|
Girrrrrls behind the decks
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
dj's eller producenter....
A, vem gillar du? Och varför? Sett nån utav dem? Säg allt.. hehe |
|
|
| dbl |
och varför finns inte jan johnston med där då??
mobbning :) |
|
|
| Glorie |
själv har ja varit på samma event som Sonique å Anne Savage.. (missade :( aj aj
Har bara sett Dj Astrid faktiskt å ytterst lite av Dana (sjukt bra)
Annars e ja ett big fan av Tatana, Miranda och Lisa Lashes :)
(har ju även Gen.6 signerade album...hoho) å snart kommer en överraskning :D :crazy: |
|
|
| Glorie |
äh fan, glömde...satt å fundera jättemycket.. suck
:( skriv till henne på Annan, då.. eller Mind kan ju editera ja.. ja kan inte.. fasen va dåligt.. URK :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
å snart kommer en överraskning :D :crazy: |
till dig eller till mig? :D
kan du inte själv editera? tror jag nog... jan johnston borde få vara med på en sån lista tycker jag ;) |
|
|
| Glorie |
överraskning till alla :) :D
neeee, ja kan inte editera pollen :( snyyyft |
|
|
| Nyx |
Av dem som fanns med i listan, är Lady Dana bäst för att hon brukar spinna hardstyle!
<---Lisa Pin Up
Lisa Pin Up - Future Acid House är bara så jäkla bra!!
<---Angy Dee
Angy Dee - Something Wonderful är en annan mycket bra låt som är gjord av en tjej!
KVINNOR KAN! :D |
|
|
| robstar |
Angy Dee :D
Har inte hört så mycket av dom andra faktiskt. |
|
|
| x-dream |
:eyes: ingen som röstat på Dj Astrid.....
Hon är ju grymt bra dj imo och har även gjort bra låtar....
Plus att hon ser mycket bra ut oxå....:) :) |
|
|
| Glorie |
Nyx, yeeeeeeeeeee mannen :) Angy Dee rockar!!!! fasen hur kunde ja glömma henne? :)
pinup där har ja inte hört dock :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
:eyes: ingen som röstat på Dj Astrid.....
|
bara för att jag inte hade hunnit rösta ännu :p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
bara för att jag inte hade hunnit rösta ännu :p |
Visste väl att jag kunde lita på dig Reveal...;) ;) |
|
|
|
|