|
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
NDSM-warehouse(Docklands), Amsterdam
22.00-23.30 Magda
23.30-01.00 Remy
01.00-02.30 Renato Cohen
02.30-05.30 Richie Hawtin (decks, Efx & final scratch)
05.30-07.00 Steve Rachmad |
|
|
| New Wave |
Juustem.
Dit wordt een leuk feestje.
Richie Hawtin gezien op Heineken Horizons.
Was errug raggen :crazy: :eyespop: :tongue3
20ste meteen effe kaartjes halen. |
|
|
| Yarnie |
ziet der idd heel leuk uit...
heb wel weer eens zin in een techno feestje
vorige keren in de now&wow was ook super
ben der dus bij!!! |
|
|
| DanceTrend |
OMG, daar wil ik heen! Maar dan zit ik in Rome :mad: (voor school :D)
Lijkt me top feestje!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
dan zit ik in Rome :mad: (voor school :D)
|
bedoel je niet?;
dan zit ik in Rome :D (voor school :mad: )
;) |
|
|
| T.H.C. |
Ja idd Partyboy, er klopte iets niet.:D
Annyway ik ben hier ook wel te vinden de 20ste, hoop dat ze het geluid nog wat beter kunnen krijgen in die hal.
Petrus...ik heb een deal voor je, ik ga mee naar teQ. als jij mee gaat naar Awa. deal? |
|
|
| Rinus |
DAmmmmmmmnnnn waarom zoveel techno plezier in april.
Heb me kaartjes al besteld voor Timewarp, maar denk toch maar dat ik die can cancellen dan.
Richie Hawtin :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Petrus...ik heb een deal voor je, ik ga mee naar teQ. als jij mee gaat naar Awa. deal? |
Deal! :p |
|
|
| T.H.C. |
Mooi, das geregeld.
Kom jij nog in Apeldoorn?(plato) ik kan geen adres hier in de buurt vinden voor kaarten. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Mooi, das geregeld.
Kom jij nog in Apeldoorn?(plato) ik kan geen adres hier in de buurt vinden voor kaarten. |
OK, dan zorg ik er wel ff voor dat ik ze haal. Od ik laat André ze wel ff halen, die werkt toch in Apeldoorn. |
|
|
| Bellie |
Uiteraard ben ik aanwezig :D
GREETZ!! |
|
|
|
|