|
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dwingo |
Henkie_Henk: je upt Bullit-proof naar je pubje neem ik aan?
Ik heb net even gekeken, maar het stond er nog niet op.
Als je het ge-upt hebt, wil je me dan even een PM sturen, want mijn vriendin wil die CD graag hebben.
(en jongens, ik zal het toe geven: persoonlijk vind ik de liedjes ook lang niet slecht. Ik ben het alleen niet eens met dat gecommercialiseer en gepubliceer) |
|
|
| Henkie_henk |
Ik weet niet hoe jij kijkt hoor.. maar hij staat er nog steeds..
hij stond er 2 dage geleden al :D of 1 dag.. k heb geen besef van tijd :D
Hoe kom je er bij dat ie er niet staat dan?
ps schrok me wel de tering :) d8 dat ie gedeleat was... |
|
|
| Dwingo |
Vaag...
Volgens mijn FTP programma is de folder Starmaker toch echt leeg? |
|
|
| Dwingo |
Wat betekend het woord "dire" eigenlijk.
In mijn FTP programma staat ergens een regel die zegt 'folder naam' is dire? |
|
|
| Henkie_henk |
Je gebruikt zeker niet het progje dat ik je heb aangerade he :P
Starmaker folder staat toch echt vol.. allebei de folders :D
Voor de rest weet ik niet wat "dire" of wat dan ook is
Bedoel je niet "Dir" lol.. van directory lol ;) |
|
|
| Optimus Trance |
zo, ik ga nu lekker slapen....:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
Die jennifer lijkt me echt zon wild sex beestje.. maar voor de rest ist alweer veels te laat... :D
Net film "tigerland" gezien.. klasse film mensjes! |
|
|
| Dwingo |
Ik bedoel echt Dire en niet dir
Ben niet achterlijk wwwweeeeeeeetjuh
;)
Ik gebruik trouwens WS-FTP
welk programma raad jij dan aan en waar vind ik het? |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Ik bedoel echt Dire en niet dir
Ben niet achterlijk wwwweeeeeeeetjuh
;)
Ik gebruik trouwens WS-FTP
welk programma raad jij dan aan en waar vind ik het? |
Download flashfxp op.. http://download.cnet.com/downloads/...064-110-5068089
T is een 30 day trial..
crack kan je vinden op www.astalavista.com
maybe doet t pubje het wel met leechftp bij jou.. maar nie bij mij..
Normaal doet ik alles met leechftp.. freeware.. maar ja doet t niet bij deze..
GreetZz
en natuurlijk ben je niet achterlijk
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: die dingetjes zijn cool man |
|
|
| Dwingo |
Het pubje doet het verder wel, dat is het probleem schijnbaar niet.
Laatst had je ook een directory met die revolution van tiesto erin. Schijnbaar ook een directory die leeg was of niet gelezen kon worden door mijn programma. Ik zal morgen eens die ftp-crawler downen die jij net noemde, misschien dat die van mij geen grote bestanden aan kan ofzo.
Bedankt voor zover! |
|
|
| Henkie_henk |
| Die tiesto folder stond nooit gevuld.. ja okay.. 3 uur.. met een halve eerste cd.. dus dat jij em niet gezien hebt kan wel kloppe.. alleen de mapjes stonden er :p |
|
|
| Dwingo |
/010121163423p/root/scanned_by/mmmkayzzz/Tagged_by/Henkie_henk/Filled by a cool person/Starmaker/
Daar zou het toch moeten staan of niet?
Ik heb het nu geprobeerd met dat flashfxp van je, maar dat wil schijnbaar ook niet. Of ik kijk niet waar ik zou moeten kijken. Of het is inmiddels wel gedelete, of ik kan anonymous niet overal aan, of ik ben gewoon achterlijk...
;)
Het zal dat laatste wel weer zijn. |
|
|
|
|