|
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
חחחחחחחח....
חולה נפש!@#!$%
לפחות נהנת?:) |
|
|
| Scorchio |
חחחח כן היה נחמד
תאמיני לי הכל היה שווה בשביל לפגוש את מלי לוי |
|
|
| DjChook |
לאאאא
הכל עשית בשביללללללללל
הדיסק המקורי ! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
לאאאא
הכל עשית בשביללללללללל
הדיסק המקורי ! |
ועל זה אומרים
"דווקא דווקא דווקא" |
|
|
| Q-PiXeL |
תגיד לי אם אף פעם לא נגעתי בקומפאקטים אני גם יכול לבוא לשם?
:D
אני גם רוצה להופיעעעעעעעעע.... |
|
|
| DjChook |
חחח ראסמי
זה לא ששומעים מה אתה עושה |
|
|
| luckystrike |
בעסה שלא ראיתי ...
צח אחי שמח שנהנת
:)
והבאת טלפונים ? |
|
|
| oDrori |
א-נ-ח-נ-ו-ב-כ-ל-מ-ק-ו-ם
חבר'ס, אין טעם להכחיש :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
א-נ-ח-נ-ו-ב-כ-ל-מ-ק-ו-ם
חבר'ס, אין טעם להכחיש :) |
ר-א-ס-מ-י
ILTA
אימפריה
!
:)
עם האתר בכלל ...
אני אומר נציג בו כל אחד ועברו ועיסוקו במוזיקה ...
אני מתכוון יענו באתר איפשהוא |
|
|
| Scorchio |
עזוב אותי טלפונים לא היו שם כוסיות בכלל
אבל מלי לוי הזאת אני מהופנט ממנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
והבאת טלפונים ? |
איזה טלפונים...
לא שמעת שהוא "לא מתחיל עם בנות" :)
אבל יש לו סוודר יפה :D |
|
|
| MASTERsplinter |
אני גם הייתי שם..
אין לך מוניטור..
אתה כמעט ולא שומע את עצמך ממקסס
הווליום נקבע בקונטרול בכלל ורוב הזמן אתה ממש ברקע..
ממה שיצא לי לדבר עם מלי (כוס קפה ועוגיה) היא לא משו בכלל
המנחה השניה (יעל) אחלה בחורה ועופר שכטר כלי עולם מטורף!
ואתם באמת צודקים..
הכל היה שווה בשביל הדיסק המקורי! |
|
|
|
|