return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Girrrrrls behind the decks (pg. 2)
View this Thread in Original format
ShyTrance
Lady Dana e väl grymmast bland dem.. :)
hon gör bra låtval därför :)
Vizay
det stod mellan Lady Dana och Dj Tatana men eftersom jag egentligen inte hört ett livesett med någon av dom så fick det hänga på produktionerna....å där faller Dj Tatana mig lite mer i smaken än dana (även fast dana gör jävligt sjysta grejer)....det är ett jämt lopp som tatana vann med en näslängd :D


å nu får du fan avslöja din lilla överaskning.....du bubblade om nån överaskning för typ en månad sen men den fick man inte höra något av....ere samma måntro? :p
Glorie
vizay, precis rätt lille vän.. riktigt snart kommer d :)

speciellt för dig ;)
Vizay
du e såförbannat jobbig glorie....för jag e alltid så jävla nyfiken när folk säger sånt där så jag kan inte väääääntttaaaaaa :p


jag har iofs 2-3 olika misstnakar om de kan va men jag ska låta bli att försöka gissa :p
Glorie
haha, säg misstankarna vevay....:) du får inte sova än. ja pular med det nu.. e klar om nåra minuter.. promise ;)
Glorie
Mest för Vizay

trevlig läsning :rolleyes:
Vizay
sova...nu? jag har precis vaknat för fan... (nåja för nån timme sen då) :p


å du e en ängel glorie...wiiiiiii :D:D:D:D:D


fast en fråga jag hade velat se va inte med....om hon kommer till sverige ;)...å jag e inte nått smink btw :p (JAG KOM FÖRE....BWAHAHAHAHAAAAAA!!!!!) :p
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
å jag e inte nått smink btw :p (JAG KOM FÖRE....BWAHAHAHAHAAAAAA!!!!!) :p


vizay, va mena du me det??? :) fattar inte.. lite trög kanske? :D

hehe... den som väntar på nå gott :)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
vizay, va mena du me det??? :) fattar inte.. lite trög kanske? :D

hehe... den som väntar på nå gott :)



Vizay är visst ett smink ;) kommer du inte ihåg var han fått sitt namn ifrån ;) annars postar jag GÄRNA länken igen :p
Vizay
de gör du så fan heller reveal....de låter du bli...annars biter jag fingrarna av dej ;) :p

TrancE_GyLLe
röstade annan::: angy dee
Glorie
coooolt grabbar.. tack som röstar... även om ja glömde lite klassiska :(

reveal, aaa nu fatta ja de me smink... å Vizay! ja e sjukt seg :D
hohohoohoh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement