|
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
tasimu li tmuna shela
ein li musag mi zo
ve tagid matai meshadrim...
:)
ein ivrit meshuma...
:D |
|
|
| Rising |
לא משהו האמת...מה יש לכם?
חח
O - M - G!
:eek:
 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
לא משהו האמת...מה יש לכם?
חח
O - M - G!
:eek:
|
אנייי מתתתתתתתתתתתתתת
איזה שווה היא!!! |
|
|
| AnthemFreak |
וואיי בהצלחה אחי...
אני הייתי בתכנית הזאת כבר.. לפני איזה שלוש שבועות.
לא הודעתי פה למה גם שכחתי...
אין לך ממה ממש להתרגש...
זה סתם מוזיקת רקע..
וגם מקסימום אתה מפחד שלא יצא לך מיקס טוב תעביר שיר בפרסומות..
אני עשיתי את זה לקראת הסוף למה כבר לא היה לי כוח..
ואני אומר לך מלי הזאת כוסית רצינית ועם עופר הולכים צחוקים..
עופר זה המנחה השני כזה בלונדיני.. סבבה איתו..
תקווה רק שזה לא יהיה רק מנחים בנים.. עופר ומיכאל..
ובקיצור בהצלחה ותהנה!!!!!
:) |
|
|
| oDrori |
| שמעון גרשון ה-ש-ו-ע-ל |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Rising
לא משהו האמת...מה יש לכם?
חח
O - M - G!
:eek:
|
שמעון גרשון הזה בנזונה
אההה
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| luckystrike |
צח אחי בהצלחה !
תקליט ותראה לי כי אני בטח יהיה בצבא אחי ....
בכל אופן יש שם פול כוסיות - תביא מספרי טלפון אחי ...
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
תגידו ל י... לא ראיתם בחיים שלכם כוסית או מה?!:D
סבבהה, אז היא שווהה, אבל להתלה ב ממנה עד כדי כך?!:p :) :crazy:
|
מסכים איתך לגמרי...
מילא אם זאת היית את או משהו ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מסכים איתך לגמרי...
מילא אם זאת היית את או משהו ;) |
כל הודעה שלי אתה הולך להתחנף אליי?:D :D :crazy: :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
כל הודעה שלי אתה הולך להתחנף אליי?:D :D :crazy: :toothless |
אני?! מתחנף?! מה פתאום1!!!
זה עובד? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני?! מתחנף?! מה פתאום1!!!
זה עובד? |
חחחחחחחחחח.......
השלאה הבאמת מעניינת היא למה אתה עושה את זה..
אמממממ.....:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
השלאה הבאמת מעניינת היא למה אתה עושה את זה..
אמממממ.....:rolleyes: |
אולי יש לזה קשר למה שדיברנו קודם...
אבל לא יודע... סתם מנחש :p
העיקר אני ראשון אצלך :D
אל תנסי להכחיש אפילו שאמרת את זה למה יש לי את זה מוקלט ;) |
|
|
|
|