|
... ועוד קצת פוליטיקה ... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by nesher
אתם לא בכיוון
עראפת חרא של מנהיג זה ברור
זה לא אומר שצריך להיכנס בהם בכל הכוח , או לא לוותר על כלום
צריך להחליף את השלטון שמה
לא יעזור כלום
בינתיים המצב יישאר אותו מצב, בגלל זה אני תמיד אומר@#%#@%#%@
נמאס לי להגיד את זה
מצנע שמצנע , גם כן דפוק, לא יעשה וויתורים ולא נעליים
הוא באמת טירון פוליטי , יש לו שכל , אבל בתור פוליטקאי, לא משהו
תצביעו אך ורק שינוי
מפלגת החילונים ומעמד הביניים, למען מצב כלכלי-ביטחוני-בריאותי(אם אתה מבינים אותי) יותר טוב
;) |
נו אז אתה בראש של שרון עכשיו... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
נו אז אתה בראש של שרון עכשיו... |
אני בראש של
כולכם זייני שכל
עבודה\ליכוד אותו חרא
רק שינוי
נמאס לי
תקראו את כל הטרדים הקודמים
שלום |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by NyKoN
האינתיפדה הייתה מתחילה בכל מקרה
יש כבר מספיק עדויות שעראפת תיכנן הרבה מאוד זמן את האינתיפדה האחרונה
|
אם ככה אז יש לך שתי אופציות : מאחר וברק היה עדיין רה"מ , וכל העם שנא אותו כי ראו אותו כוותרן, אז ערפאת היה פותח באינתיפאדה והיה מקבל כזאת סטירה מהעולם, התקופה של ברק הייתה מצויינת בשבילנו מבחינת היחס של העולם אל ישראל, והוא מציע לפלסטינים הכל, ותאום הם תוקפים? יש לך מושג באיזה יתרון היינו מבחינה תקשורתית?
אופציה שנייה שאכן התרחשה : מישהו מהימין מצית את האש, יש לך את השנתיים ומשהו האחרונות לעדות מה יוצא מזה. שרון נתן להם לגיטמציה ומה שמעצבן אותי זה שבדיוק כמו שיגאל עמיר עשה, שרון את שלו עשה ולקח בגדול בבחירות ואפילו היום אני אישית מרגיש שהעם תומך בו כמעט כמו שתמך אז. פשו מחליא אותי.
| quote: | Originally posted by NyKoN
הם לא רוצים- אולי רובם רוצים
אבל ארגוני הטרור והראשים שלהם כ"כ שטופי מוח שהם לא מוכנים בכלל לשמוע
|
א. ארגוני הטרור והראשים שלהם לא שטופי מוח, הם שוטפי מוח.
ואני לא מוצא את ההיגיון. והמשפט "הם לא רוצים - אולי רובם רוצים" נשמע לי מפוקפק מעט... אם לא מדברים פה על הרוב אז על מי? אם הרוב רוצה שלום אז פשוט צריך להעיף את מי שמשתיק אותו.
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה נותן להם היום הסכם הפסקת אש מה זה נותן לך? הם אומרים שיש הפסקת אש יש שקט שבוע שבועיים שלוש אפילו חודש טוב?
באותו זמן- צה"ל חייב לצאת מהשטחים כי זה התנאי הראשוני שלהם: "לצאת מהשטחים הכבושים" באותו זמן הם מתחמשים שוב ואז אתה מתחיל באותה נקודה בדיוווווווק כמו בתחילת האינתיפדה
|
בדיוק כמו שאריאל אמר, אחרי שהיינו במצב של הפסקת אש אף אחד לא החזיר אותנו לקרב חוץ משרון.
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה רוצה לדעת מה גרם לתחילת האינתיפדה? כשצה"ל יצא מלבנון מבחינה חד צדדית בלי הסכם ובלי כלום
פשוט ארז את הביצים שלו והכניס את הזין בין הרגליים וברח מלבנון
תחשוב איזה מסר זה מעביר? שברגע שתוקפים את צה"ל הוא בורח
|
:haha: :haha: :haha:
"ברגע שתוקפים את צה"ל, ומבצעים בו פיגועים במשך 17 שנים ברצף, תוך רגע הוא מתקפל"
מה כבר היית מעדיף? לא יכולנו להוציא שומדבר מהיציאה הזאת כי את ההסכם היינו חותמים עם מי? עם החיזבאללה? עם הממשלה הלבנונית שלא שולטת עליהם? היינו מבקשים שטחים?
הפלסטינאים לא קשורים לעניין בשיט.
| quote: | Originally posted by NyKoN
בקשר למצב הסציואקונומי
זה די ברור שברגע שיהיה פה שקט הכלכלה פה תפרח ותשגשג כמו בעבר... |
לא אחי. כמו שהיהדות בכבודה ובעצמה לימדה אותנו, אנחנו האוייב הגדול ביותר של עצמנו וברגע שיפסיק פה הניצול והשחיתות המוסווית שלצערי הרב אכן מתרכזת במגזר החרדי, אנחנו נשגשג, וכמו שאנחנו נשגשג ככה יהיו לנו קשרים יותר טובים עם אירופה, אמריקה ואפילו אסיה.
שלום זה גם שקט.
אתה לא מחדש כלום בזה שאתה אומר שכשיהיה פה שקט הכלכלה תפרח. הרעיון הוא להגיע לשקט הזה, ואנחנו נילחם מלחמה ארוכה עד להכחדת העם היהודי או הדת המוסלמית כדי להגיע לשקט הזה אם נלך אחרי שרון. |
|
|
| NyKoN |
וואו וואו וואו
כמה שטויות אתה זורק
הפלסטינים היו מתחילים את האינתיפדה גם אם היה ברק, נראה לך שזה באמת משנה להם מה חושבים? זאת מדינה בהתהוות והם נלחמים על זכות קיומם בלה בלה בלה
או לפחות זה מה שהם חושבים
ומה שאתה עוד לא מבין זה שהרוב הפלסטיני מפחד מארגוני הטרור ומהרשות וכל אלה ושהם לא יכולים להפיל אותם
בקשר להפסקת אש מכיוון שזה לא קרה ליותר מחודש אז אני לא יודע מה להגיד לך
תנסה להפעיל את הדימיון שלך איך ארגוני הטרור והרשות היו מנצלים הפסקת אש להתחמש מחדש
אם אין הסכם לא יוצאים
מה עדיף לך? מלחמה בגבול מסוים או מלחמה שנמצאת מתחת לאף שלך בתוך הארץ?
ודי לזבל תשכל על הדתיים
יופי הבנתי את הפואנטה שהם לוקחים הרבה כסף ולא עושים כלום
אבל מי שמע בכלל התנגדות בתקופה שכן היה פה שגשוג?
נראה לך שזה ישנה בכלל אם הם יקחו כסף ברגע שיהיה פה יותר טוב?
תבין אחי
אני עוד מילא מקבל חלק מהרעיונות של השמאל כי הם מאוד צודקים
וחלק מהרעיונות של הימין אני לא מקבל גם כן
אבל אתה כ"כ בבועה שלך של השמאל הקיצוני שאתה לא שם לב
איך אתה כל פעם מזכיר את המילה "שרון" ככה בכל דבר רע שקרה
נראה לך שאם אחד מהשמאל או מהמרכז או מישהו אחר מהימין היה בשלטון כל הדברים האלה לא היו קורים והיה פה עכשיו שלום?
תהיה מציאותי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by NyKoN
וואו וואו וואו
כמה שטויות אתה זורק
הפלסטינים היו מתחילים את האינתיפדה גם אם היה ברק, נראה לך שזה באמת משנה להם מה חושבים? זאת מדינה בהתהוות והם נלחמים על זכות קיומם בלה בלה בלה
או לפחות זה מה שהם חושבים
|
מה נראה לך שאמרתי? אם הם היו מתחילים נגדנו מתקפה בלי משהו שיצית אותם הם היו חוטפים כזאת סטירה פיזית מאיתנו וכזאת נזיפה מארה"ב שערפאת היה מקפל את הזנב שלו עד לגרון
| quote: | Originally posted by NyKoN
ומה שאתה עוד לא מבין זה שהרוב הפלסטיני מפחד מארגוני הטרור ומהרשות וכל אלה ושהם לא יכולים להפיל אותם
|
אני לא מבין על מה אנחנו מתווכחים פה... מן הסתם הם לא יכולים להפיל אותם, זה מה שאנחנו צריכים לעשות. שרון ד"א לא עשה את זה אבל הוא עושה יופי של רושם שהוא עובד על זה בזמן שהוא מיושב עם היד בביצים.
| quote: | Originally posted by NyKoN
בקשר להפסקת אש מכיוון שזה לא קרה ליותר מחודש אז אני לא יודע מה להגיד לך
תנסה להפעיל את הדימיון שלך איך ארגוני הטרור והרשות היו מנצלים הפסקת אש להתחמש מחדש
אם אין הסכם לא יוצאים
מה עדיף לך? מלחמה בגבול מסוים או מלחמה שנמצאת מתחת לאף שלך בתוך הארץ?
|
שוב, למה שהם יתחילו משהו כזה כשארה"ב תיתן לנו רשות להכנס בהם אם הם ינידו עפעף לעברנו?
מלבד, זאת, שאני אזכיר למה השביתת אש לא נמשכה יותר מחודש ואתה לא יודע מה להגיד לי?
| quote: | Originally posted by NyKoN
ודי לזבל תשכל על הדתיים
יופי הבנתי את הפואנטה שהם לוקחים הרבה כסף ולא עושים כלום
אבל מי שמע בכלל התנגדות בתקופה שכן היה פה שגשוג?
נראה לך שזה ישנה בכלל אם הם יקחו כסף ברגע שיהיה פה יותר טוב?
תבין אחי
אני עוד מילא מקבל חלק מהרעיונות של השמאל כי הם מאוד צודקים
וחלק מהרעיונות של הימין אני לא מקבל גם כן
אבל אתה כ"כ בבועה שלך של השמאל הקיצוני שאתה לא שם לב
איך אתה כל פעם מזכיר את המילה "שרון" ככה בכל דבר רע שקרה
נראה לך שאם אחד מהשמאל או מהמרכז או מישהו אחר מהימין היה בשלטון כל הדברים האלה לא היו קורים והיה פה עכשיו שלום?
תהיה מציאותי |
שתי הנקודות האלה אתה טועה אימים, אני מהאנשים הפחות אנטי-דתיים, יותר מפוקחים, ופחות פציפיסטיים או בועתיים שאני מכיר, כולל ימין כולל שמאל.
הדתיים לדעתי מקבלים יותר כסף, בין אם בגניבה ובין אם בתיקצוב, ואך ורק בגלל רזומה שקידות שלהם. פחות עבודה ויותר כסף... סידור סבבה.
מה גם שהחרדים הם גזענים לשמם, ידוע שיש בידוד בין האשכנזים וה"ספרדים" ושלמה בניזרי הבונבון בכבודו ובעצמו הצהיר שהוא הולך לעשות אפליה "מתקנת" חמורה אם הוא יישאר בתפקידו לאחר הבחירות. פשוש רודף צדק שכמותו, הרי האשכנים סעמק האלה גנבו למזרחיים את כל הפוזיציות... מפליא שהוא תומך באותה הממשלה, מה גם שהוא לא רוצה לעשות אפליה מתקנת לטובת הערבים-ישראלים
ומה לעשות אחי, כמו שאתה לפני הנפילה של ברק תלית בו כל אשמה שיכולת, אני תולה בשרון כל האשמה שאני רואה לנכון והגיע הזמן שהוא ייקח אחריות על הפאקים שהוא עושה כי איכשהו תמיד מישהו אחר יוצא אשם, אפילו כשהוא הראש ממשלה שלנו. |
|
|
| Shahar |
תכלס שינוי הכי טובים...
הדתיים צריכים להתגייס !!!!!!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה נותן להם היום הסכם הפסקת אש מה זה נותן לך? הם אומרים שיש הפסקת אש יש שקט שבוע שבועיים שלוש אפילו חודש טוב?
אתה רוצה לדעת מה גרם לתחילת האינתיפדה? כשצה"ל יצא מלבנון מבחינה חד צדדית בלי הסכם ובלי כלום
בקשר למצב הסציואקונומי
זה די ברור שברגע שיהיה פה שקט הכלכלה פה תפרח ותשגשג כמו בעבר... |
התנאי להפסקת האש היה הפסקת מדיניות החיסולים שהיא דרך אגב חרא של שיטה כי מחבל חי שווה יותר ממחבל מת מבחינה מודיעינית
ומה ששרון עשה הוא לא חיסל מישהו מהג'יהאד או מהחמאס או מהחזית העממית שאילו ארגונים שלא תמכו בהפסקת האש
(חוץ מכמה פלגים קטנים בחמאס אבל הם לא היו רלוונטיים)
אלא הוא מחסל את ראש התנזים בטול כרם שבזמן הפסקת האש לא רק שלא פעל לשיקום תשתית הטרור אלא יצא בגולי ונלחם בפעילים של הגא"פ ע"מ לכפות עליהם את הפסקת האש, ברגע ששרון חיסל את ראיד כרמי אחרי שהבן אדם עזר להרגיע את גופי הטרור מה אתה חושב שהתנזים לא יכנסו בכל הכח למאבק
אז הקימו את גדודי חללי אל אקצע והיום 80 אחוז מהטרור מבוצע ע"י פעילי תנזים, החמאס והגא"פ כמעט לא מוציאים פעולות טרור, הם מושפעים ע"י מדיניות חוץ של הארגוני אב שלהם, אם שרון החרייאת הזה לא היה מחסל את ראיד כרמי היית יול להיות במצב הרבה יותר יציב היום ואני עוד רחוק מלדבר על מו"מ בכלל, הדבר היחידי שצריך כרגע לשאוף אליו זה הפסקת אש ויציאה ממרכזי הערים, לתת לחיים להמשיך להתנהל, 2 גדודים יושבים בתוך שכם לדוגמא, לפי דעתי סגירה הרמטית של המרחב העירוני תהיה יותר יעילה כי הגדודים בטוח לא יכולים להגיע לכל בית בעיר אבל סגירה של המרחב מסביב יכולה להיות יותר יעילה בכ"מ צה"ל פועל לפי מידע ממוקד והגדודים האלה חסרי משמעות אני לא מבין, מישהו באמת חושב פה ש 2 גל"בים מסכנים יכולים לעצור טרור במרכז העיר שכם אז יש לו טעות
עוצר עאלק, עוצר בתחת שלי מי שרוצה לעבור בלילה ברחוב יעשה את זה וגם ככה מעבירים הכל בהסוואה במהלך היום אז הוצאה של הכוחות וכיסה לפי מידע ממוקד תהיה יותר יעילה, גםם כה את רוה הדרש"בים תופסים במחסומים הרי הם הם ינסו לעבור בצד, ירו בהם
:D :D :D :D
ודרך אגב מה שגרם לפרית האינתיפדה הוא העובדה שעראפת מצא תרוץ טוב בדמות עלית שרון להר הבית כדי להוציא אותו מהברוך בקמפ דייויד בגלל שקלינטון וברק נסו לכפות עליו הסכם שהוא לא רצה
שיצאנו מלבנון והחיזבללה ואמ"ל נכנסו למוצבים, מישהו מודע לעובדה שהרימו את המוצבים עליהם ? אל תדאגו הם לא מצאו שם הרבה אחרי זה
יציאה נקיה ללא נפגעים מקסימיום יעילות מינימום חיכוך
מישהו יודע מה זה בריחה, נסיגה בהיסטריה, הפקרה של ציוד
בלי לדאוג לסידור הגיוני
(כמו לפוצץ הכל):D :D :D
הרבה בולשיט, עראפת פחדן, זקן ופחדן, הוא גם לא כ"כ שפוי
המקורבים אליו מגדירים אותו כזקן סנילי והרופאים לא נותנים לו יותר מ4 שנים לחיות, אני מקווה שב4 שנים האלה מישהו ירגיע את השטח אחרת אתה לא יודע מי יכול לעלות לשלטון ומה יהיה טבעו
לא אתה ולא אני היינו בעלי תודעה פוליטית שבמדינה היה 800 אחוז אינפלציה ופרס ומודעי הרימו את הכלכלה מחדש על הרגליים
או ב מלחמת או ב 92 שרבין עלה והביא 4 אחוזי צמיחה
או ברק שיצר 150 אלף מקומות עבודה בשנה וחצי והביא את המשק לצמיחה
של 3.5 אחוז, מצחיק אותי שאני חושב איך כל פעם שיש ממשלת שמאל פתאום אין איזה מלחמה והכלכלה עולה
תגידו לי אתם מפגרים או מה
?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!!?
אנשים לא קולטים שזה לא מקרה שבזמן
שלטון שמאל אין מלחמות ויש צמיחה
ושינוי, אני בכלל לא רוצה לדבר על החבורה של הפרובוקטורים חסרי אמות המידה והחיבור למציאות האלה
מה זה המצע הדפוק הזה ? אלוהים יעוזר להם בונים את המצע על שנאה, מפלגה קפיטליסטית שמציגה את עצמה כנציגת שכבת הביניים איזה שטויות
רק מפלגת לייבור יכולה לסייע למעמד הנמוך והבינוני
כל מפלגה קפיטליסטית רק תעשה את המצב גרוע יותר
והדתיים לא צריכים להתגייס לא צריך את הזונות האלה הם גם ככה יבזבזו 90 אחוז מהיום בתפילות ופטורים מהרב
עדיף שיתנדבו במדא או במשטרה הכחולה, גם ככה צריך שם מלא עזרה בגלל המצב הבטחוני |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Ariels
התנאי להפסקת האש היה הפסקת מדיניות החיסולים שהיא דרך אגב חרא של שיטה כי מחבל חי שווה יותר ממחבל מת מבחינה מודיעינית
ומה ששרון עשה הוא לא חיסל מישהו מהג'יהאד או מהחמאס או מהחזית העממית שאילו ארגונים שלא תמכו בהפסקת האש
(חוץ מכמה פלגים קטנים בחמאס אבל הם לא היו רלוונטיים)
אלא הוא מחסל את ראש התנזים בטול כרם שבזמן הפסקת האש לא רק שלא פעל לשיקום תשתית הטרור אלא יצא בגולי ונלחם בפעילים של הגא"פ ע"מ לכפות עליהם את הפסקת האש, ברגע ששרון חיסל את ראיד כרמי אחרי שהבן אדם עזר להרגיע את גופי הטרור מה אתה חושב שהתנזים לא יכנסו בכל הכח למאבק
אז הקימו את גדודי חללי אל אקצע והיום 80 אחוז מהטרור מבוצע ע"י פעילי תנזים, החמאס והגא"פ כמעט לא מוציאים פעולות טרור, הם מושפעים ע"י מדיניות חוץ של הארגוני אב שלהם, אם שרון החרייאת הזה לא היה מחסל את ראיד כרמי היית יול להיות במצב הרבה יותר יציב היום ואני עוד רחוק מלדבר על מו"מ בכלל, הדבר היחידי שצריך כרגע לשאוף אליו זה הפסקת אש ויציאה ממרכזי הערים, לתת לחיים להמשיך להתנהל, 2 גדודים יושבים בתוך שכם לדוגמא, לפי דעתי סגירה הרמטית של המרחב העירוני תהיה יותר יעילה כי הגדודים בטוח לא יכולים להגיע לכל בית בעיר אבל סגירה של המרחב מסביב יכולה להיות יותר יעילה בכ"מ צה"ל פועל לפי מידע ממוקד והגדודים האלה חסרי משמעות אני לא מבין, מישהו באמת חושב פה ש 2 גל"בים מסכנים יכולים לעצור טרור במרכז העיר שכם אז יש לו טעות
עוצר עאלק, עוצר בתחת שלי מי שרוצה לעבור בלילה ברחוב יעשה את זה וגם ככה מעבירים הכל בהסוואה במהלך היום אז הוצאה של הכוחות וכיסה לפי מידע ממוקד תהיה יותר יעילה, גםם כה את רוה הדרש"בים תופסים במחסומים הרי הם הם ינסו לעבור בצד, ירו בהם
:D :D :D :D
ודרך אגב מה שגרם לפרית האינתיפדה הוא העובדה שעראפת מצא תרוץ טוב בדמות עלית שרון להר הבית כדי להוציא אותו מהברוך בקמפ דייויד בגלל שקלינטון וברק נסו לכפות עליו הסכם שהוא לא רצה
שיצאנו מלבנון והחיזבללה ואמ"ל נכנסו למוצבים, מישהו מודע לעובדה שהרימו את המוצבים עליהם ? אל תדאגו הם לא מצאו שם הרבה אחרי זה
יציאה נקיה ללא נפגעים מקסימיום יעילות מינימום חיכוך
מישהו יודע מה זה בריחה, נסיגה בהיסטריה, הפקרה של ציוד
בלי לדאוג לסידור הגיוני
(כמו לפוצץ הכל):D :D :D
הרבה בולשיט, עראפת פחדן, זקן ופחדן, הוא גם לא כ"כ שפוי
המקורבים אליו מגדירים אותו כזקן סנילי והרופאים לא נותנים לו יותר מ4 שנים לחיות, אני מקווה שב4 שנים האלה מישהו ירגיע את השטח אחרת אתה לא יודע מי יכול לעלות לשלטון ומה יהיה טבעו
לא אתה ולא אני היינו בעלי תודעה פוליטית שבמדינה היה 800 אחוז אינפלציה ופרס ומודעי הרימו את הכלכלה מחדש על הרגליים
או ב מלחמת או ב 92 שרבין עלה והביא 4 אחוזי צמיחה
או ברק שיצר 150 אלף מקומות עבודה בשנה וחצי והביא את המשק לצמיחה
של 3.5 אחוז, מצחיק אותי שאני חושב איך כל פעם שיש ממשלת שמאל פתאום אין איזה מלחמה והכלכלה עולה
תגידו לי אתם מפגרים או מה
?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!!?
אנשים לא קולטים שזה לא מקרה שבזמן
שלטון שמאל אין מלחמות ויש צמיחה
ושינוי, אני בכלל לא רוצה לדבר על החבורה של הפרובוקטורים חסרי אמות המידה והחיבור למציאות האלה
מה זה המצע הדפוק הזה ? אלוהים יעוזר להם בונים את המצע על שנאה, מפלגה קפיטליסטית שמציגה את עצמה כנציגת שכבת הביניים איזה שטויות
רק מפלגת לייבור יכולה לסייע למעמד הנמוך והבינוני
כל מפלגה קפיטליסטית רק תעשה את המצב גרוע יותר
והדתיים לא צריכים להתגייס לא צריך את הזונות האלה הם גם ככה יבזבזו 90 אחוז מהיום בתפילות ופטורים מהרב
עדיף שיתנדבו במדא או במשטרה הכחולה, גם ככה צריך שם מלא עזרה בגלל המצב הבטחוני |
Yeah Baybay!!!!
ARIEL S
המועמד שלי לראשות הממשלה!!!!!
(יו כמה מחוכם שזה יכול לצאת
ARIEL Sharon)
אריאל אחי
מילים כדורבנות
תתחיל להסתכל על הפורום פוליטיקה |
|
|
| luckystrike |
מזל שאריאל קפץ ...
נראה לי חסך הרבה עבודה ...
רק לא נראה לי שהליכודניקים פה ישקיעו ויקראו מה שהוא כתב
אורן תדפיס ולך עם זה לאבא שלך ... |
|
|
| DjChook |
וואי איך פספסתי את הטרד הזה ביומיים האלה...
הם אז ככה קודם כל
מושחט זה בכלל לא מילה חחח (באמת)
אם כבר אז הייתי צריך לרשום משוחטים חחח
אבל זה לא משנה, למישהו שקיבל 102 בפסיכומטרי בהבעה עברית אל תצפו ליותר מדי
אני כבר אמרתי שאני הרבה יותר טוב באנגלית...
בקיצור, אריאל דיבר יפה מאד, והוא היחיד שהזכיר קצת באמת את ההסטוריה, ולא פירושים של עצמו, כמו שאתה אלון עושה.
אתה פשוט מסתכל על מצב נתון ומנתח אותו, בצורה ימנית, אבל זה לא ממש משנה, כי אין לך שום בסיס על מה שאתה מדבר.
בקשר למה שאמרת אריאל על שינוי אני לא חושב שאתה צודק
לא נתת להם הזדמנות, וראינו כבר את כל מה שהשאר מציעים, אני חושב שהגיע הזמן לתת למפלגה, אני אפילו לא זוכר באיזה מילים השתמשת, לא לייבור, כן לייבור, חרטא, כאילו שאני מבין בזה משהו להכנס ולהראות את כוחה
אני חושב שהם יכולים לתרום הרבה לכלכלה, והם דיברו על המצב הביטחוני רק בגלל שזה נוגע עכשיו לאנשים, לא באמת אכפת להם מיזה וזה לא בראש מעינם.
מה שאמרתי ואני עדיין דבק בו, הוא שאני הייתי בוחר עבודה רק בשביל שאריק לא יהיה בשלטון, לא אכפת לי בכלל ממצנע, אני פשוט משוכנע שהוא יהיה טוב יותר משרון.
מה שאומרים על זה שהוא טירון פוליטי, במיוחד ששרון אומר את זה מצחיק אותי,
שרון עם כל הכביכול נסיון שלו, לא הוביל לכלום, חוץ משנתיים הכי גרועות של מדינת ישראל, אז אולי הגיע הזמן לתת למישהו שהולך בשיטה אחרת,
מה נראה לכולכם שמצנע קם בבוקר ומחליט החלטות, הוא יושב עם יועצים שיש להם המון נסיון והם דנים בזה
וחוץ מיזה, הוא בכל זאת יודע להפעיל מערכות גדולות, אומנם לא בסדר גודל של מדינה, אבל להיות ראש עיר של עיר כמו חיפה, שהיא אחת הגדולות, זה כן כבוד.
בקיצור מה שאני אומר זה ששרון גרוע
רועי יכול למצוצ לי, עם צ בסוף ולא ץ ותפסיקו להעיר לי על העברית
זה כמו שאני תמיד אומר אם במקום עם ועם במקום אם
יש אנשים שזה לא מובן מאילו בשבילהם !
And then again, if someone want to test my English he's more then welcome to do so
אבל לא עכשיו כי אני חולה, ואני לא חושב על מה אני רושם אלא רק על המסר
פאק זה יצא ארוך
קיצר, אני תומך בשינוי, אבל נגד שרון, ויותר חשוב לי ששרון לא יהיה בממשלה, מאשר שטומי יהיה חזק, כי הוא גם ככה יהיה :) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי איך פספסתי את הטרד הזה ביומיים האלה...
הם אז ככה קודם כל
מושחט זה בכלל לא מילה חחח (באמת)
אם כבר אז הייתי צריך לרשום משוחטים חחח
אבל זה לא משנה, למישהו שקיבל 102 בפסיכומטרי בהבעה עברית אל תצפו ליותר מדי
אני כבר אמרתי שאני הרבה יותר טוב באנגלית...
בקיצור, אריאל דיבר יפה מאד, והוא היחיד שהזכיר קצת באמת את ההסטוריה, ולא פירושים של עצמו, כמו שאתה אלון עושה.
אתה פשוט מסתכל על מצב נתון ומנתח אותו, בצורה ימנית, אבל זה לא ממש משנה, כי אין לך שום בסיס על מה שאתה מדבר.
בקשר למה שאמרת אריאל על שינוי אני לא חושב שאתה צודק
לא נתת להם הזדמנות, וראינו כבר את כל מה שהשאר מציעים, אני חושב שהגיע הזמן לתת למפלגה, אני אפילו לא זוכר באיזה מילים השתמשת, לא לייבור, כן לייבור, חרטא, כאילו שאני מבין בזה משהו להכנס ולהראות את כוחה
אני חושב שהם יכולים לתרום הרבה לכלכלה, והם דיברו על המצב הביטחוני רק בגלל שזה נוגע עכשיו לאנשים, לא באמת אכפת להם מיזה וזה לא בראש מעינם.
מה שאמרתי ואני עדיין דבק בו, הוא שאני הייתי בוחר עבודה רק בשביל שאריק לא יהיה בשלטון, לא אכפת לי בכלל ממצנע, אני פשוט משוכנע שהוא יהיה טוב יותר משרון.
מה שאומרים על זה שהוא טירון פוליטי, במיוחד ששרון אומר את זה מצחיק אותי,
שרון עם כל הכביכול נסיון שלו, לא הוביל לכלום, חוץ משנתיים הכי גרועות של מדינת ישראל, אז אולי הגיע הזמן לתת למישהו שהולך בשיטה אחרת,
מה נראה לכולכם שמצנע קם בבוקר ומחליט החלטות, הוא יושב עם יועצים שיש להם המון נסיון והם דנים בזה
וחוץ מיזה, הוא בכל זאת יודע להפעיל מערכות גדולות, אומנם לא בסדר גודל של מדינה, אבל להיות ראש עיר של עיר כמו חיפה, שהיא אחת הגדולות, זה כן כבוד.
בקיצור מה שאני אומר זה ששרון גרוע
רועי יכול למצוצ לי, עם צ בסוף ולא ץ ותפסיקו להעיר לי על העברית
זה כמו שאני תמיד אומר אם במקום עם ועם במקום אם
יש אנשים שזה לא מובן מאילו בשבילהם !
And then again, if someone want to test my English he's more then welcome to do so
אבל לא עכשיו כי אני חולה, ואני לא חושב על מה אני רושם אלא רק על המסר
פאק זה יצא ארוך
קיצר, אני תומך בשינוי, אבל נגד שרון, ויותר חשוב לי ששרון לא יהיה בממשלה, מאשר שטומי יהיה חזק, כי הוא גם ככה יהיה :) |
אם כולם יחשבו כמוך ויזחרו לעבודה
טומי לא יהיה חזק
אבל עזוב
יש לך 18 דרך אגב?
| quote: | מזל שאריאל קפץ ...
נראה לי חסך הרבה עבודה ...
רק לא נראה לי שהליכודניקים פה ישקיעו ויקראו מה שהוא כתב
אורן תדפיס ולך עם זה לאבא שלך ... |
ומה אבא שלו אתה חושב יגיד?
הכל שטויות, היידה ביבי!
כמו כל ליכודניק מבין וגאון בנפלאות המצב הבטחוני
הכי מצחיק שהם מראים פיגועים וזה, והקטע הוא, שבתקופת שרון חווינו הכי הרבה פיגועים אי פעם
אבל לא משנה
עזבו מצב בטחוני, כמה אפשר לטחון את זה שהוא לא עומד להשתנות בקרוב ולא משנה איזה פאקינג מפלגה גדולה , ליכוד או עבודה תהיה שלטת
מה שכן אפשר לשנות , זה את הכלכלה, עדיף עבודה
ואריאל , יפה מה שאתה אומר, אבל בכל זאת טומי יכול לתרום הרבה לכלכלה,
אז מה אם הוא קפיטליסט, למה בארה"ב הכלכלה חלשה?
תשמע, אמא שלי כרגע חייה עם הבטחת הכנסה, אבל תמיד ההורים שלי עבדו , והיינו מעמד ביניים , וגם היום היא מחפשת עבודה.
כל הקצבאות הענקיות האלה, וכל הבלאגן , זה מה שגורם להרבה אנשים לבחור להיות מובטלים
צריך להפסיק את העידוד הזה, שכולם יצאו לעבוד, נכון שקשה למצוא עבודה, אבל ברגע שיהיה יותר כסף לפיתוח , לחינוך ,והשכלה וכל זה , שיילקח כמובן מהחרדים
תהיה גם עבודה
לא רק מפלגה סוציאלית יכולה לשפר את הכלכלה
ברור שעם שרון זה לא יילך , הוא רק מקצץ ונותן לחרדים , או התנחלויות
בקיצור, הייתי הכי מעדיף את העבודה + שינוי + מרצ שהיא גם מפלגה חברתית אנטי-דתית מעולה
אבל לא יהיה מספיק מנדטים
ככה שהכי טוב
עבודה בשלטון - שינוי - ליכוד |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by nesher
עבודה בשלטון - שינוי - ליכוד |
בעזרת השם אחי. |
|
|
|
|