return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003] (pg. 3)
View this Thread in Original format
Wizzie
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik kan haast niet kiezen!! Mayday....NEC....TImewarp....AAAAAAARGH

Zeer zeker Mayday voor mij! Ik kom er al sinds de eerste mayday en zeer zeker volgens mij het beste jaarlijks terugkerend feesie :D

De sfeer is altijd super, goede organisatie en top DJ's! Ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen Miss Proximus :D

Cheers
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade
Mayday Lijn-op

LINE UP 2003:

Dat wordt dus Westbam, Tomcraft, Paultje, Members of Mayday, Chris Liebing, Lexy & K.Paul, Blank & Jones in ieder geval :D

Denk heel hard dat het voor mij bijna hetzelfde gaat worden.... Westbam/Lexy & K Paul, dat was geweldig wat ik van hun gehoord heb van vorig jaar Mayday & Mysteryland.

Paultje heb ik nog nooit live gezien en dat wil ik zeker.

Members of Mayday spreekt voor zichzelf....

Chris Liebing wil ik ook nog een keer live zien, lekker aan het springnichten op Techno :)

Blank&Jones en Tomcraft moet ik nog even zien.

BasD, mijn GF en ik gaan volgende week een keer kaarten kopen denk ik. Weet alleen nie hoesnel het uitverkocht is. Maar er zijn dus nog 2 plaatsten vrij in de auto.

Greetz,
SnuggLe
mr.marcello
En NU NRG komt ook.....
mr.marcello
De line-up van Mayday 2003.....

DJ´s :
*WestBam ( Berlin) *Paul van Dyk ( Berlin) *Takkyu Ishino (Tokyo) *Chris Liebing (Frankfurt) *Bad Boy Bill (Chicago) *Jack de Marseille (Marsaille) *Ellen Allien (Berlin) *Blank & Jones (Cologne) *Dero (Buenos Aires) *Moguai (R´hausen) *Tobias Thomas (Cologne) *Tomcraft (Munich) *Koze (Hamburg) *Gayle San (Singapore) *Ghost (Antwerp) *Taucher (Bischofsheim) *Tillmann Uhrmacher (Frankfurt) *Chrysler (Mexico City) *Mark Spoon (Frankfurt) *Michael Mayer (Cologne) *Miss Yetti (Berlin) *Superpitcher (Cologne) * Housemeister (Berlin) *Sebbo (Würzburg)*Kiki (Berlin) *Marc Tharam (Stuttgart) *Lodown (Berlin)

LIVE :
Members of Mayday (Universe) *2Raumwohnung (Berlin) *Lexy & K.Paul ( Berlin) *TokTok vs. Soffy O. (Berlin) *Secret Cinema (Rotterdam) *Nu NRG (Rome) *Märtini Brös (Berlin) *The Modernist (Cologne) *Vanuard (Hannover) *Chemical Reaction Food (Berlin) *Paul Kalkbrenner (Berlin) *Reinhard Voigt (Cologne) *Autotune (Berlin)

(bron: www.sector2000.de)
Miss Proximus
quote:
Nog één plekje vrij, op t dak ofzo? :p Aan de andere kant....ik moet ook gewoon maar een auto fixen vanuit Leeuwarden, genoeg gekken te vinden :)

NIET DUS :whip: :whip: :whip:

Wie gaan er nou eigenlijk allemaal? En...belangrijker...wie heeft er dus nog een plek vrij in de auto?

Wees niet bang dat ik de hele nacht op je/jullie nek zit, want ik heb al met een paar niet NL TAs afgesproken zeg maar :)

Pretty Pretty PUHLEASSSSSSSSSSE

Stomme Leeuwarders :s
jploveparade

Wat zijn ze weer moooooooi! :D
T.H.C.
quote:

Wie gaan er nou eigenlijk allemaal? En...belangrijker...wie heeft er dus nog een plek vrij in de auto?

Ik ga wel, kan je nog geen plek in auto aanbieden. ik moet mischien ook wel met de trein.:eek:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik ga wel, kan je nog geen plek in auto aanbieden. ik moet mischien ook wel met de trein.:eek:

kunnen we iig optreinen :stongue:

JP: grrrrrrrrrrr :whip: :p
mr.marcello
quote:

Wat zijn ze weer moooooooi! :D

Deze zijn veeeeeeel mooier!! :p

jploveparade
Nummer 004002? :haha:

Nummer 003003 :toocool:

mr.marcello
quote:
NIET DUS :whip: :whip: :whip:

Wees niet bang dat ik de hele nacht op je/jullie nek zit, want ik heb al met een paar niet NL TAs afgesproken zeg maar :)

Pretty Pretty PUHLEASSSSSSSSSSE

Stomme Leeuwarders :s

Sorry van de late reactie Miss P!!
Maarre, wij hebben de auto echt al vol en ik kan je dus echt niet helpen!

Leiderr....
mr.marcello
quote:
Nummer 004002? :haha:

Nummer 003003 :toocool:

Zelfs nog hoger! 004461..... :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement