|
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Het viel me op dat opeens heel veel mensen naar deze treath keken terwijl de naam van de treath toch niet echt boeiend is......maar nu ik deze treath gezien heb weet ik waarom gheghe :D :D :D
Zal ik ook eens voor leuek foto's kijken gheghe |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by M5

|
TIETEEEEEEEN!!!!!!!!!
hahaha:D:D:D |
|
|
| M5 |
| glad you like it ....;) |
|
|
| Henkie_henk |
Starmaker CD bulletproof is binnen ongeveer 20 minute ge upt :-)))
Doe nou maar niet alsof je em nie wil... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Starmaker CD bulletproof is binnen ongeveer 20 minute ge upt :-)))
Doe nou maar niet alsof je em nie wil... |
zal ik maar bedankt zeggen, ook al hoef ik hem absoluut niet te hebben
PS: geen starmaker meer op TV!!!!!!!!! |
|
|
| New Wave |
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Henkie_henk
Starmaker CD bulletproof is binnen ongeveer 20 minute ge upt :-)))
Doe nou maar niet alsof je em nie wil...
--------------------------------------------------------------------------------
Stop die cd in je aars, ben je Star-kakker :D
greetzzzzz |
|
|
| Henkie_henk |
| Okay mannetje new wave.. beschouwe je zo goed als gebanned... haha |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Okay mannetje new wave.. beschouwe je zo goed als gebanned... haha |
haha, ja New Wave...je had je moeten bedenken dat je het hier tegen "Meneer de Moderator van het Holland-forum" hebt...Nu is het te laat...:p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
haha, ja New Wave...je had je moeten bedenken dat je het hier tegen "Meneer de Moderator van het Holland-forum" hebt...Nu is het te laat...:p |
Ja dat viel me vandaag ook op. Blik en Henkie_henk zijn moderators geworden. Dat is volgens mij nog niet zolang. :D :D |
|
|
| blighty |
Hi,
Hoe je het nou ook wendt of keert, Star Maker blijft een grote commerciele klerebende:D
Niet moet je niet boos worden hoor,..hehehe:)
Greetz,
Blighty |
|
|
| New Wave |
:D
JAAAAAAhoor gheghe, vat het vooral te serieus op he :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ja dat viel me vandaag ook op. Blik en Henkie_henk zijn moderators geworden. Dat is volgens mij nog niet zolang. :D :D |
wanneer was het nou, donderdad of vrijdag, ik weet het niet meer precies, maar ik kan wel "moderaten":D |
|
|
|
|