|
Girrrrrls behind the decks (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
de gör du så fan heller reveal....de låter du bli...annars biter jag fingrarna av dej ;) :p |
du skulle bara våga ;) annars... ;)
EDIT: vaddå annars, jag har ju inte kommit med nåt krav... hmmm... ;) är lite förvirrad idag känner jag ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
du skulle bara våga ;) annars... ;)
EDIT: vaddå annars, jag har ju inte kommit med nåt krav... hmmm... ;) är lite förvirrad idag känner jag ;) |
hahaha *ligger dubbelvikt av garv* du e fan rolig :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Oj oj oj DJ Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle
Så min röst hamnade på Astrid.
En svensk cool DJ tjej är Annelie hon kör mest house, hardhouse, hardtrance men helst tribal-, progressive-, psykadelisk- och full-on trance.
Hennes sida --->> http://listen.to/djanneli :eek:

Hon har några set på sin sida man kan ladda hem...
.../ Steve |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=silver]Oj oj oj DJ Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle (one-sided promo vinyl)
Så min röst hamnade på Astrid.
|
Bra det steve visste att man kunde lita på dig oxå....;) ;) |
|
|
| reveal |
| då är vi tre då... i team astrid :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
då är vi tre då... i team astrid :D |
hohohoho, den var bra :D
(kul att det e en tapper skara som röstat) :D
(ja var ju på qontact när hon lirade.. å en kompanjon till mig, sågade hennes set totalt....recension alltså :( ) asså ja tyckte d var skitba, men aaaa
dj annelie e fresten röjig.. henner har man ju sett ett par ggr. |
|
|
| ScuL |
Dana.. har sett hon elva gånger i under ett år. :p
och elva gånger en annat set..
hon e självklart mitt favoritt... :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ScuL
Dana.. har sett hon elva gånger i under ett år. :p
och elva gånger en annat set..
hon e självklart mitt favoritt... :D |
Anar jag lite smaskigt skvaller här eller tolkar jag "och elva gånger en annat set" till "elva gånger på ett annat sätt" helt felaktigt? |
|
|
| Dioxys |
själv har jag stött på gen 6 på pendeltåget runt kl 1 på natten en måndag förra för-sommaren :)
satte mig rätt nära för att säga hej iaf :)
s
fick iaf skaka hand med henne och hennes två kompisar :)
fråga mig inte var dem var påväg för det har jag ingen aning om (eller kanske inte kommer ihåg) :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Min röst gick till Tatana. dj_tatana-words_(dj_tatana_sirup_mix) är riktigt bra enligt mig. Hela "Sirupmixen" äger den också.. :)
Andra som är helt OK är ju Angy Dee, Jan Johnston, Dj Astrid och Miranda...
BTW, har Miranda kommit med nåt nytt på ett tag? Har inte hört nåt om henne på bra länge! |
|
|
| morakickers |
kemistry & storm
(iofs drum'n'bass men det var på den tiden när det fortf var någorlunda kul och intressant musik)
1998 i london... sjukt bra mixar och såå tungt låtval, det var typ 5-6 killar som hängde över båskanten hela kvällen bara för att kolla hur hon mixade. helt klart något av det bästa jag hört live mixmässigt :)
de var jävligt coola dessutom! sen dog ju den ena i bilkrasch ett tag senare efter en spelning...
kul poll förresten
/A |
|
|
| dbl |
| vet inte riktigt vem jag skall rösta på, men det blir nästan jan johnston pga att glorie glömde bort henne.. mobbning.. får ta och trösta henne nu :) |
|
|
|
|