|
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
rot eens op tatum, je staat in t beeld...
zoooooooo, nu lekker slapen:D:D:D |
|
|
| Bellie |
Ze moet wel een borstvergroting nemen vind je niet....? :D
GREETZ!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ze moet wel een borstvergroting nemen vind je niet....? :D
GREETZ!! |
volgens mij was ze op die foto 15 ofzo...moet je naar die andere foto's kijken...zijn ze veel groter...:D:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
zozo Henkie...Je hebt deze Starmaker-thread toch mooi ff opgefleurd met een half foto-album van Georgina...
Niet verkeerd hoor :) |
Ja jongen zo ben ik dan ook weer... :D
En heeft dat brutale meidje niet al een vriend?? niet dat dat zo erg is :) is immers alleen een "obstakel" :D
Kleine borsten heeft ze wel ja.. ze propt die dingen op die andere foto's waarschijnlijk dik tegen elkaar aan.. of ze heeft ook silicoontjes netzoals katja.. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja jongen zo ben ik dan ook weer... :D
En heeft dat brutale meidje niet al een vriend?? niet dat dat zo erg is :) is immers alleen een "obstakel" :D
Kleine borsten heeft ze wel ja.. ze propt die dingen op die andere foto's waarschijnlijk dik tegen elkaar aan.. of ze heeft ook silicoontjes netzoals katja.. |
:rolleyes: Whahahahaaha! Ja, Jen de Jong heeft een vriend.... en een kind sinds een paar maanden... :eek: Dat zal ook wel de reden zijn voor haar 'opeens' veeeeeeeeeeel grotere borsten:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
:rolleyes: Whahahahaaha! Ja, Jen de Jong heeft een vriend.... en een kind sinds een paar maanden... :eek: Dat zal ook wel de reden zijn voor haar 'opeens' veeeeeeeeeeel grotere borsten:D |
Ja gaat zij nou met die Ruud de Wild of is dat Tatum???
Ik vind Tatum trouwens ook wel lekker hoor.
laatersss |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja gaat zij nou met die Ruud de Wild of is dat Tatum???
Ik vind Tatum trouwens ook wel lekker hoor.
laatersss |
volgens mij was het tatum die iets met Ruud de Wild heeft, die gast is echt vies:confused: |
|
|
| Donna |
| Kopje thee erbij manne? of een glaasje sherry:):D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
En heeft dat brutale meidje niet al een vriend?? niet dat dat zo erg is :) is immers alleen een "obstakel" :D
|
Sterker nog, ze is al geruime tijd (iets van een jaar) getrouwd.... !!!
Beetje een afknapper he! :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
volgens mij was het tatum die iets met Ruud de Wild heeft, die gast is echt vies:confused: |
haha iets heeft !!! die lui zijn getrouwd met elkaar !!
owja enne geef mij TATUM MAAR !!!



 |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
Sterker nog, ze is al geruime tijd (iets van een jaar) getrouwd.... !!!
Beetje een afknapper he! :) |
het obstakel wordt al groter lol...
ps die tatum.. (De blonde) is kleeeein... echt zon dwergje.. lol |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Geef mij maar Rebecca Romijn hoor (ff foto's zoeken :D), die is dan maar voor de helft nederlands maar die vind ik wel een stuk lekkerder :p
Greetz,
Glaniskanis |
YUM YUM... die mag er ECHT WEL ZIJN ... RRRRRR
Maar jennifer en georgina mogen er ook zijn.
Maar je bent Danniele Overgraag (of hoe je het ook schrijft vergeten)Kan helaas geen foto vinden :( |
|
|
|
|