|
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הרבה הצלחה צח!!!
We'll be watching you ;)
גם לי יצא להופיע \ שהציעו לי להופיע בטיוי ... לא תוכניוח משהו ובכל מקרה לא נגנוב לך תזרקורים :)
רומן, הייתי בכיף קופץ על זה אבל אני עוד לא מסוגל לנגן סט שלם של "מוזיקת רקע קצבית" ... רק יאללה בלאגן :) |
|
|
| Sniper |
זיןןן איך היתה לי הרגשה שמישו מפה ילך לשם!!! ידעתי את זה מהיום הראשון שנתקלתי בתוכנית הזאת
קיצר צח אחי שיהיה בהצלחה ותגיד למלי לווי שאני מאוהב בה קשותת
ולשניה שלא הייתי מתנגד לאיזה משו איתה
חחח שיהיה בהצלחה גבר!:] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחח אני יזכיר לכם אחים
אורן הראה לי תמונה של ההיא שמופיעה בתוכנית
היא פצצת עולם יא אללה |
זאת מלי לוי זאת שאתה מדבר עליה...
אשתו של שמעון גרשון...
שיהיה לך בהצלחה אח שלי!!!
אני מקווה שישחררו אותנו מבית ספר מוקדם באותו יום ואז אני יראה אותך כמו מלך :D |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחח אני יזכיר לכם אחים
אורן הראה לי תמונה של ההיא שמופיעה בתוכנית
היא פצצת עולם יא אללה |
:אחי תקבל שוס
תתחל איתה כזה באמצע התוכנית
תעצור את המוזיקה ותגיד אני אוהב אותך!!!
חחחחחח
יהיה גדול תאמין לי!
מי זה שמעון גרשון לעומת אחד שמביע את אהבתו מול קהל
?!ועוד דיג'י
אין לה סיכוי
?!TA ועוד
מיייייייייי זה שמעון גרשון!?!?!?
:D :crazy: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
חברשלי כבר תיקלט שם ואמר שזה אחלה לא משהו רציני, כוסיות על ימין ועל שמאל.......רק שלא יביאו לך דוגמן תחתונים שם בטעות. הוא ניגן מלודיק טראנס בסגנון של ארמין (אני הכנתי לו את הדיסק) והוא אמר שזה היה בסדר גמור......
אז שיהיה לך הרבה בהצלחה אחי, אמן שתישאר אם מלי לוי לבד באולפן ופתאום תהיה הפסקת חשמל......איאיאיאיאיאיאיאי כנס בה בכל הכוח
סתםםםםםםםםםם העיקר שתהנה |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחח איזה אנשים מפגריפ
צח בהצלחה אח שליייייייי
יהיה טוב! |
|
|
| Sniper |
חחחחחחח
היא ממש מדהימה!!!:]
ויש שם פולל כוסיות יענתו "הדוגמניות" שהם מביאים לשם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רק שלא יביאו לך דוגמן תחתונים שם בטעות. |
אתמול ראיתי והביאו דוגמן תחתונים
איזה הומו אחד שאין לו מושג מהחיים שלו... |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחח תודה תודה לכולם
ואללה ראיתי את הטמבל הזה שהביאו אתמול איזה מעפן הוא היה
רק מקווה שאני יצליח למקסס עם מלי לוי לפניי
:) |
|
|
| DjChook |
שים
FRENCH KISS :) |
|
|
| Tarantula |
תגידו ל י... לא ראיתם בחיים שלכם כוסית או מה?!:D
סבבהה, אז היא שווהה, אבל להתלה ב ממנה עד כדי כך?!:p :) :crazy:
בהצלחה שיהיה לך, גבררר!@!@#$$ :D :D
אני מאוד מאוד מקווה שיצא לי לראות...
חרא בית ספר למה משאירים אותנו עד כל כך מאוחר:whip: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
תגידו ל י... לא ראיתם בחיים שלכם כוסית או מה?!:D
סבבהה, אז היא שווהה, אבל להתלה ב ממנה עד כדי כך?!:p :) :crazy:
|
אחות שלי ראיתי והרבההההה מאוד
אבל דוגרי היא אחת השוות שראיתי |
|
|
|
|