return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
AUW! Wat een pijnlijk lekkere line up Rinus :)


En dan heb je ook nog Gatecrasher NEC in April :) Tjeez wat een hoop vette feesten :) April is internationale knal-maand ofzo :D

Mijn ouwe pen-vriendje woont trouwens in Mannheim :D (hallo!! ik kom ff logeren :D)

Ik kan haast niet kiezen!! Mayday....NEC....TImewarp....AAAAAAARGH
Rinus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
AUW! Wat een pijnlijk lekkere line up Rinus :)


En dan heb je ook nog Gatecrasher NEC in April :) Tjeez wat een hoop vette feesten :) April is internationale knal-maand ofzo :D

Mijn ouwe pen-vriendje woont trouwens in Mannheim :D (hallo!! ik kom ff logeren :D)

Ik kan haast niet kiezen!! Mayday....NEC....TImewarp....AAAAAAARGH


Waneer is NEC dan?
Miss Proximus
De datum is nog niet bekend, maar het wordt altijd ongeveer rond de 2e of 3e zaterdag van de maand gehouden :)
SnuggLe
Trein naar dortmund = 2 uur vanuit Enschede.

Auto 4 man is maybe goedkoper.

Twijfel..twijfel.

Maar ik GA verdomme wel!
jploveparade
Mayday is het best georganiseerde feest ter wereld, vooroplopend op het gebied van line-up/trends/geluid/licht/liveacts.

We mogen blij zijn dat het niet in München of Berlijn wordt gehouden :)

Niet dat dat me tegenhoudt er heen te gaan... :D
basd
Dit is er toch ook wel een uit de categorie 'moet je een keer meegemaakt hebben'...

Dus ik ga zeker proberen hierbij te zijn !
franzelare
ik heb het ook al in de planning staan :)
dus daar hebben we het nog over snuggle!

en de dag ervoor natuurlijk Nexus en 2 dagen erna OSM in miracle planet in enschede :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik heb het ook al in de planning staan :)
dus daar hebben we het nog over snuggle!

en de dag ervoor natuurlijk Nexus en 2 dagen erna OSM in miracle planet in enschede :D


Mjha, Nexus wil ik zeker wel heen, maar doe ik dan een klein beetje rustig aan denk ik. Mayday is van 18:00 uur tot 10:00. Zal dan eigenlijk toch wel met de auto worden. Er is dan waarschijnlijk nog 1 plaats vrij, maybe 2 (als mensen met zijn 3-en op de achterbank willen zitten). Dus...wie biedt? ;)
mr.marcello
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjha, Nexus wil ik zeker wel heen, maar doe ik dan een klein beetje rustig aan denk ik. Mayday is van 18:00 uur tot 10:00. Zal dan eigenlijk toch wel met de auto worden. Er is dan waarschijnlijk nog 1 plaats vrij, maybe 2 (als mensen met zijn 3-en op de achterbank willen zitten). Dus...wie biedt? ;)


Met de auto is gewoon zo relaxxed! Wij gaan ook weer gewoon met een volle auto richting Dortmund karren!

Enne Thomas Schumacher mag ook alvast aan de line-up worden toegevoegd! :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by mr.marcello
Met de auto is gewoon zo relaxxed! Wij gaan ook weer gewoon met een volle auto richting Dortmund karren!

Enne Thomas Schumacher mag ook alvast aan de line-up worden toegevoegd! :)


Nog één plekje vrij, op t dak ofzo? :p Aan de andere kant....ik moet ook gewoon maar een auto fixen vanuit Leeuwarden, genoeg gekken te vinden :)

jploveparade
Mayday Lijn-op

LINE UP 2003:

DJ´s:
WestBam_ Berlin,
Paul van Dyk_ Berlin,
Takkyu Ishino_Tokyo
Chris Liebing_Frankfurt,
Jack de Marseille_ Marseille,
Ellen Allien_Berlin,
Blank & Jones_Cologne,
Dero_Buenos Aires,
Moguai_R`hausen,
Tobias Thomas_Cologne
Housemeister_Berlin,
Tomcraft_Munich,
Koze_Hamburg,
Michael Mayer_Cologne,
Lodown_Berlin,
Superpitcher_Cologne,
Tillmann Uhrmacher_Frankfurt,
Marc Tharam_Stuttgart

LIVE:
Members of Mayday_Universe,
2raumwohnung_Berlin,
Märtini Brös_Berlin,
Tok Tok vs Soffy O_Berlin,
Secret Cinema_Amsterdam,
Lexy & K-Paul_Berlin
Chemical Reaction Food_Berlin,
Modernist_Cologne
Autotune_Berlin,
Paul Kalkbrenner_Berlin
Reinhard Voigt_Cologne, and many more.....

Dat wordt dus Westbam, Tomcraft, Paultje, Members of Mayday, Chris Liebing, Lexy & K.Paul, Blank & Jones in ieder geval :D
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjha, Nexus wil ik zeker wel heen, maar doe ik dan een klein beetje rustig aan denk ik. Mayday is van 18:00 uur tot 10:00. Zal dan eigenlijk toch wel met de auto worden. Er is dan waarschijnlijk nog 1 plaats vrij, maybe 2 (als mensen met zijn 3-en op de achterbank willen zitten). Dus...wie biedt? ;)


daar hebben we het vanavond dan wel ff over !!
want dat klikt wel goed :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement