|
Eindexamens
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
OKay dan...vandaag 1e gehad...Nederlands tekst + samenvatting VWO...nog andere die het gemaakt hebben??
Bij mij ging t wel oke geloof ik, moet nog ff kijken naar de antwoorden die om 13.00 bekend worden gemaakt... |
|
|
| M5 |
het had maar een haartje gescheeld of ik had vandaag ook examen moeten doen voor Atheneum....ben vorig jaar in A5 naar HBO gegaan omdat ik toch al HAVO-diploma had , en er geen absoluut geen zin meer in had :). Tot nu toe gelukkig nog geen spijt van gehad.
eej maare doe je best Jesse....al leuke plannen voor na je eindexamen? |
|
|
| Jesse |
Flink zuipen, wrede trance luisteren, flink feesten!!!!!
Vooral op DANCEVALLEY!!
:D:D
Maar eerst nog "ff" halen..;) |
|
|
| BlaiR.WitcH |
klinkt goed 8)
ook al heb ik geen exames ..ik ga waarschijnlijk ut zelfde doen 8)
Rally- ho |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Jesse
Flink zuipen, wrede trance luisteren, flink feesten!!!!!
Vooral op DANCEVALLEY!!
:D:D
Maar eerst nog "ff" halen..;) |
lekker origineel !! ;)...dat doet iedereen na zijn eindexamen !! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
lekker origineel !! ;)...dat doet iedereen na zijn eindexamen !! |
Neej hoor sommige hebben her-tentamens :)
PS
ZATERDAG STARLIGHT!!
Komend weekend
DJ JON THE DENTIST
& DJ MORENO
GEIL! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Neej hoor sommige hebben her-tentamens :)
PS
ZATERDAG STARLIGHT!!
Komend weekend
DJ JON THE DENTIST
& DJ MORENO
GEIL! |
JA JA dat word enorm stampen hoor in STARLIGHT!!! :D :D ik ben dit keer 100% van de partij...heb eerst wel een verjaardag van een meisje maar daarna nog zat tijd om In starlight door te gaan :D:D:D |
|
|
| Akira |
oooh natuurlijk ging deze topic over Eindexamens...maar door het blije nieuws van henkie was ik dat weer iets te snel vergeten ;)
nou meestal vallen de examens altijd erg mee en zijn ze makkelijk dan de tentamens dan was tenminste bij mij het geval...In ieder geval heel veel Succes !!! :) |
|
|
| michiel |
he jesse, ik heb ook net nederlands samenvatting gehad.Was wel te doen toch? Maar niet te vroeg juichen en vanavond ff antwoorden checken
heb je morgen dan?
later
michiel |
|
|
| Jesse |
Antwoorden zijn 1 uur na de examens al beschikbaar, ik heb al gekeken..Viel op zich niet tegen, verwacht wel een voldoende :)
Morgen wordt t wel zwaarder...eerst Deutsch maar daarna Economie 1, dit is wel minder...
Maar ja, je kan nu zelfs webcasts kijken voor bepaalde vakken / onderdelen, echt handig! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Jesse
Antwoorden zijn 1 uur na de examens al beschikbaar, ik heb al gekeken..Viel op zich niet tegen, verwacht wel een voldoende :)
Morgen wordt t wel zwaarder...eerst Deutsch maar daarna Economie 1, dit is wel minder...
Maar ja, je kan nu zelfs webcasts kijken voor bepaalde vakken / onderdelen, echt handig! |
Duits dat is een MAKKIE !! ....beetje goed lezen ....
Economie 1 daarentegen is een ander vehaal ....stuk pittiger inderdaad.........Economie2 heb je dat ook??? dat ligt me een heel stuk beter !! |
|
|
| Dj Lex |
Hehe ik heb medelijden met jullie jongens, maar wees blij dat het niet zulk mooi weer meer is, want dan baal je hoor. Maar ja wat jullie nu hebben heb ik volgend jaar weer.
Mzzl |
|
|
|
|