return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 4)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Dat is toch Nova van Dijk??? Wat een DIJK van een vrouw!
:p

yep is Nova van Dijk..... ZE ZIET ER ABSOLUUT NIET VERKEERD UIT !!!! :)
Blik
quote:
Originally posted by magrec
huh anna???

lang leve frshdjs haha

die onderste is zoooooooooooo nep, de bovenste lijkt er dan nog wel redelijk op
Henkie_henk
MMmmm ik ga wel ff op zoek naar nederlands mooiste vrouw.. (georgina verbaan) ik wil niet lullig zijn maar ik ken zelf mooiere knappere meidjes of heb ze weles gezien.. niet dat ze lelijk is integendeel.. ontzettend lekker juist...
maarja...

OOk die miss universe suckt ass.. dat wijf is echt niet knap ofzow...
Henkie_henk

is dit er wel? :p

Lekkere kwaliteit jongens!

Bijna een actie foto

We zijn op dreef

yum

PS ik zag georgina en katja schuurman.. een keertje op t strand in zandvoort.. en ze zijn echt totaal niet verkeerd hoor.. elke normale gezonde jongen zou met haar wel een beschuitje willen eten..

Jammer dat vooral katja zon slet is die met haar rotkop aan de rand van de ingang van een strandtent moet gaan zonnen zodat iedereen haar ziet.. stel je voor zeg...
MetzZ_!!
De knapste (bekend van t.v.) vrouw van nederland:rolleyes: ?

Nou, na de foto's hierboven, kan ik bijna niet anders zeggen dan: Georgina Verbaan:p

Lekker Hoor!!

En ik denk dat bij die ene foto het hoofd van Georgina op een ander lichaam is geplakt.

Wat heeft dit ook alweer met Starmaker te maken??:D :D
Glaniskanis
Geef mij maar Rebecca Romijn hoor (ff foto's zoeken :D), die is dan maar voor de helft nederlands maar die vind ik wel een stuk lekkerder :p

Greetz,
Glaniskanis
M5
Sorry jongens maare ik heb liever NOVA :D
moogwai
quote:
Originally posted by Henkie_henk
MMmmm ik ga wel ff op zoek naar nederlands mooiste vrouw.. (georgina verbaan) ik wil niet lullig zijn maar ik ken zelf mooiere knappere meidjes of heb ze weles gezien.. niet dat ze lelijk is integendeel.. ontzettend lekker juist...
maarja...

Die georgina is zeker niet verkeerd :D

Ze was pas bij onze lokale free record shop om cd's the signeren... een vriend van mij werkt daar en stond de hele tijd bij haar (de mazzelpik)
-=WVG=-
zozo Henkie...Je hebt deze Starmaker-thread toch mooi ff opgefleurd met een half foto-album van Georgina...
Niet verkeerd hoor :)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Geef mij maar Rebecca Romijn hoor (ff foto's zoeken :D), die is dan maar voor de helft nederlands maar die vind ik wel een stuk lekkerder :p

of jennifer de jong, jáááá, half chinees hé:D:D:D

Optimus Trance

Bellie
Jennifer is FOCKING PHATT!!!

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement