return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Rising
צח אחי אין לך מה לדאוג
מקסימום אני אעשה לך עטיפות נמציא שמות של דיסקים

הם לא חייבים להכיר הכל ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אני בספק שכל התקליטנים שם מנגנים דיסקים מקוריים


אמת!
וגם יש לך מקור ראשון לשאול אותו
שירן יכול להגיד לך עם מה הוא תקלט
ואני מאוד בספק שהכל אצלו זה מקוריים
AnthemFreak
צח..
אני באתי הכל דיסקים צרובים.. ואני בטוח שככה כולם..
לא תהיה לך שום בעיה
תבוא עם דיסקים צרובים..
נראה לי שהם שולחים את הטראקליסט לאקום כחלק מהסכם או שהם חייבים..
לא משנה..
בקיצור לא יעשו לך שום בעיות
אז אין לך מה לדאוג!
Scorchio
סבבה
DjChook
צחחחח תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדדדדדד

איזה תותח

נ.ב.


רק חבל שהיית יותר לחוץ משאני הייתי שהייתם אצלי
;)

ואלה גבר מקווה שעושה חיים שם
Q-PiXeL
התחלתי לראות עכשיו

חחחח דווקא נדפק עם שתי המנחים....
גם הדוגמן איזה אהבל הוא...

יאללה מחכה לראיון הבא עם צח
Sniper
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
התחלתי לראות עכשיו

חחחח דווקא נדפק עם שתי המנחים....
גם הדוגמן איזה אהבל הוא...

יאללה מחכה לראיון הבא עם צח


חח כן צח עם שתי בנים פנאניי
שלא נזכיר את הטי אל וי

בקיצר לא ראיתי אותו עדיין הדלקתי טי וי
שהתחיל הקג'רה או איך שקוראים לה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חח כן צח עם שתי בנים פנאניי
שלא נזכיר את הטי אל וי

בקיצר לא ראיתי אותו עדיין הדלקתי טי וי
שהתחיל הקג'רה או איך שקוראים לה


חחחחחחחחחחחחחח הוא רק נהנה מזה :D
אני הדלקתי כמה דקות לפניך...
איזה כוסית הקרג'ה הזאת
וגם האלה מהקליפ של פרילואדר שהיה עכשיו
צח נראה מוזר כזה מאחורי הפיקסיס... כאילו הוא מחפש משהו :D
GLoBaL-MUZiK
צחחחחחחחחחחחחחחחחח ימלך, חחחחחחחחחחחחח איזה קקי לך נדפקת אם שני הטמבלים האלה, כמה שטיות עופר עושה זה לא יאומן, קיצר למה לא שומעים את מה שאתה מנגן יפעור?? ותחייך קצת מה אתה כזה רציני
:haha: :haha: :haha:
Q-PiXeL
חחחחח איזה לחוץ הוא....


"נחמד לעבוד כאן"
:stongue:

DjChook
ראסמי

חחחחח
הפסקתי לראות
ראיתי רק את הראיון הראשון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי

חחחחח
הפסקתי לראות
ראיתי רק את הראיון הראשון


חבל ... היה בדיוק לפני דקה עוד אחד...

הוא עושה לו למה אין לך חברה?
בחור יפה כמוך... עם סוודר שחור כזה :D

צח לחוץ טיפה... אבל חן... אתה היית יותר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement