return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Tarantula
חחחחחחחח....
חולה נפש!@#!$%
לפחות נהנת?:)
Scorchio
חחחח כן היה נחמד
תאמיני לי הכל היה שווה בשביל לפגוש את מלי לוי
DjChook
לאאאא

הכל עשית בשביללללללללל

הדיסק המקורי !
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
לאאאא

הכל עשית בשביללללללללל

הדיסק המקורי !


ועל זה אומרים

"דווקא דווקא דווקא"
Q-PiXeL
תגיד לי אם אף פעם לא נגעתי בקומפאקטים אני גם יכול לבוא לשם?
:D
אני גם רוצה להופיעעעעעעעעע....
DjChook
חחח ראסמי
זה לא ששומעים מה אתה עושה
luckystrike
בעסה שלא ראיתי ...
צח אחי שמח שנהנת
:)

והבאת טלפונים ?
oDrori
א-נ-ח-נ-ו-ב-כ-ל-מ-ק-ו-ם

חבר'ס, אין טעם להכחיש :)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
א-נ-ח-נ-ו-ב-כ-ל-מ-ק-ו-ם

חבר'ס, אין טעם להכחיש :)

ר-א-ס-מ-י

ILTA
אימפריה
!
:)

עם האתר בכלל ...
אני אומר נציג בו כל אחד ועברו ועיסוקו במוזיקה ...
אני מתכוון יענו באתר איפשהוא
Scorchio
עזוב אותי טלפונים לא היו שם כוסיות בכלל
אבל מלי לוי הזאת אני מהופנט ממנה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
והבאת טלפונים ?


איזה טלפונים...
לא שמעת שהוא "לא מתחיל עם בנות" :)
אבל יש לו סוודר יפה :D
MASTERsplinter
אני גם הייתי שם..
אין לך מוניטור..
אתה כמעט ולא שומע את עצמך ממקסס
הווליום נקבע בקונטרול בכלל ורוב הזמן אתה ממש ברקע..
ממה שיצא לי לדבר עם מלי (כוס קפה ועוגיה) היא לא משו בכלל
המנחה השניה (יעל) אחלה בחורה ועופר שכטר כלי עולם מטורף!
ואתם באמת צודקים..
הכל היה שווה בשביל הדיסק המקורי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement