| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בסדר מוזיקת רקע סבבה אבל זה חשיפה אתה יודע תמיד טוב
וחוץ מזה אם אני לא טועה זה מעין תחרות כזאת כי הם מבקשים ממך את הטראקליסט ואחרי זה נראה לי שופטים מי היה הכי טוב. |
אחי אתה טועה..
זאת לא תחרות..
כל יום יש פשוט די ג'יי אחר
הם מבקשים את הטראק ליסט בשביל לשלוח את הרשימה לאקום.. זה מה הם אמרו לי!! |
|
|