return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
... ועוד קצת פוליטיקה ... (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
תגיד במשפחה מורן
זה נשמע יותר נחמד

קיצור, גם אני לא שמאלני אבל אני פשוט לא רוצה לראות את הליכוד בממשלה

הינה תפתחו היום מעריב לסקר בדימונה
73 מנדטים לליכוד
17 עבודה
9 זעם
(מה זה בכלל ?!)

שינוי 4
שס 3

מישהו יכול להסביר לי את זה ?!
Shahar
שינוי רולז! :)
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
תגיד במשפחה מורן
זה נשמע יותר נחמד

קיצור, גם אני לא שמאלני אבל אני פשוט לא רוצה לראות את הליכוד בממשלה

הינה תפתחו היום מעריב לסקר בדימונה
73 מנדטים לליכוד
17 עבודה
9 זעם
(מה זה בכלל ?!)

שינוי 4
שס 3

מישהו יכול להסביר לי את זה ?!


ההשערה שלי
זעם זאת כנראה מפלגה מדימונה
מן הסתם היא חיה על הטמטום שמוכרים לאנשים ה"חכמים" בדימונה שעדיין יש אפליה בין אשכנזים ומזרחיים , והאנשים החכמים בדימונה קונים את הסיפורים האלה
ולא מבינים שהיא בחיים לא תעבור את אחוז החסימה
מזכיר לכם אולי עוד מפלגה שמתבססת על השנאה הזאתי לאשכנזים , לחילונים וכולי?
ואחר-כך היא עוד מעיזה להאשים את שינוי בכך שהיא מתבססת על שנאה
שיש לה מצע מובהק וברור שיש לו מטרות אמיתיות ולא סתם כפייה וסחטנות
די
אתמול ראיתי בחדשות את הקלטת הזאתי על האני מאשים של ש"ס
נשבע לכם , באותו מצב שהייתי , אם היה עובר לידי דוס שמצביע ש"ס
בלי צחוק עכשיו הייתי מפרק לו תצורה
הם הגיעו לי עד הוריד
נמאס
איזה לוקשים , איזה פיגור, איזה שנאה הם מוכרים לאנשים , איזה אנשים מפגרים קונים את זה, איזה חיים , איזה סחטנות , איזה מדינה חרא!!!!
נמאססססססססססססססססססססססססס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
שינוי רולז! :)


עוד אחד
איפה ההיידה טומי......?!
DjChook
חחחח ראסמי

אבל אין לו זכות הצבעה כמו לאורן
ככה שזה לא משנה

בעצם, גם לי אין זכות הצבעה סעמק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל אין לו זכות הצבעה כמו לאורן


ממתי אורן בן 18 פלוס וב יא?!
למרות שאני מכיר אחד כזה.....
DjChook
אין לו זכות הצבעה כמו שלאורן אין !

זו הייתה הכוונה
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels
מה גרוע בשרון ?!!?! הוא בסה"כ ראש הממשלה הכי גרוע שהיה במדינה הזו
בגללו האינתיפדה עדיין קיימת, עובדה ! אחרי הכל
הבן זונה הזה אחרי הפסקת אש שבה מה 17 לדצמבר 01 עד ה13 לינואר 02 שבזמן הזה לא היה שום פיגוע או הרוג בתחומי הארץ
[חיסל את ראד כרמי [ללא ידעתו של שר הבטחון שלו
דבר שגרם לפריתה מחדש של האינתיפדה
במשך חודש לא היה לך אף הרוג ובשבוע אחרי החיסול היו לך 48 הרוגים.
ואיזה מין ראש ממשלה נותן הוראות לצבא בלי לידע את שר הבטחון
אתה מבין שמופז ידע על החיסול ופואד לא... עובדה, הבן אדם בבוקר של החיסול הכחיש את הקשר לחיסול וטען לתאונת עבודה.


בן אדם, זה פשוט מצחיק איך אתה נדבק לאיזו "הפסקת אש" אחת וחיסול אחד. אנשים פה חושבים שאתה מתבסס על היסטוריה,אבל מה כבר שכחת את כל הנסיונות םה של זיני וטנט ומיטשל... באו לפה ניסו להביא להפסקות אש, אנחנו (שרון) שיתפנו פעולה, ואני לא אומר סתם אני בטוח, והיה גם תקופות ארוכות ללא חיסולים, הערבים הם אלה שלא שיתפו פעולה בהסכמים האלה, אנ יודע שנאי לא מביא פה איזה ציטוט מהחדשות אבל אני בטוח במה שאני אומר , אז אם זה נורא חשוב למישהו, אני יכול להתחיל לחפש בארכיונים של ואאינט!.
עוד משהו שכדאי שתשימו אליו לב, זה שהאמרינים הם אלה שהכי נכנסו לעומק והכי ניסו להביא להפסקת אש אז בתקופה, וגם הייתם בעצמכם עדים, איך בהתחלה בא מסמך מיטשל שנטה יותר לכוון דעותיהם של הערבים (שדרך אגב אראיל מה שאמרת שבגלל הביקור בהר הבית של שרון התחילה האינטיפדה, במסמך מיטשל מבטלים את הדעה הסתומה הזאתי), ואז הגיע גם מסמך טנט שכבר היה יותר לצד הישראלי ואז גם בא גנרל זיני ומי לא בסוף ארצות הברית, המדינה שבאמת נכנסה לעומק של העניין כאן וכל הניסונות של ההפסקות אש, עברה בצורה חדה לצד הישראלי כאשר הבינה בעצם כמה כל האשמה בעצם נמצאת בצד של ארעפת, אותה מדינה שעשתה כאלה מעשים להביא להפסקת אש, תמכה בסופו של דבר במדיניות של שרון שכולכם מקללים, הביאה לישראל גיבוי בעולם, וקראה בכל העולם להחליף את השלטון ברש"פ. כך שגם אם נכנס גוף שלישי מהצד, המדיניות של שרון היא צודקת , גם עפ"י המומחים בארה"ב.!
כמה פעמים רצינו לעזור לזיני ומי יודע מי ויצאנו מהשטחים ולא ביצענו חיסולים, ובסוך הערבים דפקו הכל. אז בקשה אל תדבק לאיזה חיסול אחד של טרוריסט שמאיים על ילדים. יש לנו מודיעים לא מחסלים בן אדם סתם. אם יש הזדמנות , צריך לנצל אותה, כי כבר היה ברור שגם ככה חבל על הזמן עם ארעפת, וכדאי להלחם בטרור.

ואריאל לא צטטתי את ההמשך של ההודעה שלך רציתי להשאיר קצת מקום, אבל בכל מקרה כתבת שמה שהאינטניפדה הייתה מחאה עממית על זה שלא רצו לתת לפלשתינאים את זכות השיבה??!? ואתה יעני מצדיק את זה? אני מניח שלא, אחרת אתה חולה בנפש. אז הציעו לארעפת הכל חוץ מזכות השיבה שפשוט הייתה הורסת את מדינת ישראל, אז הוא פותח בטרור!! בן שיח מעולה. מה שכן שכחת לציין, ומשהו מאוד חשוב!!! שכמה ימים אחרי המאורעות בהר הבית, הוציא ארעפת את כל האסירים של חמאס מהכלא!!! תבדקו על זה זה בדוק!! כוסואמו למה הוא הוציא אותם מהכלא כדי שיגרדו לו בזקן, בשביל מחאה עממית צנועה????!?!!?
איך אתה מאשים את שרון באינטיפאדה כשאפילו מסמך מיטשל מאשים את הפלשתינאים בפתיחה שלה. ואיך אתה מאשים את שרון בהמשך שלה, כשהאינטיפדה הייתה מהלך אסטרטגי של הרשות הפלשתינאית וכשהיא הייתה כרוכה באין סוף מאורעות אימים של פיגועים שהמינה לא ראתה מימיה. לא לדבר על זה שחלק ממנה התרחש בתוקפת ברק שמשום מה אתה לא מטיל עליו אפילו טיפה אשמה. ונכון מה שנייקון אמר לפני זה על היציאה מלבנון תקראו...!

ובקיצור כתבתם פה עוד מלא מלא דברים קשה לי להגיב עכשיו על הכל!
אולי אחורי זה.

בקיצור אני רוצה להוסיף למה אני תומך בשרון.
הוא באמת מנהיג מדיניות אמיצה לוחם בטרור משתף פעולה עם האמריקאים, אני מאמין שצריך לתת לו להמשיך ללכת בקו הזה, וגם השלטון אצל הפלשתנאים יוחלף כמו שצריך, ואסור לתת למצנע להתחיל שוב לדבר עם ארעפת, מה זה יתן , הוא יתן לו את זכות השיבה??
הבעיה בממשלה שלנו, זה החוסר הצלחה בתחום ההסברתי,אבל לפחות חלק רחב מעם לעצמו יודע שהממשלה שלנו פועלת נכון, ואני מכווה שהליכוד יקבל הרבה מאוד כוח ויתן לשרון לסיים את שבתחיל ופואד הקוף סתם היה חייב לפרק את הממשלה!

שחיתות אני יודע גם לי זה מציק, אבל עכשיו אנחנו במצב שאני מאמין רק שרון יודע לצאת צצנו טוב. ומתמיכה של בכירים בכל מערכת הביטחון, להביא רגיעה לאזור.
oDrori
פתרון לזכות השיבה : לתת לפלסטינאים מדינה ולתת להם להחזיר רק לתוך השטחים שניתן להם את כל הפליטים, שיחנקו איתם מצידי.
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher

איזה לוקשים , איזה פיגור, איזה שנאה הם מוכרים לאנשים , איזה אנשים מפגרים קונים את זה, איזה חיים , איזה סחטנות , איזה מדינה חרא!!!!
נמאססססססססססססססססססססססססס


YA MAN !
תוציא את הכל אחי
:)

quote:
Originally posted by Flotser
בן אדם, זה פשוט מצחיק איך אתה נדבק לאיזו "הפסקת אש" אחת וחיסול אחד. אנשים פה חושבים שאתה מתבסס על היסטוריה,אבל מה כבר שכחת את כל הנסיונות םה של זיני וטנט ומיטשל... באו לפה ניסו להביא להפסקות אש, אנחנו (שרון) שיתפנו פעולה, ואני לא אומר סתם אני בטוח, והיה גם תקופות ארוכות ללא חיסולים, הערבים הם אלה שלא שיתפו פעולה בהסכמים האלה, אנ יודע שנאי לא מביא פה איזה ציטוט מהחדשות אבל אני בטוח במה שאני אומר , אז אם זה נורא חשוב למישהו, אני יכול להתחיל לחפש בארכיונים של ואאינט!.
עוד משהו שכדאי שתשימו אליו לב, זה שהאמרינים הם אלה שהכי נכנסו לעומק והכי ניסו להביא להפסקת אש אז בתקופה, וגם הייתם בעצמכם עדים, איך בהתחלה בא מסמך מיטשל שנטה יותר לכוון דעותיהם של הערבים (שדרך אגב אראיל מה שאמרת שבגלל הביקור בהר הבית של שרון התחילה האינטיפדה, במסמך מיטשל מבטלים את הדעה הסתומה הזאתי), ואז הגיע גם מסמך טנט שכבר היה יותר לצד הישראלי ואז גם בא גנרל זיני ומי לא בסוף ארצות הברית, המדינה שבאמת נכנסה לעומק של העניין כאן וכל הניסונות של ההפסקות אש, עברה בצורה חדה לצד הישראלי כאשר הבינה בעצם כמה כל האשמה בעצם נמצאת בצד של ארעפת, אותה מדינה שעשתה כאלה מעשים להביא להפסקת אש, תמכה בסופו של דבר במדיניות של שרון שכולכם מקללים, הביאה לישראל גיבוי בעולם, וקראה בכל העולם להחליף את השלטון ברש"פ. כך שגם אם נכנס גוף שלישי מהצד, המדיניות של שרון היא צודקת , גם עפ"י המומחים בארה"ב.!
כמה פעמים רצינו לעזור לזיני ומי יודע מי ויצאנו מהשטחים ולא ביצענו חיסולים, ובסוך הערבים דפקו הכל. אז בקשה אל תדבק לאיזה חיסול אחד של טרוריסט שמאיים על ילדים. יש לנו מודיעים לא מחסלים בן אדם סתם. אם יש הזדמנות , צריך לנצל אותה, כי כבר היה ברור שגם ככה חבל על הזמן עם ארעפת, וכדאי להלחם בטרור.

ואריאל לא צטטתי את ההמשך של ההודעה שלך רציתי להשאיר קצת מקום, אבל בכל מקרה כתבת שמה שהאינטניפדה הייתה מחאה עממית על זה שלא רצו לתת לפלשתינאים את זכות השיבה??!? ואתה יעני מצדיק את זה? אני מניח שלא, אחרת אתה חולה בנפש. אז הציעו לארעפת הכל חוץ מזכות השיבה שפשוט הייתה הורסת את מדינת ישראל, אז הוא פותח בטרור!! בן שיח מעולה. מה שכן שכחת לציין, ומשהו מאוד חשוב!!! שכמה ימים אחרי המאורעות בהר הבית, הוציא ארעפת את כל האסירים של חמאס מהכלא!!! תבדקו על זה זה בדוק!! כוסואמו למה הוא הוציא אותם מהכלא כדי שיגרדו לו בזקן, בשביל מחאה עממית צנועה????!?!!?
איך אתה מאשים את שרון באינטיפאדה כשאפילו מסמך מיטשל מאשים את הפלשתינאים בפתיחה שלה. ואיך אתה מאשים את שרון בהמשך שלה, כשהאינטיפדה הייתה מהלך אסטרטגי של הרשות הפלשתינאית וכשהיא הייתה כרוכה באין סוף מאורעות אימים של פיגועים שהמינה לא ראתה מימיה. לא לדבר על זה שחלק ממנה התרחש בתוקפת ברק שמשום מה אתה לא מטיל עליו אפילו טיפה אשמה. ונכון מה שנייקון אמר לפני זה על היציאה מלבנון תקראו...!

ובקיצור כתבתם פה עוד מלא מלא דברים קשה לי להגיב עכשיו על הכל!
אולי אחורי זה.

בקיצור אני רוצה להוסיף למה אני תומך בשרון.
הוא באמת מנהיג מדיניות אמיצה לוחם בטרור משתף פעולה עם האמריקאים, אני מאמין שצריך לתת לו להמשיך ללכת בקו הזה, וגם השלטון אצל הפלשתנאים יוחלף כמו שצריך, ואסור לתת למצנע להתחיל שוב לדבר עם ארעפת, מה זה יתן , הוא יתן לו את זכות השיבה??
הבעיה בממשלה שלנו, זה החוסר הצלחה בתחום ההסברתי,אבל לפחות חלק רחב מעם לעצמו יודע שהממשלה שלנו פועלת נכון, ואני מכווה שהליכוד יקבל הרבה מאוד כוח ויתן לשרון לסיים את שבתחיל ופואד הקוף סתם היה חייב לפרק את הממשלה!

שחיתות אני יודע גם לי זה מציק, אבל עכשיו אנחנו במצב שאני מאמין רק שרון יודע לצאת צצנו טוב. ומתמיכה של בכירים בכל מערכת הביטחון, להביא רגיעה לאזור.



טוב אמרת פה הרבה דברים נכונים אבל אחי זה לא שהוא נדבק לחיסול אחד
הוא מביא עובדה על טעות מאוד מאוד גדולה ששרון עשתה - הקטע עם
החיסולים זה שצריך לדעת לשחק את המשחק ומתי לעשות מה ובתקופה
של שקט כרגיל שרון שפך אש למדורה ...
הוא ממש עושה את זה תמיד ... לא משנה אם הוא גרם לאינתיפאדה
או לא זה ברור שעלייה שלו להר הביית לא הוסיפה לעניין ...
וזה העניין שאריאל ניסה להבהיר - שרון מטומטם
ומושחת ! אתה יודע שהוא בין הראשי ממשלה שהעבירו הכי הרבה
כסף לחרדים !!! ורוב הכספים אם אתה קורא עיתונים אז
אתה יודע מועברים אליהם לפני הצבעות חשובות ...
איזה שחיתות וחרא - שרון משלם להם כדי שיאשרו לו חוקים ...

ועל מצנע אמרת סתם שטויות - ברור לכולם שהוא לא ייתן את
זכות השיבה - אם אני שונא משהוא זה שליכודניקים מתחילים לומר דברים
שהם בעצמם יודעים שהם לא נכונים כדי לשכנע את הצד הפגר בעם
ומה לעשות יש כזה צד בעם שאוכל את החרא שהליכוד נותן לו
כן נכון , מצנע ייתן להם גם את ת"א ... מה אתה מזיין את השכל -
מצנע בחיים לא יסכים לדבר על זכות השיבה ואם אתה לא מכיר את המשנה
המדינית שלו אז אל תזרוק שטויות לעתיד !

וגם לגבי זה שאמרת שהוא ימשיך במשא ומתן - ברור לכולם שהוא
לא יעשה את זה וזה שהוא אמר את זה פעם במצב שונה
עכשיו הוא לא חושב ככה הוא בעד הגדר הפרדה שתציל פה חיים ושרון
הסנדק לא רוצה מטעמים פוליטיים לעשות את זה ...

ואל תזיין תשכל שמערכת ההסברה שלכם לא טובה כי ראסמי
הליכוד שתשדירים ותיחמונים הם כמו השטן הם פשוט אלופים בזה ...
ראית את התשדירים עם העכבר והכל ? הם פשוט רומסים את העבודה
הם יודעים רק לתקוף כל הזמן - ולהגיד על עצמם פשוט
אין להם מה - רק לתקוף את הצד השני בלי להגיד מה הם מציעים ...

כרגיל ... ליכוד ...
לפחות הם לא שכרו את ספי ריבלין כמו ב88 כדי שיעשה רצח
אופי לפרס ... ראסמי שטן הליכוד הזה ... הנגבי הזה אלוהים
כמה שאני שונא אותו ...
אאאאאאאאררררררררררר:whip:

DjChook
נקווה שהעבודה תעלה בסקרים

איך שזה מצטייר כרגע שינוי הולכת שוב להיות למרות כוחה באופוזיציה
וזה כבר ימעיט מערכה בטירוף
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike

ועל מצנע אמרת סתם שטויות - ברור לכולם שהוא לא ייתן את
זכות השיבה - אם אני שונא משהוא זה שליכודניקים מתחילים לומר דברים
שהם בעצמם יודעים שהם לא נכונים כדי לשכנע את הצד הפגר בעם
ומה לעשות יש כזה צד בעם שאוכל את החרא שהליכוד נותן לו
כן נכון , מצנע ייתן להם גם את ת"א ... מה אתה מזיין את השכל -
מצנע בחיים לא יסכים לדבר על זכות השיבה ואם אתה לא מכיר את המשנה
המדינית שלו אז אל תזרוק שטויות לעתיד !

וגם לגבי זה שאמרת שהוא ימשיך במשא ומתן - ברור לכולם שהוא
לא יעשה את זה וזה שהוא אמר את זה פעם במצב שונה
עכשיו הוא לא חושב ככה הוא בעד הגדר הפרדה שתציל פה חיים ושרון
הסנדק לא רוצה מטעמים פוליטיים לעשות את זה ...



מה שאמרת שהוא העביר הכי הרבה כסף לחרדים,
אני לא יצא לי לקרוא את זה, אבל אם תה אומרבאמת בעיה.
אני לא מצדיק ממש אותו, אבל בכל מקרה היה נורא קשה להעביר את התקציב בלי זה.

על מצנע צודק לא כתבתי רציני,,
פשוט רציתי להמשיך את הנקודה, קודם,
שברק הבטיח לצאת מ98 אחוז מהשטחים וגם כמובן לפרק התנחלויות, אז זה לא הספיק לארעפת ובגלל זה הוא פתח באינטיפדה, כי הוא דרש את זכות השיבה,
וזה אריאל אמר בעצמו.
אז מצנע רוצה לצאת מכל השטחים ולפרק ישר התנחלויות ולהפרד (ובזמן הזה כמובן שהטרור יצבור תאוצה, לא יפריעו לו לגדול), מה יפריע עכשיו לארעפת לחזור שוב לנקודה של זכות השיבה. מצנע לא יפתור בזה הרבה, הוא יחזור לנקודה בה ברק סיים, רק שמצנע יותר משוגע ממנו, הוא כבר מבצע את הצד שלנו בהסכם בלי בכלל שהצד השני מבצע צעד כלשהו לקראת שלום.
תחשוב מה יקרה אם בזמן הזה ,העולם יראה ששקט באזור שלנו, ויעזוב וילך יתעסק בעניינים אחרים, וארעפת מופרד מאיתנו, יראה חופש פעולה וינסה עכשיו להגשים שוב את החלום שלו ויבנה כוח מאסיבי ומתוכנן, ויפיל עלינו טרור שחבל על הזמן יכאב הרבה יותר מלשבת עכשיו בשטחים עד שיחליפו את השלטון אצל הפלשתינאים (שזה מה ששרון רוצה בעקרון).אבל זה סתם השערה אחת. בכל מקרה אני מקווה שנקודה שהדרך של מצנע לא תוביל לדבר טוב עברה לפחות בחצי הצלחה.
וגם בטח ראית בחדשות התבטאויות של כל מיני אלופים בצבא, מתבטאים נגד ההבטחות של מצנע , ואומרים שהיא רק תזיק מאוד למדינת ישראל.
עכשיו גם תגיד ששרון הסנדק שילם להם כדי להגיד את זה...
:p


אחר כך סתם כתבת כל מני דברים קקה על הליכוד, ואני לא בא להגן על הליכוד.אני פשוט תומך במדיניות של שרון. ובכלל עם כל המוניטין שהוא צבר לו בארה"ב אני מאמין צריך להשאיר את בוש ושרון בשלטון לסיים את מה שהם מנסים לעשות, לסיים תטרור.
ומערכת ההסברה אתה יודע שדיברתי על המערכת של המדינה, ולא על התשדירים של הבחירות, אתה כמובן כאילו דההההההההה לא יכול להשוות הסברה בכל העולם להסברה של איזה שבועיים לפני בחירות, כשגם מושקעים ככה כספים בזה, וחבל שהכסף לא הולך להסברה בעולם האמת. אבל זה עניין של כל המפלגות הגדולות.

:crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement