|
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003] (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Dont wurrie,ik heb waarschijnlijk al vervoer.
Stel je niet aan man kneus, als ik naar de HMH ga zit ik nog langer in de trein.(2 uurtjes vanaf enschede) en ik heb dus misschien al een auto geregeld.
Kom op,ga mee! ik ga toch wel,ik wil weer een keertje wat nieuws doen. |
Als ik ga dan rij ikzelf wel.... Ik ga iig niet met de trein! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Als ik ga dan rij ikzelf wel.... Ik ga iig niet met de trein! |
Hehe, dat ken ik! Ik ga ook nergens meer naartoe met de trein (vind het verschrikkelijk)! Gewoon lekker zelf rijden en dan is er nix aan de hand! :) |
|
|
| robin |
| wie of wat zijn members of mayday? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by robin
wie of wat zijn members of mayday? |
Members Of Mayday: Klaus Jankuhn & Maximilian Lenz. |
|
|
| SnuggLe |
Damn, ik luisterde net naar de Members of Mayday set van vorig jaar. Kippenvel toen ze 10 in 1 deden :) Tis niet allemaal mijn stijl muziek dat duitse, maar toch lijkt het me vet om een keer mee te maken. Maar oke, er zijn ook nog: Paul van Dijk, Marco Remus en Chris Liebing. Daar vermaak ik me wel mee, aangevuld met Blank & Jones, Members of Mayday en Lexy & Paul K. Wordt een topfeest!
Weet iemand hoe het beleid er is qua wiet / softdrugs? Moet ik mijn jointjes dik ver in mijn onderbroek stoppen, of valt dat mee?
En hoe zit het met camera's??
Greetz,
SnuggLe
btw Marcello: moeten we ff gaan meeten met zijn allen :) Das lachen! BasD en mijn vriendin komen ook mee.
En oh ja, heb die letters van je gebruikt, zoals jij ze ook in je sign. hebt. Hoop nie dat je het erg vind! |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Members Of Mayday: Klaus Jankuhn & Maximilian Lenz. |
neej dat zegt me wat, hoezo members of mayday, draaien ze alleen daar of vond "mayday" (wie daar ook achter mogen zitten) ze zo goed dat ze iedere keer als "speciale gasten" terug mogen komen?
zal maar eens ff wat downloaden van dat mayday..
mzzl
robin |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by SnuggLe Weet iemand hoe het beleid er is qua wiet / softdrugs? Moet ik mijn jointjes dik ver in mijn onderbroek stoppen, of valt dat mee?
En hoe zit het met camera's?? |
Volgens mij zijn ze heel streng wat drugs betreft!
En digicams zijn niet toegestaan!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
btw Marcello: moeten we ff gaan meeten met zijn allen :) Das lachen! BasD en mijn vriendin komen ook mee. |
Is prima! Lijkt me ook wel lachen! :)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En oh ja, heb die letters van je gebruikt, zoals jij ze ook in je sign. hebt. Hoop nie dat je het erg vind! |
Geen probleem joh! |
|
|
| mr.marcello |
AREA 1 - MAIN AREA
DJ'S:
WESTBAM [BERLIN]
PAUL VAN DYK [BERLIN]
CHRIS LIEBING [FRANKFUTRT a. MAIN]
ELLEN ALLIEN [BERLIN]
GAYLE SAN [LONDON]
BAD BOY BILL [USA]
JACK DE MARSEILLE [MARSEILLE]
BLANK & JONES [COLOGNE]
TAKYYU ISHINO [TOKYO]
MOGUAI [R-HAUSEN]
MARK SPOON [FRANKFURT a. MAIN]
DERO [BUENOS AIRES]
GHOST [ANTWERP]
LIVE ACTS:
2RAUMWOHNUNG [BERLIN]
LEXY & K.PAUL [BERLIN]
VANGUARD [UNIVERSE HANNOVER]
NUNRG [ITALY]
CHEMICAL REACTION FOOD [BERLIN]
MEMBERS OF MAYDAY [USA]
SECRET CINEMA [MARSEILLE]
HALL 2 - RED HOUSE FLOOR
DJ'S:
TILLMANN UHRMACHER [FRANKFURT a. MAIN]
GUS GUS DJ TEAM [LONDON]
TOMCRAFT [MUNICH]
KIKI [HELSINKI]
TAUCHER [BISCHOFHEIM]
MARC THARANN [STUTTGART]
SEBBO [WÜRZBURG]
CHRSYLER [MEXICO CITY]
HALL 3 - PLAYSTATION2 FLOOR
DJ'S:
MARCO REMUS [BERLIN]
MISS YETTI [BERLIN]
HOUSEMEISTER [BERLIN]
STEVE BUG [BERLIN]
LODOWN [BERLIN]
KOZE [HAMBURG]
LIVE ACTS:
PAUL KALKBRENNER [BERLIN]
MÄRTINI BRÖS [BERLIN]
TOKTOK vs SOFFY O [BERLIN]
AUTOTUNE [BERLIN] |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
AREA 1 - MAIN AREA
DJ'S:
CHRIS LIEBING [FRANKFUTRT a. MAIN]
GAYLE SAN [LONDON]
JACK DE MARSEILLE [MARSEILLE]
TAKYYU ISHINO [TOKYO]
LIVE ACTS:
SECRET CINEMA [MARSEILLE]
HALL 2 - RED HOUSE FLOOR
DJ'S:
GUS GUS DJ TEAM [LONDON]
HALL 3 - PLAYSTATION2 FLOOR
DJ'S:
MARCO REMUS [BERLIN]
MISS YETTI [BERLIN]
|
Vet :) Dat zijn wel zo'n beetje de namen waarvoor ik ga (naast gewoon de sfeer dan).. |
|
|
| jploveparade |
| Het is prima lekker te snuiven en zo, maar ga niet achter het stuur zitten want je bent je rijbewijs kwijt en 1000 euro armer! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Het is prima lekker te snuiven en zo, maar ga niet achter het stuur zitten want je bent je rijbewijs kwijt en 1000 euro armer! |
...om nog maar niet over je persoonlijke veiligheid (en die van anderen) te spreken :p |
|
|
| Biohazard |
SECRET CINEMA [MARSEILLE]
was die niet nederlands |
|
|
|
|