|
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
צח אחי אין לך מה לדאוג
מקסימום אני אעשה לך עטיפות נמציא שמות של דיסקים
הם לא חייבים להכיר הכל ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני בספק שכל התקליטנים שם מנגנים דיסקים מקוריים |
אמת!
וגם יש לך מקור ראשון לשאול אותו
שירן יכול להגיד לך עם מה הוא תקלט
ואני מאוד בספק שהכל אצלו זה מקוריים |
|
|
| AnthemFreak |
צח..
אני באתי הכל דיסקים צרובים.. ואני בטוח שככה כולם..
לא תהיה לך שום בעיה
תבוא עם דיסקים צרובים..
נראה לי שהם שולחים את הטראקליסט לאקום כחלק מהסכם או שהם חייבים..
לא משנה..
בקיצור לא יעשו לך שום בעיות
אז אין לך מה לדאוג! |
|
|
| DjChook |
צחחחח תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדדדדדד
איזה תותח
נ.ב.
רק חבל שהיית יותר לחוץ משאני הייתי שהייתם אצלי
;)
ואלה גבר מקווה שעושה חיים שם |
|
|
| Q-PiXeL |
התחלתי לראות עכשיו
חחחח דווקא נדפק עם שתי המנחים....
גם הדוגמן איזה אהבל הוא...
יאללה מחכה לראיון הבא עם צח |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
התחלתי לראות עכשיו
חחחח דווקא נדפק עם שתי המנחים....
גם הדוגמן איזה אהבל הוא...
יאללה מחכה לראיון הבא עם צח |
חח כן צח עם שתי בנים פנאניי
שלא נזכיר את הטי אל וי
בקיצר לא ראיתי אותו עדיין הדלקתי טי וי
שהתחיל הקג'רה או איך שקוראים לה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח כן צח עם שתי בנים פנאניי
שלא נזכיר את הטי אל וי
בקיצר לא ראיתי אותו עדיין הדלקתי טי וי
שהתחיל הקג'רה או איך שקוראים לה |
חחחחחחחחחחחחחח הוא רק נהנה מזה :D
אני הדלקתי כמה דקות לפניך...
איזה כוסית הקרג'ה הזאת
וגם האלה מהקליפ של פרילואדר שהיה עכשיו
צח נראה מוזר כזה מאחורי הפיקסיס... כאילו הוא מחפש משהו :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
צחחחחחחחחחחחחחחחחח ימלך, חחחחחחחחחחחחח איזה קקי לך נדפקת אם שני הטמבלים האלה, כמה שטיות עופר עושה זה לא יאומן, קיצר למה לא שומעים את מה שאתה מנגן יפעור?? ותחייך קצת מה אתה כזה רציני
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Q-PiXeL |
חחחחח איזה לחוץ הוא....
"נחמד לעבוד כאן"
:stongue: |
|
|
| DjChook |
ראסמי
חחחחח
הפסקתי לראות
ראיתי רק את הראיון הראשון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי
חחחחח
הפסקתי לראות
ראיתי רק את הראיון הראשון |
חבל ... היה בדיוק לפני דקה עוד אחד...
הוא עושה לו למה אין לך חברה?
בחור יפה כמוך... עם סוודר שחור כזה :D
צח לחוץ טיפה... אבל חן... אתה היית יותר :) |
|
|
|
|