מאוד - זה שתמיד בהיסטוריה ביצעו אותו
באופן טרוריסטי דיקטטורי זה לא אומר שככה התורה הראשונית אומרת...

אמרתי לאריאל שאם כבר מבחינת המצע נטו אז שינוי מזכירה יותר את התורה הפאשיסטית יענו לקדם מעמד אחד על חשבונו של אחרים ואין בזה משהוא פגום כל עוד אין שימוש בכוח והכל בהסכמה בניגוד לפאשיזם שבהיסטוריה שאליו אתה מתכוון
יש מבין ?


זה לא על חשבון
המטרה היא שכמה שיותר אנשים יהפכו להיות שכבות ביניים , כל עוד המצב ככה הכלכלה רק נהרסת , אין שום דבר טוב פה
קיצר, עזוב בלבולי ביצה
יאללה שינוי
אני יהיה כמו נייקון
היידה טומי לפיד, יאללה שינוי
אואואואואואו
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה בוגר אתה ... משהו באמת מיוחד
מנסה להעביר את העמדה שלך ושם זין על אחרים
אחר כך אתה תתפלא שאומרים שאתה רק אומר היידה ביבי כמו מפגר
כי אתה לא מגיב על מה שאחרים אומרים
רק אומר כל פעם היידה ביבי וזהו



ראסמי
מסכים עם רועי ... אתה לפעמים אחוש מעצבן בקטע הזה
אבל לפחות אתה מייצג פה זרם ענק שקיים גם בעם אז זה
דיי טוב שיש ייצוג הולם לזרם של היידה ביבי שבאמת כמוך
לא קוראים ומתענינים לא מבינים אבל הם יודעים לצעוק
ולאכול שקרים שמטומטמים שלא עשו כלום למען המדינה מאכילים אותם ...
הרי שימו לב מי השכבות העיקריות של הליכוד
ומי הגרעין הקשה של הליכוד
שדרות,עפולה,דימונה,בית שאן - אתם לא שמים לב ?
כמו שאריאל אמר שימו לב לדפוסים קבועים ... ליכוד = אמחה . בעיקר
ואני מקווה שאני לא נשמע גזען כי ממש לא לזה אני מתכוון ...


בכל אופן - אם שרון היה גבר הוא היה מתפטר ...
זהו כל הממשלה הזאת כבר טינופת
אין לו מה לעשות
הכל מלוכלך בכל מקום שם
אני מסכים שגם בעבודה יש שחיתות אבל אם כבר אז הרע במיעוטו ...
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה בוגר אתה ... משהו באמת מיוחד
מנסה להעביר את העמדה שלך ושם זין על אחרים
אחר כך אתה תתפלא שאומרים שאתה רק אומר היידה ביבי כמו מפגר
כי אתה לא מגיב על מה שאחרים אומרים
רק אומר כל פעם היידה ביבי וזהו


כי חלאססס
אנחנו דנים בנושא הזה כבר כ"כ הרבה זמן...

אז אני פשוט ישר רושם את הדעות שלי...

וכן אני יודע שיש לי בעיה עם זה שלא אכפת לי מה אחרים חושבים... במיוחד שאני מאמיןןן מאד בדברים שלי...

luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
כי חלאססס
אנחנו דנים בנושא הזה כבר כ"כ הרבה זמן...

אז אני פשוט ישר רושם את הדעות שלי...

וכן אני יודע שיש לי בעיה עם זה שלא אכפת לי מה אחרים חושבים... במיוחד שאני מאמיןןן מאד בדברים שלי...


לא צריך להיות אכפת לך אחי
אבל תאמין לי אתה הדוגמא הטובה למה החוק מגביל את זכות
הבחירה לגילאי 18 ולדעתי זה צריך להיות אפילו 20 ומעלה ...

לא צריך להיות לך אכפת ממה שאחרים חושבים אבל אתה צריך לשמוע כמה שיותר דעות ולקרוא כמה שיותר מצעים כדי לגבש דעה משלך ...
ואל תזיין לי את השכל שהדיעה שלך מגובשת למה אין כזה דבר בארץ הזאת
גם מישהוא בן 40 לא בטוח במאה אחוז במצב שנוצר ...

תמיד טוב לשמוע דעות של אחרים גם כדי להשתכנע מהם או להיפך
לתת עובדות שישכנעו אותם
אבל לך נוח להתעלם מהעובדות שאנשים נתנו פה בעיקר אחי כי אני
לא מאמין שיש לך תשובה לתת להם ...

בדיוק כמו שרון והשחיתות שלא נתן עד עכשיו תשובה לעם לגבי מה
שקורה רק הצגת סירחון בטלוויזיה ומזלו שלא המשיכו להקרין
את ההמשך - איזה שטויות או אמר שם שכולו הזיע
טוב שהוא לא בכה כמו ילד קטן ורץ הבייתה צועק
"תפסיקו להציק לי אההההה" ...
yahel222
בונא מורן ואריאל יא שמאלנים מסריחים אני לא יכול לשמוע שאתם כאלה בכלל לא האמנתי בכלל
בונא מה אתה מזיין תשכל תקרא עיתונים מה זה חשוב גדודי אל אקצה חמאס גיהאד פתח כוח 17 כולם אותו חרא
יש לך מחבלים בני 8 ו13 מנסים לפגוע בישראלים
הם אונסים בחורות כדי להכריח אותם להתאבד
בונא זה עם שלא יפסיק עד שהוא ישמיד אותך תבינו
וזה בלי קשר לבחירות אני אומר כי לא ששרון יעשה משהו מה שהוא עשה בשנתיים האחרונות היה סתם חארטה...
לא משנה שרון או מצנע הם יעשו כמעט אותו דבר....וככה כולם
או שאני יצביע לשינוי בתקווה שש"ס לא יהיו בממשלה
או עלה ירוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement