return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
אני הולך להופיע בטלויזיה! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


"אני לא מתחיל עם בנות"

LOL!!!!

צח אחי איך אתה לא מתחיל עם בנות ילד יפה עם סוודר שחור
חחחחחח

יואווו איזה סטלן הקטנצ'יק הזהה

בקיצר איך הפיקסיס במציאות??

אני שמעתי שהוא ניגן את
Iio - At The End
DjChook
חחחחחחח רועי יא דפוק :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחח רועי יא דפוק :)


איזה טמבל אתה... זה מה שמיכאל אמר שם לצח!!!
אבל צח... ממתי אתה מנגן האוס?!
Rising
איזה מבאסים הם שיתנו לשמוע את צח...
לא היה לי סבלנות כיביתי תטלוזיה

חחח נפילה עם שני המנחים האלה...:sadgreen:
Tarantula
חחחחחחחחח.... הצח הזה...!@#%%
גגבבררר, מה אתה ביישן כזה?:)אני לא מתחיל עם בנות... איזה מתוקקקק...
חחחחחחחחח:D :stongue:
DjChook
הוא פשוט רצה להצתנע....

איזה גילוח הוא דפק חחח

(לפחות נראה לי, ראיתי אותו פעמיים כולה)


סעמק נזכרתי פתאום

מה זה החולצה הזאתי ? מה זה התאורה הזאתי ?!

איפה הפיטמהההההההההה
Flotser
ווואי זה מגניב, ראיתי בערך מהאמצע

:wtf: :wtf: :wtf:

בלבלולים
:crazy:
Rising
צח אתה בחדר כושר או משהו?
הרזת אח שלו :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הוא פשוט רצה להצתנע....

איזה גילוח הוא דפק חחח

(לפחות נראה לי, ראיתי אותו פעמיים כולה)


סעמק נזכרתי פתאום

מה זה החולצה הזאתי ? מה זה התאורה הזאתי ?!

איפה הפיטמהההההההההה


הפיטמה שהתחפשה... (כמו הספר הזה עם הביצה...)1

שתהיו בעניינים...
המנחה הזה... לא מיכאל... השני
הוא מזה קטנצ'יק
הוא היה בבית ספר שלי שעשו את הכתבה על הבית ספר ונשבע לכם חשבתי הוא איזה יודניק מוזר שמתחיל לרקוד לי באמפי
ואז פתאום ראיתי מצלמות והבנתי שזה לא סתם איזה יודניק מסכן :)
אבל הוא ממש לא נראה מבוגר במציאות
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ברק מה לעשות זה כולה מוזיקת רקע אי אפשר לפוצץ ווליום כי יש שם אנשים באולפן
ואיזה חם שם אלוהים בקושי אפשר לנשום
אלונה שמעי
ראסמי אני לא ממש מתחיל עם בנות
:)

בואנה פגשתי את מלי לוי איזה יפהההההההההההההההההההה
חוץ מזה איזה פיקסיס ואיזה נעליים חצי תוכנית הייתי עם אוזניות לא שמעתי כלום חחחח

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה פגשתי את מלי לוי איזה יפהההההההההההההההההההה
חוץ מזה איזה פיקסיס ואיזה נעליים חצי תוכנית הייתי עם אוזניות לא שמעתי כלום חחחח


כל פעם שהיה משהו שלא הכי קשור אליך נראית מזה סטלן
כאילו אתה מחפש משהו
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל פעם שהיה משהו שלא הכי קשור אליך נראית מזה סטלן
כאילו אתה מחפש משהו


אשכרה!!! חחח בקיצר מלי לווי שולטת!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement