return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
רועי בנות לא אוהבות שמקליטים אותן
Sniper
חחח רועי ואלונה נידפקתם!!! חחחח
אני קולט פה מסרים סמויים מרועי
אהממ אהממ
MoSH_MaN
נראה לי שכבר בשלב הזה אתם צריכים לעזוב את המחשב....
Scorchio
בסדר מוזיקת רקע סבבה אבל זה חשיפה אתה יודע תמיד טוב
וחוץ מזה אם אני לא טועה זה מעין תחרות כזאת כי הם מבקשים ממך את הטראקליסט ואחרי זה נראה לי שופטים מי היה הכי טוב.
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Scorchio
בסדר מוזיקת רקע סבבה אבל זה חשיפה אתה יודע תמיד טוב
וחוץ מזה אם אני לא טועה זה מעין תחרות כזאת כי הם מבקשים ממך את הטראקליסט ואחרי זה נראה לי שופטים מי היה הכי טוב.

אחי אתה טועה..
זאת לא תחרות..
כל יום יש פשוט די ג'יי אחר
הם מבקשים את הטראק ליסט בשביל לשלוח את הרשימה לאקום.. זה מה הם אמרו לי!!
DjChook
איזה עקום

תגיד הכל

WHITE LABEL :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחח רועי ואלונה נידפקתם!!! חחחח
אני קולט פה מסרים סמויים מרועי
אהממ אהממ


איזה מן מסרים סמויים?
איזה סרט אכלת לארוחת בוקר היום??
Scorchio
מה זה אקום?
oDrori
...הישראלים RIAAאקו"מ = משהו כמו ה-
והם זונות של בנים תיזהר ... הם לפעמים אוכפים את החוק של "אין לנגן בפומבי ללא אישור היוצר" = אם אתה רוצה לנגן את זה מול מישהו שלם לי
DjChook
מין הסתם גם אני חושב שצח מתכוון להופיע עם דיסקים צרובים

יעני הולכת להיות בעיה אולי...

נקווה לטוב

Scorchio
אני בספק שכל התקליטנים שם מנגנים דיסקים מקוריים
oDrori
quote:
Originally posted by Scorchio
אני בספק שכל התקליטנים שם מנגנים דיסקים מקוריים


צודק. בעזרת השם אני אוכל לנגן שם וינילים אם וכאשר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement