return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Girrrrrls behind the decks (pg. 4)
View this Thread in Original format
NordLight
Yo!
Vi börjar med DJ. Min röst går helt klart till Smokin Jo. Diggar inte hennes sets direkt, men hon är nog den enda tjejen som faktiskt kan titulera sig DJ. För att vara DJ måste man kunna mixa och brudarna i pollen stinker hårt... rent tekniskt. Jag vet att jag får skit nu, men de får spelningar just av den enkla anledningen att dom är tjejer...

Producent: Jan Johnston eller Astrid

Greetz
NordLight
;)
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
vet inte riktigt vem jag skall rösta på, men det blir nästan jan johnston pga att glorie glömde bort henne.. mobbning.. får ta och trösta henne nu :)


-Aaaaa :)

quote:
Originally posted by Nordlight
brudarna i pollen stinker hårt... rent tekniskt. Jag vet att jag får skit nu, men de får spelningar just av den enkla anledningen att dom är tjejer...


-jag håller inte med, men jag ger aldrig skit :)
hoho....

jag tycker förresten att AngyDee-bilden som Nyx postade påminner om prinsessan Madde... bara det att Angy Dee är mörkhårig och det är inte M :)

Hade jag gjort pollen idag hade jag givetvis lagt till Angy Dee, Jan Johnston och Lisa Pinup :)
Dj_ExOn
Min röst läggs på annan och det är Dj Anneli!
Hon är hur grym som helst! :eek:
Tokröjj varje gång hon spelar! :disbelief
ScuL
quote:
Originally posted by Aendy
Anar jag lite smaskigt skvaller här eller tolkar jag "och elva gånger en annat set" till "elva gånger på ett annat sätt" helt felaktigt?


jag menade elva gånger en annan (live)set ... men det e fast detsamma :)
Trance Christer
dj astrid är mixar ju riktigt bra riktigt sköna låt val helt klart min favorit
reveal
quote:
Originally posted by Trance Christer
dj astrid är mixar ju riktigt bra riktigt sköna låt val helt klart min favorit


välkommen i team astrid, som nu består av hela FYRA man :D
SteveTranz4ever
Tjoooo

http://www.dj-astrid.nl

Team Astrid.... ha ha ha :stongue:
mindshooter
Går att rösta på Johnson nu :D Visste inte att hon va DJ?
Glorie
quote:
Originally posted by mindshooter
Går att rösta på Johnson nu :D Visste inte att hon va DJ?


tack mind... ja har mest hört na sjunga ja me :)
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Går att rösta på Johnson nu :D Visste inte att hon va DJ?


visste du inte... hur kan man missa det??? ;)

det var la hon som spelade på tiestos 9 timmars set.. eller hur långt det nu va...

SteveTranz4ever
Surfade förbi en site med bilder från Love Parade och sprang över den här trevliga bilden på en kvinnlig som tydligen lirade då på Love Parade...

La Di Da är tydligen hennes DJ namn... :toothless

JayBee
Angy Dee
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement