return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Girrrrrls behind the decks (pg. 5)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by reveal
välkommen i team astrid, som nu består av hela FYRA man :D



Ingen mer som känner för att gå med? :D

Lyssnar på DJ Astrid - Danceroom Live 05-10-2002 just nu, hör skönt som helst ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Surfade förbi en site med bilder från Love Parade och sprang över den här trevliga bilden på en kvinnlig som tydligen lirade då på Love Parade...

La Di Da är tydligen hennes DJ namn... :toothless



omg söööt :p
Gaby
Sister Bliss? Pamela?
Kongo_kim
Astrid förstås!!!

2:a Anne Savage
3:a Dana
reveal
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Astrid förstås!!!


välkommen i Team Astrid :p 5 man nu ;)


edit: DJ Astrid hamnade på plats 201 i DJ Mags omröstning :)
edit: Glorie, varför är trådtiteln på engelska? :p
dbl
quote:
Originally posted by reveal
edit: Glorie, varför är trådtiteln på engelska? :p


svarar för glorie: för att det e så jävla mycket ballare att ha en trådtitel på engelska.. så det så.. looooooooser. :p ;)
reveal
quote:
Originally posted by dbl
svarar för glorie: för att det e så jävla mycket ballare att ha en trådtitel på engelska.. så det så.. looooooooser. :p ;)


frågade henne för att hon själv ställt frågan angående tråden "where are they now" (eller vad den heter) :)

fast nej, det är inte alls ballare. förlooooorare :p
NooN
Köpte nyligen en skiva med Miranda. "Asynja".
Sand Leaper
Ladida er haaaaawwwwwt :eyes: men nå har hun jo vært modell før, så det er kanskje ikke så rart. Flink DJ er hun også, så henne i Amsterdam for et par uker siden.

Et par flere som ikke er nevnt:

Miss Yetti


Gayle San


Monika Kruse


Alle med både skills og utseende på høyt nivå. :)
montana
första bruden: nej tack
andra bruden: nej tack
tredje bruden: najz, very najz, vet inte varför, kanske lockarna, hon ser väldigt nice ut

Glorie
quote:
Originally posted by reveal
edit: Glorie, varför är trådtiteln på engelska? :p


grrrrrrr :p

quote:
Originally posted by dbl
svarar för glorie: för att det e så jävla mycket ballare att ha en trådtitel på engelska.. så det så..


I just det här fallet var det det :) Hur hade det låtit med

Flickorrrrrrr bakom skivspelarna? Njaa :) Inte coolt :p

annars får jag väl medge att jag e emot det engelska språket mer och mer tränger undan det svenska språket...:rolleyes: därför jag frågade i den andra tråden.. så de så reveal. :)

Stefan... du igen ;) hehe
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by montana
första bruden: nej tack
andra bruden: nej tack
tredje bruden: najz, very najz, vet inte varför, kanske lockarna, hon ser väldigt nice ut


Vad menar du... du menar att du har hört samtliga spela och kommit fram till att just lockarna får Monika Kruse att lira bättre... ;)

*Nu har jag missuppfattat dig så det är bäst förklarar* :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement