return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 10)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira

je hebt ook echt geweldige uitspraken manneke...:D


Ik doe me best... gebruik ze zaterdagavond maar ;D
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ik doe me best... gebruik ze zaterdagavond maar ;D

ja lekker knalluh in ***LIGHT hehe
Dwingo
Is deze hele thread nog op enige wijze gerelateerd aan Starmaker?

Dacht het niet he...

We kunnen natuurlijk een nieuwe thread beginnen: 'Vrouw onvriendelijke uitspraken" ofzo

;)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dwingo
Is deze hele thread nog op enige wijze gerelateerd aan Starmaker?

Dacht het niet he...

We kunnen natuurlijk een nieuwe thread beginnen: 'Vrouw onvriendelijke uitspraken" ofzo

;)


Heeft deze thread ooit over Starmaker gegaan?
Alleen die titel dan...:p:D
Blik
quote:
Originally posted by Dwingo
Is deze hele thread nog op enige wijze gerelateerd aan Starmaker?

Dacht het niet he...

We kunnen natuurlijk een nieuwe thread beginnen: 'Vrouw onvriendelijke uitspraken" ofzo

;)


of we kunnen een nieuwe thread over starmaker beginnen, zal jij ook wel leuk vinden als Tranceaddict Rebelchild, of nie Dwingo

of ik als moderator kan natuurlijk ff de titel veranderen:D
DJ Sobriety
Ik wordt ook strontziek van dat kattegejank van die stomme kutten van starmaker!!!! Ik sluit me helemaal bij jullie aan!!!!Zelfs als ik van Diepen's dance department zit te luisten komt zelfs die Kutreclame van die baggerCD van hun voorbij!!!!

starmaker moet verboden worden!!!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by DJ Sobriety
Ik wordt ook strontziek van dat kattegejank van die stomme kutten van starmaker!!!! Ik sluit me helemaal bij jullie aan!!!!Zelfs als ik van Diepen's dance department zit te luisten komt zelfs die Kutreclame van die baggerCD van hun voorbij!!!!

starmaker moet verboden worden!!!


Aha, eindelijk ene keer een mening over Starmaker...dat was lang geleden :D Bedankt ! (mee eens overigens...:))
Glaniskanis
LOL vrouwonvriendelijk uitspraken, kijk daar zou ik nou wel een lijstje van willen hebben :p

"Heee wat zit je haar leuk... Neuken?"


Greetz,
Glaniskanis
M5
quote:
Originally posted by Glaniskanis
LOL vrouwonvriendelijk uitspraken, kijk daar zou ik nou wel een lijstje van willen hebben :p

"Heee wat zit je haar leuk... Neuken?"


Greetz,
Glaniskanis


LoL ....

offe deze kennen jullie vast wel!-->> KOM vanavond gezellig bij mij langs !! ...dan neuk ik je ff ....en dan eten we een pizzat'je ....OFFE lust je geen pizza?
DŽeameŽ
quote:
Originally posted by M5


LoL ....

offe deze kennen jullie vast wel!-->> KOM vanavond gezellig bij mij langs !! ...dan neuk ik je ff ....en dan eten we een pizzat'je ....OFFE lust je geen pizza?


Nog een dan maar.........

De wereld is als..........nee, de aarde draait om j.........nee, ik voel me bij jou als..............Boeiuh? Neuken!!??

Blik
nu maar hopen dat Miss Proximus ze niet leest:D
Dwingo
quote:
Originally posted by Blik

of we kunnen een nieuwe thread over starmaker beginnen, zal jij ook wel leuk vinden als Tranceaddict Rebelchild, of nie Dwingo


Nah, ik vind die K-Otic nummers best aan te horen. De hype is minder, maar de muziek is beter dan die van Westlife, Britney of wat dan ook.

Een andere thread die vraagt voor flames is nooit weg natuurlijk
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement