return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
הרבה הצלחה צח!!!
We'll be watching you ;)

גם לי יצא להופיע \ שהציעו לי להופיע בטיוי ... לא תוכניוח משהו ובכל מקרה לא נגנוב לך תזרקורים :)


רומן, הייתי בכיף קופץ על זה אבל אני עוד לא מסוגל לנגן סט שלם של "מוזיקת רקע קצבית" ... רק יאללה בלאגן :)
Sniper
זיןןן איך היתה לי הרגשה שמישו מפה ילך לשם!!! ידעתי את זה מהיום הראשון שנתקלתי בתוכנית הזאת

קיצר צח אחי שיהיה בהצלחה ותגיד למלי לווי שאני מאוהב בה קשותת
ולשניה שלא הייתי מתנגד לאיזה משו איתה

חחח שיהיה בהצלחה גבר!:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחח אני יזכיר לכם אחים

אורן הראה לי תמונה של ההיא שמופיעה בתוכנית
היא פצצת עולם יא אללה


זאת מלי לוי זאת שאתה מדבר עליה...
אשתו של שמעון גרשון...

שיהיה לך בהצלחה אח שלי!!!
אני מקווה שישחררו אותנו מבית ספר מוקדם באותו יום ואז אני יראה אותך כמו מלך :D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחח אני יזכיר לכם אחים

אורן הראה לי תמונה של ההיא שמופיעה בתוכנית
היא פצצת עולם יא אללה


:אחי תקבל שוס
תתחל איתה כזה באמצע התוכנית
תעצור את המוזיקה ותגיד אני אוהב אותך!!!
חחחחחח
יהיה גדול תאמין לי!
מי זה שמעון גרשון לעומת אחד שמביע את אהבתו מול קהל
?!ועוד דיג'י
אין לה סיכוי
?!TA ועוד
מיייייייייי זה שמעון גרשון!?!?!?
:D :crazy:
GLoBaL-MUZiK
חברשלי כבר תיקלט שם ואמר שזה אחלה לא משהו רציני, כוסיות על ימין ועל שמאל.......רק שלא יביאו לך דוגמן תחתונים שם בטעות. הוא ניגן מלודיק טראנס בסגנון של ארמין (אני הכנתי לו את הדיסק) והוא אמר שזה היה בסדר גמור......

אז שיהיה לך הרבה בהצלחה אחי, אמן שתישאר אם מלי לוי לבד באולפן ופתאום תהיה הפסקת חשמל......איאיאיאיאיאיאיאי כנס בה בכל הכוח
סתםםםםםםםםםם העיקר שתהנה
MoSH_MaN
חחחחחחחחחח איזה אנשים מפגריפ


צח בהצלחה אח שליייייייי

יהיה טוב!
Sniper
חחחחחחח
היא ממש מדהימה!!!:]
ויש שם פולל כוסיות יענתו "הדוגמניות" שהם מביאים לשם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רק שלא יביאו לך דוגמן תחתונים שם בטעות.


אתמול ראיתי והביאו דוגמן תחתונים
איזה הומו אחד שאין לו מושג מהחיים שלו...
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחח תודה תודה לכולם
ואללה ראיתי את הטמבל הזה שהביאו אתמול איזה מעפן הוא היה
רק מקווה שאני יצליח למקסס עם מלי לוי לפניי
:)
DjChook
שים
FRENCH KISS :)

Tarantula
תגידו ל י... לא ראיתם בחיים שלכם כוסית או מה?!:D
סבבהה, אז היא שווהה, אבל להתלה ב ממנה עד כדי כך?!:p :) :crazy:

בהצלחה שיהיה לך, גבררר!@!@#$$ :D :D
אני מאוד מאוד מקווה שיצא לי לראות...
חרא בית ספר למה משאירים אותנו עד כל כך מאוחר:whip:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
תגידו ל י... לא ראיתם בחיים שלכם כוסית או מה?!:D
סבבהה, אז היא שווהה, אבל להתלה ב ממנה עד כדי כך?!:p :) :crazy:



אחות שלי ראיתי והרבההההה מאוד
אבל דוגרי היא אחת השוות שראיתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement