return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003] (pg. 8)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Wow thanx, bedankt voor de tip.

Ik wil zeker wel meeten ja, moeten we maar met alle (buitenlandse) ta's even een tijd afspreken, lijkt me leuk. Hoop btw ook dat ik mijn camera mee naar binnen mag nemen, dat zou vet zijn :D
Sunshine79
I don't know what you all are saying but HELLO and I am excited!

I cannot read any of these posts..but it all sounds good to me!! So

*bump*

See you all there!!

*******dies in anticipation*****:p :toothless
jploveparade
quote:
Originally posted by Sunshine79
I don't know what you all are saying but HELLO and I am excited!

I cannot read any of these posts..but it all sounds good to me!! So

*bump*

See you all there!!

*******dies in anticipation*****:p :toothless

I heard you have ticket nr. 003012 ;) :p :D

Een kleine waarschuwing:
quote:
We waren dus nog op de parkeerplaats, en daar kregen we al politiecontrole, ik moest blazen zodat ze konden zien dat ik geen alcohol had gedronken.
Konden we dus al vrij snel doorrijden. Toen op de A656 en later de A3 richting Frankfurt reden we een politiefuik in, ze zagen meteen al dat we Nederlanders waren, en kregen dus special treatment ofzo.

Op verzoek van zo'n agent in groen pak moesten we meerijden, stapvoets. Aangekomen bij een hele hoop vriendjes ( collega agenten ) mocht ik mijn auto neerzetten, papieren afgeven de auto uitstappen. Ik mocht toen armen wijd staan en werd gefouilleerd, nou de HMH controle is er niets bij !!! Daarna moest ik met iemand anders mee, die graag de poppeltjes van mijn ogen wil aanschouwen, dat goed en wel, krijg ik een klein potje om mijn urine in de doen, maar goed, was net 5 minuten ervoor het toilet gegaan, ik moest dus niet. Na een bakje thee, ja ja on the expence of Herr Schröder toch wat in dat potje kunnen deponeren.

Hierna zou dit worden onderzocht. Bas en Erwin ( Bassis en Noize****** ) stonden onderwijl bewaakt door 2 agenten tussen 2 Groene VW Transporterbusjes in. Elke beweging werd in de gaten gehouden, en bij een beweging, zat die hand van die agent dus alweer op n holster, alsof we crimineel zijn ofzo.

Toen gaf de eerste test aan dat ik geen drugs op had ( wat ik al wist, omdat ik immers nooit drugs gebruik ), en deed n tweede, waar dezelfde uitslag uitkwam.

Onder de andere bezigheden, werd mijn auto ook compleet leeggehaald, om er een hasjhond in te laten rondsnuffelen ( I hate dogs ).

Bron: partyflock verslag

Boete voor onder invloed rijden van drugs/alcohol is minstens 500 Euro. Bij bezit van drugs kan de auto in beslag worden genomen. Ook een joint van twee dagen terug zal men terugvinden in de urine, waarbij het niet uitmaakt hoeveel men gebruikt heeft: men is sowieso strafbaar!

Dus: zorg voor een Bob en neem niet teveel mee. Neem geen risico's!
Miss Proximus
mr.marcello
quote:
Originally posted by jploveparade
Een kleine waarschuwing:

Laat me raden: 4 enorme wauzen in een afgeragde Opel Kadett uit 1988 waar op de achterruit een grote 'OPEL GTI CLUB NEDERLAND'-sticker zat?

Nee, geintje..... :p
Miss Proximus
hahaha wat een toepasselijk plaatje als je naar JP's post kijkt trouwens :D

Maarre...hoe moet t dan met mijn amfi :( dan maar in t speciale holletje, of ruiken honden t dan nog :D
jploveparade
Ehm welk holletje is dat?

Ik wil graag een volledige beschrijving van hoe zo'n holletje eruit ziet, hoe je de amfi erin doet en waar en hoe je de inhoud weer tevoorschijn haalt :D
Miss Proximus
hahahaha

of zal ik t gewoon ff voordoen :D
jploveparade
Need to see live webcam action :rolleyes:
Miss Proximus
mja, ik heb alleen een tiepmasjien :rolleyes: :)

jploveparade
Update:

Tijd 00:00hr en/of 01:00hr [/QUOTE]
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hahaha wat een toepasselijk plaatje als je naar JP's post kijkt trouwens :D

Maarre...hoe moet t dan met mijn amfi :( dan maar in t speciale holletje, of ruiken honden t dan nog :D

Gewoone en week niet wassen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement