return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003] (pg. 11)
View this Thread in Original format
jploveparade
OMFG wat een feest. en helemaal nuchter!

Liebing top, Paul top, NU-NRG top en toen waren we op :p

11/10 :D
basd
Sapperdeflip wat een vet feestje...

Aankleding was echt SUPER, geluid ook, echt heel mooi !

Mijn grote held van de avond was Chris Liebing.. wat ging deze man tekeer.. Hard, technisch erg goed en met zoooooveel climaxes in zijn set.. gewoon geweldig. Ook Marco Remus was erg goed (en vooral hard).

Veel maffe, rare en leuke Duitsers gezien.. erg leuk publiek moet ik zeggen..

Misschien later nog meer, eerst eens lekker slapen...
mr.marcello
quote:
Originally posted by basd
Sapperdeflip wat een vet feestje...

Aankleding was echt SUPER, geluid ook, echt heel mooi !

Mijn grote held van de avond was Chris Liebing.. wat ging deze man tekeer.. Hard, technisch erg goed en met zoooooveel climaxes in zijn set.. gewoon geweldig. Ook Marco Remus was erg goed (en vooral hard).

Veel maffe, rare en leuke Duitsers gezien.. erg leuk publiek moet ik zeggen..

Misschien later nog meer, eerst eens lekker slapen...


Wie was trouwens dat grietje met die groen/zwarte kleding aan die bij jullie stond? Ja die van die rare danspasjes had! :p
Flipper01
Hebben jullie de digicam nog mee naar binnen kunnen smokkelen??
basd
quote:
Originally posted by mr.marcello
Wie was trouwens dat grietje met die groen/zwarte kleding aan die bij jullie stond? Ja die van die rare danspasjes had! :p

Geen idee, die zat zomaar ineens bij ons in de auto :) Ze moet trouwens nog wel een tijdje op die pasjes oefenen geloof ik..

Jammer trouwens dat we jullie later niet meer zijn tegen gekomen.. Maar goed, dan volgende week zaterdag maar weer !

quote:
Originally posted by Flipper01
Hebben jullie de digicam nog mee naar binnen kunnen smokkelen??

Ja, Bram heeft een hele berg foto's gemaakt.. Ben ook wel benieuwd :)
SnuggLe
Ik sluit me aan bij het bovenstaande :D
Verslag met wat foto's komen eraan.
Het was echt VET!


He, maar Marcello, jij kan ook wat vette moves hoor ;)
Miss Proximus
Ja ja, t was echt supergezellig!!!

Het feest krijgt van mij gewoon een dikke tien!!! :)

Pluspunten:
het gebouw en de indeling
kerstboomeffecten over de dansvloer :D
geluid dat zo snoiehard stond dat je dacht dat je in irak was (:conf: )
CHRIS en LIEBING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en die markus nogwat
Veel te eten/drinken te halen
Leuke duitsers gemeet....en natuurlijk 2 USA TAs (dames nogwel), JP en MARCELLO!!! :D (iemand vergeten?)

Minpunten:
ik vond de set van PvD niet echt top. Teveel geboom (daar hebben we chris(tus) voor!!) en weinig catchy nummers, zoals voorgaande sets die ik mocht bijwonen...of zou t komen doordat ik gewoon de nummers niet meer ken? :(
geluid kon af en toe wel ietsje beter op bepaalde plekken
dj's die niet kunnen beatmatchen mogen bij het grofvuil!! :whip:

Anyway...t was top :)

Marcel, heb je nog gezocht maar kon je niet meer vinden. ff verder ouwehoeren bij Tiesto? :)


X aan Bram, Anke en Bas :p
SnuggLe
Stiffmaster
hi my dutch friends! :) i had so much fun with u!! greetz to miss proximus and snuggle and the other nltas :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, maar Marcello, jij kan ook wat vette moves hoor ;)


Hehe, mag ook eindelijk wel eens na 3 jaar oefenen! :p

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Marcel, heb je nog gezocht maar kon je niet meer vinden. ff verder ouwehoeren bij Tiesto? :)


Ja, we zijn daarna een rondje wezen lopen en hebben nog bij Secret Cinema gestaan, maar hebben jullie verder niet meer getroffen...
Maar Josta, 10 mei geven we het zeker een goed vervolg! :)

Miss Proximus
ok dan :)

2 Stiffmaster: it was great meeting you! you are so tall! :D And you did the Dutch dance-style!! (ja mensen, de eerste Duitse springnicht!! TOPPIE!!)
total woot
quote:
Originally posted by SnuggLe


volgens mij krijgt "Reflecting Onno" aka "Partyhardy!" concurrentie :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement