return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Girrrrrls behind the decks (pg. 6)
View this Thread in Original format
Amnezia
quote:
Originally posted by Glorie
själv har ja varit på samma event som Sonique å Anne Savage.. (missade :( aj aj

hum var höll du hus igentligen...ni lät mig ju se savage i typ 5-10min iaf..å jag doter å hum nån mer såg ju typ hela slutet av soniques set...ingen större miss kanske men var lite kul iaf...skräll att hon skulle sjunga i breaken på flera av låtarna:p :p:rolleyes:
men hon droppa iaf 12 inch thumpers -dont cross the line som sistalåt...riktigt skön uk hh...:cool:
femme fatale var oxå där lol...men missa hela:( vore riktigt intressant å höra ett set me henne...

iövrigt e väl typ lashes å resten av tidygirlsen förutom Auburn en hit:P))
Sis Bliss...fortf inte sett live:mad:

e kul att det blir mer å mer blandat..liksom va gör jockandet till en killgrej...??förutom att killar kanske e mer intresserade av tekniskaprylar å så men iaf.....
det enda som e störande e när kvinnliga djs gör karriär på att dom e modelsnygga typ å inte kan jocka, å ändå får spelningar på stora events...tex va på nån norsk hemsida minns inte hennes namn men iaf hade hon spelat på bla hyperstate å futuredome, stod nått i stil med norges främsta kvinnliga hh dj eller om det var norden...iaf fanns det set å dra hem och var verkligen inte mkt å hänga i granen iaf..varken i låtval eller skill...men dock hade hon utseendet med sig..så lätt det kan va:rolleyes:
Pjox
Kanske kan vara så att en kvinling Dj som inte är jätte bra fast är snygg får mer spelningar än en lite bättre lite fulare kanske har o göra med att det finns fler killar som styr det hela och går på fler fester än tjejer?
Jag har inte så stor koll direckt men kanske har nått o göra med nått sånt ändå?
montana
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du... du menar att du har hört samtliga spela och kommit fram till att just lockarna får Monika Kruse att lira bättre... ;)

*Nu har jag missuppfattat dig så det är bäst förklarar* :toothless

steve, det var en ren utseende bedömning
jag har alldrig hört nån av dom spinna någonsing
Aendy
quote:
Originally posted by montana
steve, det var en ren utseende bedömning

Är det så vi ska tolka en ev lista med manliga DJ:s oxå?
DJ_Laszlo
DJ Astrid äger. Vet däremot inte hur hon ser ut...
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Pjox
Kanske kan vara så att en kvinling Dj som inte är jätte bra fast är snygg får mer spelningar än en lite bättre lite fulare kanske har o göra med att det finns fler killar som styr det hela och går på fler fester än tjejer?
Jag har inte så stor koll direckt men kanske har nått o göra med nått sånt ändå?

Skulle ikke forundre meg det nei.
SteveTranz4ever
Damn ! :gsmile:

DJ Astrid

Inte bara bra producent/DJ

www.dj-astrid.nu
SWE_TRANCE
quote:

DJ Astrid

Inte bara bra producent/DJ

www.dj-astrid.nu

oouch!
Jag tyckte faktiskt att det såg ut som Kylie Minouge när jag tittade först.

"Hot or Not, she's still on top"
Kunde inte låta bli såhär på morgonkvisten :)
reveal
quote:

DJ Astrid

Så du joinar Team Astrid då? :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Så du joinar Team Astrid då? :D
Joinar... nej du... jag är redan med sen början ;)

ScuL
Jag har sett Astrid live två gånger.
Bilder gör henne vackrare än verkligheten ;)
reveal
quote:
Joinar... nej du... jag är redan med sen början ;)

Finemang ;) Jag har också varit med från början :D

quote:
Originally posted by ScuL
Jag har sett Astrid live två gånger.
Bilder gör henne vackrare än verkligheten ;)

Ok ;) Kan ju säga att det inte är hennes utseende som gör att jag är med i "Team Astrid" ;) Tycker att hennes set är förbannat bra...

Vill verkligen se henne live
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement