|
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003] (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by basd
Members of Mayday en Paul van Dyk een beetje te ontwijken :) |
Ik wil je niet dingen opdringen, maar als je niet zorgt dat je ten tijde van Paul maar vooral MoM in hal 1 bent, je het beste mist wat je ooit van je leven zult meemaken...
Be warned :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik wil je niet dingen opdringen, maar als je niet zorgt dat je ten tijde van Paul maar vooral MoM in hal 1 bent, je het beste mist wat je ooit van je leven zult meemaken...
Heb Paul van Dyk al een paar keer live gezien (Eau, Love Parade) dus dat hoeft van mij niet :)
Members of Mayday, tsja.. Sonic Empire is wel een lekker nummer maar voor de rest..
Ach ja misschien ben ik er ook wel, van mijn planningen komt toch niks terecht meestal. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by basd
Heb Paul van Dyk al een paar keer live gezien (Eau, Love Parade) dus dat hoeft van mij niet :)
Members of Mayday, tsja.. Sonic Empire is wel een lekker nummer maar voor de rest..
Ach ja misschien ben ik er ook wel, van mijn planningen komt toch niks terecht meestal. |
Who cares the about de nummertjes? Tijdens Members of Mayday komt het publiek in een staat van extase en ontploft de tent. Dat is waar het bij Mayday allemaal om gaat.
Things you've never experienced before :eyes: :crazy: |
|
|
| basd |
Who cares the about de nummertjes? Tijdens Members of Mayday komt het publiek in een staat van extase en ontploft de tent. Dat is waar het bij Mayday allemaal om gaat.
Things you've never experienced before :eyes: :crazy: |
We zullen wel zien..
Als ik me maar vermaak :) |
|
|
| jploveparade |
Yeah! :D :) ;) :crazy: :wtf:
Maar goed, nog één nachtje (goed) slapen en dan 36 hours of partying! |
|
|
| SnuggLe |
Eens. Dat is ook de reden dat ik vooral bij Mayday wil zijn. Ik krijg kippenvel bij die beelden en de livesets. Ik ben dan ook 100000000 % zeker in de hal bij MoM........!! Dus die meeting is ook nie handig om preceis 01:00 uur........ |
|
|
| jploveparade |
DE MEETING IS 24:00 achter het podium in hal 1 (ingang westfalenhalle)
Voor plattegrond effe thread doorlopen :) |
|
|
| SnuggLe |
DE MEETING IS 24:00 achter het podium in hal 1 (ingang westfalenhalle)
Voor plattegrond effe thread doorlopen :) |
Oke check. BasD, Josta, mijn vriendin en ik zullen er waarschijnlijk zijn. Check een gozert met een wit shirt met korte rode mauwen :) |
|
|
| mr.marcello |
| finally.........MAYDAY!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| jploveparade |
| Mmmmm... Paul vertelde dat ie extra hard zou draaien :D |
|
|
| SnuggLe |
Kga zo richting Diem city om nog wat verhuisspullen over te laden.
En dan 18:30-19:00 uur richting Dortmund :)
Zie jullie daar wel! |
|
|
| Miss Proximus |
Hey, ik heb voor een vriendin twee tickets van een willekeurig feest nodig. Wie kan mij helpen aan twee tickets van Qontact, een extra Awa ticket of twee Mayday tickets? Pretty Please :)
Ik ga over 3 kwartier weg, ben in t groen/zwart en hoop de hele nacht flink te gaan springnichten :D weeeeeeeeee |
|
|
|
|